View Full Version : לכל בעלי הHGT, וריאטור במחיר נמוך (נערכה הכותר
השגתי ואריטור לHGT במחיר של 850 ש''ח כולל מיסים והובלה ואני מחפש מוסך שיעשה לי את העבודה אם מישהו יכול להמליץ?
המוסך ברמת החייל לא מוכן לטפל בי מיכיוון שלא רכשתי את החלק אצלהם:mad:.
פנה אל "מוסך איטלינו" שברח' בר כוכבא 6 א.ת בני ברק, טל' 03-5707146/7
ובקש את ויקטור או אורי ותגיד שבקשתי שיסייעו לך.
בברכה - רפי לין :)
מאיפה השגת את החלק? מאיביי?
בכל מקרה תעדכן אותנו כמה יצא לך הכל ביחד כולל הרכבה.
קניתי אותו באיבי אנגליה במחיר של 80 פאונד ועוד 7 על המשלוח ושילמתי בארץ 176 שקל מיסים אחרי הנחת חייל ( 280 לפני הנחה) הוא הגיע לארץ אחרי שבועיים .
אני יפרסם עוד פרטים אחרי שאני ירכיב אותו ועלויות.
אפשר לקנות שם גם את הכלי החולץ שלו במחיר של 160 שקל.
psychotrip
26-02-08, 00:26
גאוני! איך לא חשבתי על להביא מאייביי?!?
כמה עולה וריאטור בארץ??
דווקא קנית החלק בארץ כדאית מפני שיש לך עליו אחריות. דבר חשוב מאוד לדעתי.
המחיר הגבוה בארץ אגב נובע מעלות העבודה, לאו דווקא עלות החלק.
להבא הקפד על על כותרת עניינית בבקשה.
עלות החלק בארץ 2600 ש"ח ללא מע"מ כלומר סביב ה-3000 ש"ח, אם החלק באיביי עולה במחיר כמו שנכתב בהחלט כדי מאוד לרכוש אותו ולהתקין בארץ, במחיר הזה אפשר לקנות 3 וריאטורים ונישאר עודף.
מחיר העבודה הוא כ-900 ש"ח, פעם אחרונה שביררתי את המחירים הייתה לפני חודשיים.
להבא הקפד על על כותרת עניינית בבקשה.
בקשר לכותרות אני מבטיח לנסות יותר.
אבל כמו שפיליפ ציין עדיף לקנות שלוש בלי אחריות גם ככה הם מתקלקלים מהר.
מס החלק באי בי אנגליה הוא 370009841179 לכל מי שמעוניין .
רק אחרי שמזמינים לבדוק בדואר שהחלק הגיעה כי ההודעות שלהם לא מגיעות
אלי צילצלו מהחנות באנגליה ושאלו אותי למה לא לקחתי אותו מהמכס אחרת לא הייתי יודע שהוא הגיעה לארץ.
אם וכאשר החלק יתקלקל לפני תום תוקף האחריות (עקב פגם, או תקנה לקויה), תוכל לקבל אחד חדש חינם. במידה ולא רכשת אותו בארץ, איך אומרים, נדפקת.
אם תקפיד על שימוש בשמן נכון, ורענון השמן מקסימום כל 10,000 ק"מ, הוריאטור יפעל טוב מאוד לאורך זמן.
הנורמה המקובלת היא החלפה אחת ל 80,000 ק"מ. לרכב ממוצע בארץ, זה אומר אחת ל6 שנים נניח.
זה רחוק מ"להתקלקל מהר".
רק רעש זה כל הקילקול שלו? או שהוא מתקלקל בעוד צורה?
שולה
לא, לא רק רעש, בסופו של דבר החלק נשחק ויש ירידה בביצועים, חכמים ממני יפרטו יותר.
בהתחלה זה רק רעש אחר כך מגיעות גם תופעות אחרות שכבר פוגעים בביצועי הרכב ואז אין מנוס מהחלפה.
KoF-sHeLeG
28-02-08, 22:42
עלות החלק בארץ 2600 ש"ח ללא מע"מ כלומר סביב ה-3000 ש"ח, אם החלק באיביי עולה במחיר כמו שנכתב בהחלט כדי מאוד לרכוש אותו ולהתקין בארץ, במחיר הזה אפשר לקנות 3 וריאטורים ונישאר עודף.
מחיר העבודה הוא כ-900 ש"ח, פעם אחרונה שביררתי את המחירים הייתה לפני חודשיים.
מנסיון, עלות הוריאטור בארץ (במוסך המרכזי) הוא 2000 ש"ח. בול. לא כולל מע"מ כמובן. אחריות לשנה.
לכן המחיר שקנית בו את הוריאטור הוא מצוין. גם אם יתקלקל, אתה יכול להביא עוד אחד ועדיין לא להגיע למחיר שלו בארץ. יישר כוח על היוזמה.
לגבי העבודה היא יקרה, לכן כדאי לעשותה ביחד עם טיימינג.
מה נסגר עם התביעה הייצוגית נגד סמל"ת בנושא זה?
