PDA

View Full Version : שפוץ קרבורטור עבור אונו


מלבין
21-11-07, 23:51
שלום ברשותי אונו 45, שנת 93'.

עם בוא החורף באו להן בעיות המנוע הקר...
ההנעות חלקות לחלוטין אבל המנוע כאילו מחפש מתי להכבה, בכל לחיצה על הקלאץ' ובלימה אני מפחד להרגיש איך האוטו נכבה (הרגשה איומה ומפחידה של הבלמים מתקשים).
יש לציין שתופעה זו מתרחשת עד לרגע שחום המנוע מגיע לרבע+-, שמאז אני נוסע בסדר. לחכות שהמנוע יתחמם זה לא ראלי כי זה לוקח זמן רב.
יש לציין שאני כמובן מניע עם צ'וק ומכוון אותו כל פעם שיגרום לכך שהמנוע לא ירעד עד שאני סוגר אותו לחלוטין, אבל אפילו עם צ'וק הוא נכבה.

הרכב נמצא ברשות הורי כבר שנים רבות וברור איתם העלה כי לא נגעו בקרבורטור כלל...
מחיפוש באינטרנט הבנתי שייתכן מאוד שניקוי, שפוץ וכוון קרבורטור יכול לתקן בעיה זו, שמבחינתי היא בעיה בטחותית חמורה... קרה לי שהאוטו נכבה באמצע כביש בין ערוני - לא כיף בכלל.

עוד דבר, בקיץ האוטו נוסע חלק... טיפה צ'וק בהתחלה לדקה שתיים +... וזהו אחרי כמה קווי חום מנוע, הוא נרגע ולא רועד, ובטח שלא נכבה אפילו ממש לאחר הנעה קרה.
מוזר... הבדל של 10 מעלות כזה משנה??

האם כדאי לי באמת ללכת לכיוון טיפול בקרבורטור?
אם כן מהי העלות בערך (לא אתפוס במילה, סדר גודל)?
ואיפה יש בסביבה שלי מקום מומלץ? (אני גר בשוהם, מי שלא יודע זה ליד נתב"ג)

תודה רבה מראש!

stio
22-11-07, 00:26
היתה לי בדיוק את אותה הבעיה באונו 93'.
כיבויי מנוע (כל פעם כשהתקרבתי לרמזור הפעלתי מהר את הצ'וק וגם ככה הוא היה נכבה), קרטועים, התנעות קשות (מניע ומתכבה 10 פעמים ככה).
יום אחד אני נוסע על כביש 70 ליד יקנעם על 100 קמ"ש, האטתי ל- 80 והורדתי לרביעי והופ- המנוע מתכבה. הנעתי ע"י שחרור קלאץ', לא יודע לגבי הרגשת הבלמים כי לא נלחצתי (קרה לי מלא פעמים) ומיד הנעתי.

הפיתרון הוא ניקוי ושיפוץ קרבורטור.
אני עשיתי ניקוי ושיפוץ באפריל 2005 אצל "צביקה קרבורטורים" בנתניה, מומלץ בחום!!!
עד היום אין שום בעיות בנושא.

ליצירת קשר עם צביקה שנחשב גאון בתחומו: 054-4861318
הוא יושב בנתניה. אם אני הגעתי אליו מיוקנעם גם אתה יכול..

גיא.

רפי לין
22-11-07, 02:10
עוד מקום טוב הנו "משה זר" שברח' הרכב 5 א.ת סגולה פ"ת, טל' 03-9341320
ובקש את משה או את חיים.
בהצלחה ובברכה - רפי לין :)

צביקה קרבורטור
29-11-07, 22:30
קבלו קישור בנושא:



http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1504404#post1504404
בברכה
צביקה

מלבין
05-12-07, 04:37
שלום!

אני שמח לעדכן ששלשום (יום שני) עברתי ניקוי אצל צביקה קרבורטורים מנתניה, ואיך לא מפתיע.. הכל פיקס!

