View Full Version : Fiat-הקאמבק הגדול (כבישים-יואב קווה).
פיאט ולוקה דה מיאו מציגים: הקאמבק הגדול
מאת יואב קווה.
קישור:
http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=614&m=1
חבל שהוא שכח בהיסטוריה את הלהיט פיאט אונו.
אילן פייביש
turbo
זה רק אני או שהם אמרו משהו על לינאה בישראל?
ועוד מסין?! הם רוצים לדרדר את המכירות שגם ככה לא קיימות?
מה אתה יודע על השוק הישראלי?
"אני יודע שאתם מעדיפים מכוניות אוטומטיות בתצורת סדאן (ארבע דלתות עם תא מטען נפרד, תצורה שאינה מקובלת באירופה - י.ק). אנחנו מאוד רוצים לספק לכם את המשפחתית שלנו, פיאט לינאה, עם תיבה אוטומטית. ייתכן שנעשה את זה באמצעות היצרן הסיני צ'רי, שאתו חתמנו על הסכם לשיתוף פעולה. אני יודע שישראל זה שוק קטן וספציפי. אבל בזכות ישראל, ואחרי שיחה עם היבואן מר לוי (מיכאל לוי - י.ק), אנחנו מבינים שלתצורה הזאת - סדאן עם תיבה אוטומטית - יש ביקוש בעוד אזורים בעולם. מבחינתנו זו הזדמנות".
אוי גוועלד.
ניר בן טובים
07-12-07, 22:19
זה רק אני או שהם אמרו משהו על לינאה בישראל?
לא יודע מה התכנון של סמל"ת לגביי הלינאה. אבל למיטב ידעתי, מסתובבים פה בארץ לא מעט אנשים שעדיין מקללים את היום בו הם רכשו מריאה אוטומטית.
מעבר לזה, לא ברורה לי הקביעה הזו -"קהל צעיר פחות נאמן למותגים". אני חושב שדה-מיאו קצת תמים בעניין הזה. הכוון שלו נכון, וחלק מההצהרות גם מגובות במעשים [בראבו טורבו וכו] , אבל בינתיים הוא מוכר בעיקר משהו עסקי שתשוקה ותרבות כמו שהוא מציין, זה איזשהו מרכיב קטן מכל זה. את העיקר הוא מפנה לכמות מכירות. נו, כמו כל עסקן.
גדעון, גוועלד זה בלשון המעטה! :o
עניין של תפיסה ופיספוס.
אנו מדינת ישראל-נתפסת אצל רוב יצרני הרכב בעולם כ מדינת עולם שלישי.
אין כאן שוק רווחי במיוחד, ובעבר דאגו מספר יצרנים,לנפק לישראל הקטנה
דגמים ספיציפיים לשוק שלנו רק כדי למכור:
ע"ע סובארו DL1300, אאודי 80 1.3 /1.6 .
ב.מ.וו 315/316 - שנות ה80' . פיאט 127 ברזילאית.
פורד אסקורט(אריקה) 1.3 ברזילאית וכו'.
פולקסווגן גולף 1.3 . פורד סיירה 1.3 !!!
סיטרואן BX1.4 .
היו ימים יפים בארץ .
יש לציין כי בראשית שנות ה80'
נלחם מגזין הרכב טורבו ביבואנים-ושינה סידרי עולם.
כך לאחר מלחמת חורמה שנמשכה כמעט ארבע שנים.
זכינו לראות ב 1985 את האונו טורבו MK1 בישראל.
יבואנים לא דורשים -ומוכרים קומבינות=סגידה עיוורת לליסינג
כיום מייצרת מאזדה כמויות מסויימות עבור השוק הישראלי בלבד
כל מיני מוטציות של מאזדה עם איבזור קלוקל-שנשלח אחר כבוד ארצה.
הבעיה שהיבואנים אפילו לא דורשים -אז הם לא מקבלים
ממשיכים לקנות קומבינות, לא מכוניות.
ספורטיבית? השתגעת?
כשאתה בא לבקש מכונית ספורט/יביות מהיבואן הוא פשוט מקבל זרם
בלתי רצוני במוח. והמחשבים בחברה קורסים מהנתונים שלא נקלטים במערכת.
כך שבמוסך המרכזי חייבים לשלוח את אחמד ללימודי תואר שני בפיזיקה מוטורית
יחד עם קורס להנדת אלקטרוניקה, כך שעד שהוא יחזור המכונית תתיישן.
ובכלל זה עולה כסף-כך שהחלק הזה בשרשרת נופל.
מתי יפתחו את השוק לייבוא אישי חופשי?
אילן פייביש
turbo
אני רוצה להגיד לך שהפיאט 127 הברזילאית היתה רכב מעולה ברמה שאי אפשר לתאר דרך המחשב, הרבה יותר אמינה מהאונו.
רכב חסכוני, זריז, אמין. פשוט חבל שמכרנו אותו.
אגב היא נקראה בעולם פיאט 147.
ניר בן טובים
08-12-07, 00:11
אני רוצה להגיד לך שהפיאט 127 הברזילאית היתה רכב מעולה ברמה שאי אפשר לתאר דרך המחשב, הרבה יותר אמינה מהאונו.
רכב חסכוני, זריז, אמין. פשוט חבל שמכרנו אותו.
אגב היא נקראה בעולם פיאט 147.
אם נתחיל להתרפק פה על ההנאה של פעם, מול החולי של היום ,שום שרשור לא יספיק. בשביל צריך להקים ועדות חקירה ולהעמיד לדין יצרני רכב.
האמת שיצרני הרכב בסך הכל מייצרים את מה שיימכר טוב (ומעט מכוניות "מיוחדות" בשביל להראות שהם עדיין שווים משהו).
למרות הכל לא צריך לשכוח שהחברות האלה הן קודם כל חברות מסחריות שמנסות להרוויח כסף.
היבואנים בארץ זה סיפור אחר. כל יבואן הוא מונופול קטן, וביחד הם פשוט מתנהגים כקרטל גדול. זה החסרון של שוק לא תחרותי. צריך פשוט לפתוח את השוק לייבוא חופשי (של רכבים שעומדים בתקינה הארופאית) ואני מאמין שזה יסדר את העניין.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.