מה נסגר עם התביעה הייצוגית נגד סמל"ת בנושא זה?
לצערנו לא צלחה היבואן בארץ מתנער לגמרי מהבעיה הזו ולא מוכן לשתף פעולה.
אז אני מבין שלא הוגשה כלל תביעה אלא התנהל מו"מ מול היבואן.
זה ברור שהיבואן בארץ יתנער מהבעיה הזו, מה שצריך זה להגיש תביעה ייצוגית לבית המשפט ושם יוחלט מי מבין הצדדים צודק.
לא באמת ציפית שהיבואן בארץ יחליף את החלק הנ"ל בחינם/ עלות מוזלת ללא מאבק... ראה איך הם מוציאים את המיץ לאנשים עם מקרה האלפא בררה.
אשמח אם המנוסים יוכלו להרחיב עוד על הסימפטומים של קלקול וריאטור מלבד "רעש הדיזל".
אצלי למשל HGT יש לפעמים האצה מאוד חלשה בהילוך ראשון למרות שהמנוע מגיע לטורים גבוהים (האם זה סמפטום של ואירטור שדורש החלפה? - יש לי גם את רעש הדיזל האופייני)
תודה רבה:)
אדם
KoF-sHeLeG
15-03-08, 20:01
אשמח אם המנוסים יוכלו להרחיב עוד על הסימפטומים של קלקול וריאטור מלבד "רעש הדיזל".
אצלי למשל HGT יש לפעמים האצה מאוד חלשה בהילוך ראשון למרות שהמנוע מגיע לטורים גבוהים (האם זה סמפטום של ואירטור שדורש החלפה? - יש לי גם את רעש הדיזל האופייני)
תודה רבה:)
אדם
ההאצה בהילוך ראשון אמורה להיות ככה, כי ב-HGT ההילוך הראשון מאוד מאוד קצר.
החל מההילוך השני העניינים מתחילים לזוז... ;-)
כאמור, אין שום קשר בין זה לבין תופעת הוריאטור, שאמורה להסתיים בשניה וחצי של רעש דיזלי בהתנעה.
אשמח אם המנוסים יוכלו להרחיב עוד על הסימפטומים של קלקול וריאטור מלבד "רעש הדיזל".
אצלי למשל HGT יש לפעמים האצה מאוד חלשה בהילוך ראשון למרות שהמנוע מגיע לטורים גבוהים (האם זה סמפטום של ואירטור שדורש החלפה? - יש לי גם את רעש הדיזל האופייני)
תודה רבה:)
אדם
אולי מחליק לך הקלאץ?
שחרון
דווקא שהוריאטור מגיע ממש לסוף חייב יש פגיעה בכושר הסחיבה של הרכב.
בדיקה שהומלצה ע"י גדעון ואורן, סע בהילוך 4 במהירות נמוכה (40 קמ"ש) נניח ותאיץ מהר, אם הסל"ד עולה מהר והעסק לא זז זה אחד הסימנים לסופו של הוריאטור, לפחותת ככה אני זוכ ראת זה, המנוסים יותר בבדיקה יתקנו אותי אם צריך. וריאטור גמור- יש תחושה של קלאץ מחליק.
דווקא שהוריאטור מגיע ממש לסוף חייב יש פגיעה בכושר הסחיבה של הרכב.
בדיקה שהומלצה ע"י גדעון ואורן, סע בהילוך 4 במהירות נמוכה (40 קמ"ש) נניח ותאיץ מהר, אם הסל"ד עולה מהר והעסק לא זז זה אחד הסימנים לסופו של הוריאטור, לפחותת ככה אני זוכ ראת זה, המנוסים יותר בבדיקה יתקנו אותי אם צריך. וריאטור גמור- יש תחושה של קלאץ מחליק.
נכון מאוד פיליפ לא הייתי מנסח את זה יותר טוב.
KoF-sHeLeG
16-03-08, 00:41
נכון, אבל במקרה זה אני מאמין שזו סתם פליאה של הבחור על ההילוך הראשון הקצר ברכב, ולא מדובר על סימפטום של וריאטור מת.
נכון, אבל במקרה זה אני מאמין שזו סתם פליאה של הבחור על ההילוך הראשון הקצר ברכב, ולא מדובר על סימפטום של וריאטור מת.
כן גם אני מאמין שאין שום קשר לוריאטור.
תגדירו האצה חלשה...
אצלי הרכב דווקא מאוד זריז בראשון.
זה בדיוק הרעיון של יחסי העברה קצרים יחסית, לספק יותר כוח על חשבון מהירות סופית.
אדם, אלא אם אתה מפעיל את המזגן (שאז אני אבין אם תתנסה בהאצה חלשה מבד"כ), לא אמורות להיות בעיות מיוחדות אם שאר מכלולי הרכב תקינים.
אני אעשה את הבדיקה בהילוך רביעי ברגע שיצא לי.