הנה הסיפור.
קמתי ב6 וחצי ונסעתי לנתניה.. נסיעה קצת ארוכה אבל שווה! (אני משוהם (ליד נתב"ג (נמל תעופה בן גוריון (חח סתם...))))
הגעתי מוקדם וחיש מהר צביקה החל לטפל לי באוטו...
אחרי 3 שעות טלפון... "מלבין? יש לך כביסה להלבין? כי הכלה מוכנה" חח
באתי לאסוף את האוטו ואחרי כמה מחמאות מצביקה על האונו השמורה שלי... גילתי שהיא טופלה יפה ביותר: צביקה כיוון את הטורים, את המגבר טורים ואת הקלאץ' בנוסף לטיפול בקרבורטור.
כולי מאושר שילמתי לו והתחלתי בנסיעה חזרה לשוהם...
לפתע המזגן הפסיק לעבוד לי! (כן כן חורף והדלקתי מזגן, אני בחור חם...) חזרתי מהר לצביקה... צביקה התקשר מהר לרפי לין וזה עזר לנו לפתור את הבעיה בקלות (קונקטור דפוק מחוט המצבר), בעיה שהייתה לי ממזמן ולא ידעתי מה גרם לה...
תודה רבה רפי!!!
מזל שזה קרה שם, בשוהם לעולם לא הייתי פותר את זה.

וזהו חזרתי הביתה והכל נפתר!!!
הנה עכשיו השעה 4 בבוקר (כן אני ער) ואחרי נסיעת מבחן באוטו קפוא אני יכול להגיד שממש כיף לנסוע בו.. לא מרגישים שהוא מונע, שקט וכיפי ביותר!

אני מניח שאני מצטרף לשורה של המלצות! צביקה תודה!

רפי לין
05-12-07, 10:41
השילוב של החברות שלי עם צביקה והכרותי העמוקה של מע' החשמל בפיאט ושל המזגנים בהתקנה המקומית והתקלות הנפוצות, אפשרו לי לתת מיידית את הפתרון המדויק לתקלה ואני שמח שהצלחתי לסייע.
בברכה - רפי לין :)

Roman
18-01-08, 10:07
:razz:אני גר בבאר שבע ומחפש מוסך אמין ומיקצועי לטיפול בקרבורטור באונו 70S שנת 91
קראתי את התגובות על המוסך בנתניה והחלטתי שגם אני רוצה לשפץ ולהנות מהנסיעה

רפי לין
18-01-08, 12:37
בחר לך יום יפה, תאם עם צביקה, טל' 054-4861318, סע אליו לנתניה לשיפוץ ותיקון אוהב ומפנק ומקצועי ותקבל קצת עצות וחוות דעת ממנו על מכוניתך בכלל.
את ההבדל תרגיש מייד בנסיעה חזרה דרומה ובינתיים יהיה לך גם טיול קטן.
אזהרה חמורה: הזהר מאוד מהקפה של צביקה (אלא אם הוא שיפר אותו מאז ביקורי אצלו) :wink:.
בברכה - רפי לין :)

צביקה קרבורטור
19-01-08, 13:16
רפי הקפה מתוסף בתוספי דלק ממריצים.
בברכה
צביקה

Roman
20-01-08, 14:05
בחר לך יום יפה, תאם עם צביקה, טל' 054-4861318, סע אליו לנתניה לשיפוץ ותיקון אוהב ומפנק ומקצועי ותקבל קצת עצות וחוות דעת ממנו על מכוניתך בכלל.
את ההבדל תרגיש מייד בנסיעה חזרה דרומה ובינתיים יהיה לך גם טיול קטן.
אזהרה חמורה: הזהר מאוד מהקפה של צביקה (אלא אם הוא שיפר אותו מאז ביקורי אצלו) :wink:.
בברכה - רפי לין :)

תודה על העצה

בהזדמנות

garoldk
26-01-08, 09:27
שלום!

