View Full Version : פונטו Gt מגמגם בבוקר
שלום לכולם ברשותי פונטו Gt כידוע לכולם שמניעים בבוקר את הרכב שהוא קר כמובן הסל"ד מטפס ל11 טור עד שהרכב מתחמם ואז יורד יפה ל10 9 סל"ד בימים האחרונים שאני מניע בבוקר הרכב קצת מגמגם כזה בלה בלה בלה ואז עולה ל11 סל"ד מה התופעה
בברכה דודו
ניר בן טובים
27-12-07, 18:54
מה זה מגמגם? נחנק עד לנקודה שהוא כמעט כבה ואז המחט מתייצבת?
לא נכבה כזה עולה ויורד עולה ויורד בלי כוונה להיכבות
חברה אני צריך את עזרתכם בבקשה אולי המנוע צעדים נדפק
ניר בן טובים
28-12-07, 13:15
תראה, אם זה רק בבוקר, ועכשיו קר , יש סיכוי לא רע שזה קשור לטמפרטורה. כי אתה מציין שהסל"ד מתייצב אחרי כמה דקות .[דהיינו הרכב מתחמם וזה מסתדר].
מנוע צעדים זה לא משהו רגעי, אם הוא הולך אז התופעה די חוזרת על עצמה גם בנהיגה ולא רק בתחילת הנסיעה.
אני יכול רק לומר מהניסיון שלי , היה לי משהו דומה עם הקופה [גם בחורף וגם בבוקר] , שזה בסך הכול היה עניין של לתת לה להתחמם בנסיעה , ותוך 2 דקות העסק מתייצב.
תשובה יותר מפורטת , בשביל צריך פה את רפי או אדי. - תגובתכם נדרשת.
קודם כל לא סתם רשמתי חוקים אייך לכתוב הודעות. תקרא !
תבטא את עצמך נכון, וסימני פיסוק לא יזיקו.
שאלה הכי פשוטה - מתי זה התחיל?
איך המנוע מתנהג לאחר התחממות,
אתה צריך עזרה? תכתוב ברור,תנסח כמו שצריך , תן פרטים מה עשו, עם מה שחקו,במה נגעו.
אני יסביר שוב : בדרך כלל בבוקר שאני מניע את הרכב הוא מניע חלק מטפס ל11 סל"ד ואז אחריי 2דקות יורד ל10, בימים האחרונים שאני מניע בבוקר, הרכב מניע בפתיחה גימגום כזה ל10 שניות (לא כמו שהיה מניע לי בהתחלה חלק ישר עולה ל11 סל"ד) ממש קפיצות בטורים בין 8 סל"ד ל9 עולה ויורד עולה ויורד,ואז מטפס ל11 סל"ד ,עכשו אחרי שהיא מתחממת הטורים נשארים על 11 סל"ד ואפילו מטפסים לכיוון 12 13 .
בברכה דודו
נשמע כמו מנוע צעדים מפוייח.
אפשרות גם לבעיה בחיישן חום מנוע , ניתן לבדוק עם אוהם מטר, , סוג של נגד Ntc.
חום עולה - התנגדות יורדת.
תמדוד התנגדות ותרשום ערכים שקבלת.
החיישן הוא בצבע ירוק או כחול. תבדוק מי מהם הולך למחשב הזרקה, ואיזה למחוג.
עידכונים נכון להיום, החלפתי חיישן טמפרטורה והיום אחריי העבודה שהאוטו היה קר, הגעתי לרכב הנעתי והנה אין גמגום אז בעייה אחת נפתרה , עכשו לטורים לוקח זמן לרדת בסל"ד שעוזבים גז ,
מה זה זמן יורדים לאט מ20 לאט אט , וגם שהם יורדים אפילו לא ל10 סל"ד ל12 11 סל"ד ונישארים גבוה , מה אתם חושבים?
עידכונים נכון להיום, החלפתי חיישן טמפרטורה והיום אחריי העבודה שהאוטו היה קר, הגעתי לרכב הנעתי והנה אין גמגום אז בעייה אחת נפתרה , עכשו לטורים לוקח זמן לרדת בסל"ד שעוזבים גז ,
מה זה זמן יורדים לאט מ20 לאט אט , וגם שהם יורדים אפילו לא ל10 סל"ד ל12 11 סל"ד ונישארים גבוה , מה אתם חושבים?
קודם כל אפשר לכתוב גם תודה, על הפתרון שקבלת.
לגבי סל"ד תבדוק מנוע צעדים, ויניקות אויר למינהם.
1) יש לך אזה צינורית ווקום משוחררת או קרועה.
2) בדוק את החישן שנימצה על מכסה הששתומים.כבה את הרכב הדלק סוויץ' ותישמע אים הוא עובד
קודם כל אפשר לכתוב גם תודה, על הפתרון שקבלת.
לגבי סל"ד תבדוק מנוע צעדים, ויניקות אויר למינהם.
תודה תודה תודה :)
ושחר בדקתי את החיישן על המכסה שסתומים הוא עובד , בנוסף הבאתי חיישן חדש בקרטון אותו בעיה ,
תודה תודה תודה :)
ושחר בדקתי את החיישן על המכסה שסתומים הוא עובד , בנוסף הבאתי חיישן חדש בקרטון אותו בעיה ,
אשמח לעזור לך הרבה בקשר לרכב הזה
יש לי אותו כבר 5 שנים
הספקתי לפרק אותו לגורמים קבר 3 פעמים ולא נימאס לי ממנו
אני מכונאי במיקצוע ועשיתי ל3 רכבים כאלה בארץ אוברול כללי
(וטיפ קטן לבעלי ה. Punto Gt הרכב הזה לא מחזיק 1.2 Bar על בוכנות ורינגים סטנדרטים לאורך זמן לשנה בערך מניסיון)
עד שסמתי בוכנות Je ורינגים מחוזכים ו...
אשמח לעזור לך הרבה בקשר לרכב הזה
יש לי אותו כבר 5 שנים
הספקתי לפרק אותו לגורמים קבר 3 פעמים ולא נימאס לי ממנו
אני מכונאי במיקצוע ועשיתי ל3 רכבים כאלה בארץ אוברול כללי
(וטיפ קטן לבעלי ה. Punto Gt הרכב הזה לא מחזיק 1.2 Bar על בוכנות ורינגים סטנדרטים לאורך זמן לשנה בערך מניסיון)
עד שסמתי בוכנות Je ורינגים מחוזכים ו...
שחר אתה צודק;) אני גדשתי איתה באר וחצי אפילו שתיים, ובסוף שברתי בוכנה- עכשו שמתי בוכנות טורבו מחוזקות ואני גודש 1.0 באר וזה מספיק נכון לעכשו :grin:
איך אני יוצר איתך קשר ?
כל שאלה בעיה או איטלבתות כל שהי עדיף לישאול
כי ליפעמים טעות קטנה עולה הרבה כסף
0524326965
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.