כשאני אומר האצה חלשה - הכוונה היא שלא מרגישים משיכה\תאוצה רצינית בהילוך ראשון. (למשל בפונטו ELX שהיתה לי - לדעתי היתה משיכה יותר טובה בהילוך ראשון). למרות שזה ההילוך שאמור להיות עם התאוצה הכי חזקה.
לפי מה ששמתי לב, כשהמנוע חם אז יש משיכה טובה יותר. כנ"ל אם האוטו עשה קצת נסיעה בין עירונית והגיע למהירויות והילוכים גבוהים, אז הוא מתנהג טוב יותר אח"כ. (כשנסעתי לטיול בצפון, הוא נסע ממש טוב).
בנסיעה עירונית עם פקקים, זה כאילו שהמנוע נסתם - עושה הרבה רעש ולא נותן ביצועים (אולי המנוע מוצף בדלק?)
זה כאילו יש לאוטו מצבי רוח.. לפעמים חזק מאוד ונותן "פתיחות" חזקות מאוד, ולפעמים - פשוט לא.
עוד משהו ששמתי לב אליו ומתחבר לי לזה שהבעיה היא אולי בהזרקה - אם אני מאיץ בלי ללחוץ על הדוושה עד הסוף, אלא רק באופן יחסי - לחיצה חלקית (כלומר מעלה את הטורים לא בבת אחת אלא בהדרגתיות), המנוע מתנהג הרבה יותר טוב.
ועוד משהו אחרון - האוטו זולל דלק בעירוני - 1-8, 1-7.5. בבינעירוני עושה 1-12, 1-13.
לגבי רעש דיזל - אצלי זה מופיע לא רק בהתנעה אלא גם בנסיעה איטית (כשיש הילוך משולב זה יותר רועש - פחות בניוטרל) - ושוב, לא תמיד.. פעם כן, פעם לא.
בקיצור.. אני לא ממש סגור על מה בדיוק הבעיה... וגם ברור לי שזה כמו הליכה לרופא.. ברגע שמישהו יבדוק לי אותה היא תתנהג כמו בובה:)
מישהו יכול להמליץ לי על מוסך טוב שיודע איך האוטו אמור להתנהג?
(הייתי במוסך המרכזי ברמת החייל אחרי שקניתי אותה)
דווקא ההילוך ה-1 חזק ב-HGT, בגלל שהוא גם קצר יחסית.
צריכת הדלק פחות או יותר תקינה, הרבה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה שלך.
אצלי שומעים את הוריאטור גם כאשר הרכב עומד עם מכסה סגור ועמדים ליד האוטו, שומעים בדרך כלל טרטור דיזלי כזה.
KoF-sHeLeG
16-03-08, 17:14
מישהו יכול להמליץ לי על מוסך טוב שיודע איך האוטו אמור להתנהג?
(הייתי במוסך המרכזי ברמת החייל אחרי שקניתי אותה)
אין מה ללכת למוסך. הם יתחילו לפרק לך את האוטו בלי סיבה.
חבר'ה, אתם מדאיגים את הבחור לשווא!
אף אחד לא אמר שאין כוח בהילוך ראשון, כוח לא חסר בשום הילוך. הקטע של ההילוך הראשון שהוא מאוד מאוד קצר, לכן אין כ"כ טעם ללחוץ עליו ולסחוט אותו למוות כי אתה לא תפתח מהירות בהילוך זה.
זה כמו "הילוך כוח" ברכב שטח. כשמו כן הוא, הוא מספק מלא כוח, אבל זה בא על חשבון מהירות.
אדם, אתה רוצה לדעת שהאוטו שלך בסדר? תן אותו לנסיעה קצרה לאחד מבעלי ה-HGT במפגש הבא והוא יוכל לומר לך בוודאות.
למרות שממה שתיארת אני כמעט בטוח שהכל בסדר עם רכבך.
הרגעת אותי. מקווה להפגש במפגש הקרוב!
צריכת הדלק פחות או יותר תקינה, הרבה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה שלך.
.
תקינה אם יש לך רגל כבדה...
אני מקבל צריכת דלק של 1:11 בנסיעה עירונית, שזה רוב הנסועה שלי.
בנסיעות בינעירוניות, 1:14 בקלות. באחת הפעמים שהדרמתי עד לבה"ד 1 (חבר שסיים קק"צ), הגעתי ל1:15.6, שזה זהה לנתוני היצרן :)
תקינה אם יש לך רגל כבדה...
אני מקבל צריכת דלק של 1:11 בנסיעה עירונית, שזה רוב הנסועה שלי.
בנסיעות בינעירוניות, 1:14 בקלות. באחת הפעמים שהדרמתי עד לבה"ד 1 (חבר שסיים קק"צ), הגעתי ל1:15.6, שזה זהה לנתוני היצרן :)
בגלל זה כתבתי תלוי באופי הנהיגה.
אצלי בבינעירוני על 90 קמ"ש בקלות מגיעים ל1:16.
בעיר זה יותר לכיוון 1:10.
ממוצע יוצא לי 1:12 שרוב הנסיעות מחוץ לעיר במהירות 100-120קמ"ש.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.