אני שמח לעדכן ששלשום (יום שני) עברתי ניקוי אצל צביקה קרבורטורים מנתניה, ואיך לא מפתיע.. הכל פיקס!

הנה הסיפור.
קמתי ב6 וחצי ונסעתי לנתניה.. נסיעה קצת ארוכה אבל שווה! (אני משוהם (ליד נתב"ג (נמל תעופה בן גוריון (חח סתם...))))
הגעתי מוקדם וחיש מהר צביקה החל לטפל לי באוטו...
אחרי 3 שעות טלפון... "מלבין? יש לך כביסה להלבין? כי הכלה מוכנה" חח
באתי לאסוף את האוטו ואחרי כמה מחמאות מצביקה על האונו השמורה שלי... גילתי שהיא טופלה יפה ביותר: צביקה כיוון את הטורים, את המגבר טורים ואת הקלאץ' בנוסף לטיפול בקרבורטור.
כולי מאושר שילמתי לו והתחלתי בנסיעה חזרה לשוהם...
לפתע המזגן הפסיק לעבוד לי! (כן כן חורף והדלקתי מזגן, אני בחור חם...) חזרתי מהר לצביקה... צביקה התקשר מהר לרפי לין וזה עזר לנו לפתור את הבעיה בקלות (קונקטור דפוק מחוט המצבר), בעיה שהייתה לי ממזמן ולא ידעתי מה גרם לה...
תודה רבה רפי!!!
מזל שזה קרה שם, בשוהם לעולם לא הייתי פותר את זה.

וזהו חזרתי הביתה והכל נפתר!!!
הנה עכשיו השעה 4 בבוקר (כן אני ער) ואחרי נסיעת מבחן באוטו קפוא אני יכול להגיד שממש כיף לנסוע בו.. לא מרגישים שהוא מונע, שקט וכיפי ביותר!

אני מניח שאני מצטרף לשורה של המלצות! צביקה תודה!
מה בעיה לנקות לבד?

stio
26-01-08, 09:44
אתה שואל ברצינות?

garoldk
29-01-08, 09:15
אתה שואל ברצינות?
כן שועל ברצינות קרבורטור של אונו פשוט ביותר אני שפצתי וכוונתי אותו לבד.
אונו שלי אוכל דלק 1 ל 25 על הכביש.

stio
29-01-08, 11:01
לא יכול להיות שהגעת לנתונים כאלה, גם לא בבין עירוני.
איך בדקת את צריכת הדלק?

/F/I/A/T/
31-01-08, 15:13
הגעת ל 1:25 אולי אם נסעת בירידה ועם מנוע כבוי. אחרת אין שום מצב לנתונים כאלה, גם לא באונו 903 וגם לא באונו 1.1. הנתונים שנתת לא רלוונטיים לאונו גם כשהיא הייתה חדשה.

Mezig
31-01-08, 18:09
וואי נשמע שווה!
אני עכשיו קניתי אונו ואני באמת רוצה לעשות טיפול מהסוג הזה אבל שכחת לציין כמה עלה לך התענוג...
אני אשמח לתשובה :)

צביקה קרבורטור
31-01-08, 19:51
[COLOR="Red"]]הגעת ל 1:25 אולי אם נסעת בירידה ועם מנוע כבוי. אחרת אין שום מצב לנתונים כאלה, גם לא באונו 903 וגם לא באונו 1.1. הנתונים שנתת לא רלוונטיים לאונו גם כשהיא הייתה חדשה.
[B]הוצאת לי את המילים מהפה!
בברכה
צביקה

Mezig
31-01-08, 20:26
אהלן צביקה, אתה יכול בערך להגיד לי כמה יעלה לי תענוג כזה?

צביקה קרבורטור
01-02-08, 21:56
אהלן צביקה, אתה יכול בערך להגיד לי כמה יעלה לי תענוג כזה?
רכבך בעל מנוע 1400 , והוא מוזרק, ואין בו קרבורטור.
בברכה
צביקה

Mezig
02-02-08, 11:51
אוקיי, כמו שחשבתי...
אז אולי למישהו יש רעיון לטיפול דומה למנוע שלי? כל טיפול שיכול לשפר את הביצועים של המנוע. צריכת דלק נמוכה יותר, נסיעה חלקה יותר, מנוע שקט יותר וכו'...

garoldk
04-02-08, 08:55
[B]הוצאת לי את המילים מהפה!
בברכה
צביקה
אני מצהיר האונו שלי עם מנוע 1000 3 דלתות בודי קל. קרבוראטור פשוט לא כפול כמו ב1400
הקרבוראטור פורק לגורמים עבר ניקוי אמבת אולטרסוני אצלי בעבודה והורכב חזרה.
כמו חן הוחלפו פלגים כבלים הצתה רוטור ומכסה מפלג וכוונה הצתה. הקרבוראטור כוון על ידי
לפי ריח מהאגזוסת ולפי אוזן שלי(אני מזכיר אני הנדסאי ענף שיפוץ רכב מרוסיה ובחיים שלי פרקתי וכיוונתי לא קרבוראטור אחד, וגם הרבה יותר מסובכים) בנסיע מקריות לים המלך דרך ירושלים ומעלה אדומים
וחזרה וכביש 6 לפי ספידומטר עברתי 500 ק"מ ביוקנעם מליתי 25 ליטר עד פול.
החשבון אתם תעשו לבד.
יותר מזה אני נורה מאפסות ממנוע פייר למרות ש 1000 לא מספיק חזק בשבילי רכב מגיע ל 140 בקלות
ואפילו ל 150 עם אני מתאמץ קצת ולחץ הרבה על הדבשת גז.

stio
04-02-08, 18:12
קודם כל אני בקושי מבין מה כתבת.

אתה צריך למלא מיכל מלא ולאפס את מד הק"מ. (במקרה שלך אין לך מד מתאפס אז תרשום את כמות הק"מ שהשעון מציג).
סע כמה עשרות/ מאות ק"מ, כנס שוב לתחנת דלק, מלא מיכל מלא שוב.
חלק את מספק הק"מ שנסעת לבין כמות הליטרים שנכנסו למיכל בתדלוק השני.

לפי הבדיקה שלך זה יוצא 20 ק"מ לליטר ולא 25 אם עשיתי את החשבון נכון.
20 ק"מ לליטר זה זה נשמע יותר הגיוני אך עדיין קשה לי להאמין. אולי המד ק"מ שלך ברכב מזייף או המשאבה שבה מילאת דלק מזייפת.

זה שהרכב שלך 3 דלתות לא אמור להשפיע בצורה משמעותית כמו שאתה מתאר על צריכת דלק.
אולי הרכב שלך מגיע ל- 140-150, אבל יש לך רק 4 הילוכים ואתה הורס את המנוע, חבל.

garoldk
05-02-08, 08:38
זה שהרכב שלך 3 דלתות לא אמור להשפיע בצורה משמעותית כמו שאתה מתאר על צריכת דלק.
אולי הרכב שלך מגיע ל- 140-150, אבל יש לך רק 4 הילוכים ואתה הורס את המנוע, חבל.
טוב שאתה יודע שברכב 3 דלתות יש 4 הילוכים;) אצלי גיר 5 הילוכים הוחלף לפני 5 שנים על ידי בעל הקודם:razz:
עם הרכב לא הייה 5 הילוכים לא היתי קונה אותו.
דרך אגף תיקנתי טעיות כתיב שלי.
20\1 אתה צודק וזה מה שיש.

Eddie
06-02-08, 09:07
אולי הרכב שלך מגיע ל- 140-150, אבל יש לך רק 4 הילוכים ואתה הורס את המנוע, חבל.

למה אתה חושב שהוא הורס את המנוע?

garoldk
06-02-08, 12:54
זה בגלל שהבחור חשב שיש לי 4 הילוכים ולא 5 האמת הוא צודק ברכב עם 4 הילוכים זה קצת מעמיס על המנוע.
לפני 12 שנה הייתה לי פיאסטה 957 שנת 1978 4 הילוכים רכב הייה מגיע ל 140 ובגלל שהיתי צעיר נסעתי ככה כל הזמן. לא קרה שום דבר למנוע במשך 4 שנים למרות שעכשיו לא הייתי נוסע ככה כי כשר אתה שומע טורים גבוהים
זה ממש חותך את האוזן וברור שמנוע סובל.

Eddie
06-02-08, 14:04
גם לי יש פיאסטה 83 עם אותו מנוע ו 4 הילוכים, ולא קורה שום דבר נורא בסל"ד גבוהה.

הבחור לא צודק .
סל"ד גבוהה לא שוחק את המנוע ולא הורס אותו , בתנאי שזה לא סל"ד גבוהה מדי. (תחום אדום ולפני זה ישנם לוחות שענים עם תחום צהוב). סל"ד גבוהה מדי קודם כל יגרום נזק למיסבי טלטל, אחרי זה לטלטל ואחרי זה לחורים בבלוק מנוע.
מנוע "מתאמץ" כאשר הוא מסתובב במהירויות נמוכות, ומתקשה לסחוב את המרכב.
נסיעה בסל"ד גבוהה בריאה .

garoldk
06-02-08, 14:15
לא בדיוק, אבל לא רוצה להתווכח.

stio
06-02-08, 20:07
אני נסעתי באונו עם מנוע 999 סמ"ק, דגם 45.
הנהג היה על הילוך רביעי על 140 קמ"ש, עוד דקה המנוע היה מתפוצץ.
אם עושים השוואה בין אונו 45 לאונו 70 ההבדלים עצומים בזמינות הכח מהמנוע, באונו 70 אפשר לנסוע על 140 בהילוך 5 ללא חשש, לא באונו 45.

נסיעה בסל"ד גבוה אולי בריאה, אני לא אתווכח איתך- אבל לא בצורה הזאת ולא ברכב הזה עם המנוע הזה, מה גם שאין מד סל"ד במכוניות האלה ולך תדע על איזה סל"ד אתה נמצא.

garoldk
06-02-08, 22:29
stio
מנוע פאייר חלש יותר ובהרבה אבל אמין פי 2 ממנוע 70S
בתוכניות אצלי לשים מנוע 60S עם מערכת פלטה של 70S וקרבורטור קפול של SOILEX מלדה סמרה
1300. גם כן שיפורים בסעפת יניקה.
ואז נירה איך האונו 70 שלך יריח את האגזוסט של האונו שלי. סתם סתם על תהיה כואס)))) אבל זה משאני בגדול הולך לעשות.

stio
06-02-08, 22:33
מנוע פייר יותר אמין מזה ה- 1.4, נכון, אבל כמו שציינת יותר חלש. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות.

שיהיה לך בהצלחה, אני לא מתכוון לעשות תחרות עם אף אחד ובטח ובטח שאני לא כועס. :)

garoldk
10-02-08, 12:38
אתמול החלפתי משבת דלק וכנירה משבה חדשה מעצרת לחץ הרבה יותר גבוה מהישנה
רכב מגמגם, הרבה פעמים נכבה עם נכבה קשה להניע כל הסמנים של הצפת תע מצוף
היום כניתי סט לשיפוץ חדש הולך עכשיב לפרק קרבורטור לגורמים.

garoldk
10-02-08, 16:37
חזרתי עכשיב פרקתי חלק עליון של הקרבורטור, החלפתי שסטום של תא מצוף, אטם מכסה קרבורטור ושני דיאפרגמות
של מעיץ ודיזת סרק. ביחד עם זה הוחלפו כל הצינורות דלק.

צביקה קרבורטור
10-02-08, 18:03
לפי החתימה שלך אתה החלפת יותר מכוניות מתחתונים, לפי קצב ההחלפה שלך, אני מניח שאין לך זמן להחליף תחתונים, בקצב שאתה מחליף תחתונים, ובמהירות שאתה נוהג לנהוג(150).
.
למה החלפת בכלל משאבת דלק, מה אתה מצפה לקבל ממשאבת דלק, משאבת דלק חדשה אינה מיצרת לחץ חזק יותר ,ובוודאי זה לא אמור לגרום לגמגומים.
בברכה
צביקה

stio
10-02-08, 18:46
לפי החתימה שלך אתה החלפת יותר מכוניות מתחתונים, לפי קצב ההחלפה שלך, אני מניח שאין לך זמן להחליף תחתונים, בקצב שאתה מחליף תחתונים, ובמהירות שאתה נוהג לנהוג(150).


צביקה אתה תותח, אין על ההומור שלך! :-P

garoldk
11-02-08, 11:09
see next messege

garoldk
11-02-08, 11:29
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/120906/2142437.jpgלפי החתימה שלך אתה החלפת יותר מכוניות מתחתונים, לפי קצב ההחלפה שלך, אני מניח שאין לך זמן להחליף תחתונים, בקצב שאתה מחליף תחתונים, ובמהירות שאתה נוהג לנהוג(150).
.
למה החלפת בכלל משאבת דלק, מה אתה מצפה לקבל ממשאבת דלק, משאבת דלק חדשה אינה מיצרת לחץ חזק יותר ,ובוודאי זה לא אמור לגרום לגמגומים.
בברכה
צביקה

שלום צביקה! אני שמח שאתה קורה כאן, אבל סרקזם שלך ממש לא במקום.
למרות שתחת השם שלך כתוב POFESSIONAL אתה בבדי לא יודע הכול.
אני למשל סיימתי קולדז' ויש לי תעודה הנדסאי רכב מוסמך ולא חושב אל אצמי שאני מקצען, ועבדתי ברוסיה
במכון קרבוראטורים, בצבא בארץ אני מכונאי שלב 12 וגם חובב מכוניות לא קטן.
התגובה שלך היא לא תגובה של בעל מקצוע. זה דבר אחד.
עכשיו לעניין, החלפתי משבת דלק בגלל שבטורים גבוהים הרכב גמגם,
והרגשתי החסר לו דלק, משבה חדשה מעצרת לחץ גבוה יותר. מה לעשות היא חדשה.
והשסתום (מחט) כנירה הייה שחוק, ולא הייה מוכן לעמוד בלחץ חזק יותר והכניס יותר דלק לתא מצוף
שרגם להצפת דיזות אוויר, וכיבוי מנוע, אחרי שחלפתי הכול הסתדר. אני מקווה שאני ברור.
בפעם הבה לא צריך לזלזל באנשים שאתה לא מכיר, לא צריך לחשוב שאתה חכם מכולם.
תאמין לי קשה להתאכזב אחר כך.
בנוסף אני בן 38 ובארץ מגיל 19 ו11 מכוניות בעבר זה לגיטימי לגמרי דרך אגף כבעל מקצוע
זה ממש לא צריך להיות אכפת לך.
ככה שיהיה לך רפרנס תסתכל איזה רכב הייה לי, ותיקנת ותחזקתי אותו לבד וגם לבד עשיתי לא אוברול רכב הזה לרואה מסך בכלל.
מה לעשות יש אנשים כאלה בארץ שאתם בעלי מקצוע לא יכולים להרוויח מהם גרוש, זה לא נותן לך שכות לדבר ככך.
תאמין לי גם אחרים מסתכלים ועושים 1+1
http://fotoplenka.ru/users/uazman/106354/
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/128770/2002338.jpg

bigi
11-02-08, 12:34
תגיד מה קרה ל UAZ קיים עדיין ???:D

garoldk
11-02-08, 13:02
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/349240/7360913.jpgתגיד מה קרה ל UAZ קיים עדיין ???:D
כן האוזיק אצל חבר טוב שלי חי וקיים בתוכניות להחזיר אותו הביתה.
דרך אגף למרות שזה לא בנוסה אבל זה אחד מהפראקטים שלי תמבון אחורי ממתכת לויטרה שלי.
ביצוע אני וחבר שלי ולא צריך שום מוסך לשיפור גיפים טמבון כזה עם היתי הולך לקנות הייה עולא לפחות
3500 ש"ח בייצור עצמי עלה לי 350 ש"ח, אני הכול מתדל לעשות הכל לבד פשוט יש נסיון רע עם בעלי מקצוע
המקומים.
http://fotoplenka.ru/users/uazman/349240/
וזה לא הפרואקט היחידי שלי.

stio
11-02-08, 17:50
מהיכרות שלי עם ההודעות של צביקה הוא לא התכוון לפגוע בך או להעליב אותך, סה"כ כמו שציינתי בתגובה שלי מדובר בהומור בלבד.

צביקה קרבורטור
11-02-08, 18:55
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/120906/2142437.jpg

שלום צביקה! אני שמח שאתה קורה כאן, אבל סרקזם שלך ממש לא במקום.
למרות שתחת השם שלך כתוב POFESSIONAL אתה בבדי לא יודע הכול.
אני למשל סיימתי קולדז' ויש לי תעודה הנדסאי רכב מוסמך ולא חושב אל אצמי שאני מקצען, ועבדתי ברוסיה
במכון קרבוראטורים, בצבא בארץ אני מכונאי שלב 12 וגם חובב מכוניות לא קטן.
התגובה שלך היא לא תגובה של בעל מקצוע. זה דבר אחד.
עכשיו לעניין, החלפתי משבת דלק בגלל שבטורים גבוהים הרכב גמגם,
והרגשתי החסר לו דלק, משבה חדשה מעצרת לחץ גבוה יותר. מה לעשות היא חדשה.
והשסתום (מחט) כנירה הייה שחוק, ולא הייה מוכן לעמוד בלחץ חזק יותר והכניס יותר דלק לתא מצוף
שרגם להצפת דיזות אוויר, וכיבוי מנוע, אחרי שחלפתי הכול הסתדר. אני מקווה שאני ברור.
בפעם הבה לא צריך לזלזל באנשים שאתה לא מכיר, לא צריך לחשוב שאתה חכם מכולם.
תאמין לי קשה להתאכזב אחר כך.
בנוסף אני בן 38 ובארץ מגיל 19 ו11 מכוניות בעבר זה לגיטימי לגמרי דרך אגף כבעל מקצוע
זה ממש לא צריך להיות אכפת לך.
ככה שיהיה לך רפרנס תסתכל איזה רכב הייה לי, ותיקנת ותחזקתי אותו לבד וגם לבד עשיתי לא אוברול רכב הזה לרואה מסך בכלל.
מה לעשות יש אנשים כאלה בארץ שאתם בעלי מקצוע לא יכולים להרוויח מהם גרוש, זה לא נותן לך שכות לדבר ככך.
תאמין לי גם אחרים מסתכלים ועושים 1+1
http://fotoplenka.ru/users/uazman/106354/
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/128770/2002338.jpg

garoldk שלום רב!
ראשית קבל את התנצלותי, באם ההומור שלי פגע בך, זה בוודאי לא היתה כוונתי.
אני מזמין אותך למפגש הקרוב באיקאה, כך תוכל להכיר אותי מקרוב, ולהבין שאני כמוך איש עבודה פדנט מבטן ומלידה, עם מקום קטן להומור ולא דווקא לסרקזם.
ועכשו ברשותך אגיב לעינינים רצינים יותר ומקצועים יותר.
אכן אני חייב לאשר שאבחנתך היתה נכונה, ומשאבת הדלק החדשה סיפקה לחץ דלק, לפי הוראות יצרן, אך מכיוון שהמחט היתה שחוקה, היא גרמה להצפה, ולחדירת דלק לשמן.
בקשר לתצרוכת הדלק שעליה אתה מצהיר בנסיעה על פיאט אונו פייר, תרשה לי להטיל ספק בכך, והתצרוכת דלק שלך לא מציאותית, אלא עם אתה נוסע בירידה ללא לחיצה על דוושת התאוצה, אפילו בתנאי מעבדה, ההיצרן לא היה מבטיח תצרוכת דלק כפי שאתה הצהרת. לגבי רמת הידע שאתה מפגין, למרות גילך הצעיר יחסית, אני בוודאי לא מזלזל, ואני עובד עם מספר רב מאד של לקוחות יוצאי ברית המועצות, ודוברי רוסית, ואני חייב לציין בהזדמנות זאת, להצהיר שהם נחשבים הלקוחות הטובים והנאמנים ביותר שלי.
אני מכיר את הסיפורים של לקוחות רוסים, מבוגרים שהיו מספרים לי שבברית המועצות, נהג רכב חייב להפגין רמת ידע גדולה במכונאות, כי כמות המוסכים לאורך אלפי קילומטרים , בברית המועצות היה קטן מאד יחסית לכמות האוכלוסייה, וכמות כל הרכב, וכל בעל רכב היה מתקן אותו לבדו, יחד עם המוטיבצייה הרבה, שיש ליוצאי ברית המועצות, והחוסר ברירה, נהג בעל רכב היה גם מכונאי.
לסיום באם נפגעת מהערותי, אבקש את סליחתך.
בברכה
ותמיד לרשותך
צביקה

garoldk
11-02-08, 19:11
היי צביקה,100% אני מקבל היתנצלותיך מעבר לזה אני גם מתנצל שמהתחלה לא הבנתי את ההומור שלך.
בשמחה אני יגיע למפגש ובשמחה רבה אני יכיר אותך.
אני מאמין לך ב-100% שלקוחות יוצאי ברית המועצות הם נחשבים לאמינים, אתה צודק שברוסיה כל נהג היה אמור להיות מכונאי, אבל אני קצת מעבר לזה כי זה היה מקצוע שלי ותחביב גדול שלא הפסיק עד עכשיו, ותסכים איתי שלהיות מכונאי בגלל שאין ברירה ואתה חייב לתקן את האוטו שלך זה משהו 1, ולהיות מכונאי בגלל שזה מקצוע שלך והובי ובגלל שאתה נורא אוהב להתעסק ברכב זה קצת אחר.
אני בחיים שלי התחלתי בכלל להתעסק עם טוסטוסים מגיל 12.
בגיל 17 שהייתי בשנות ה-2 לימודים בקולג' להנדסי רחב, אני ובן דוד שלי שגם למדתי ביחד עשינו חצי אוברול ה-1 שלנו בחיים ללאדה 1200 ומאז לא הפסקתי להתעסק בכל מיני רכבים כולל רכבים של חברים שלי וכל הרשימה שאתה רואה שהיו אצלי בעבר הם הגיעו אלי במצב רע מאוד ונמכרו במצב מצויין בגלל שקניתי את הרכבים האלה כפרוייקט בשבילי וברגע שהפרוייקט נגמר הרכב באותו רגע הפך להיות לא מעניין בשבילי.
הרכבים האלה שמכרתי לא בשביל להרוויח כסף אלא בשביל לקנות משהו אחר לפרוייקט חדש, עד עכשיו אני פוגש מידי פעם הם כבר החליפו כמה בעלים אבל אני מזהה אותם.
בכל מקרה אני מעוד אשתדל להגיע למפגש אני יביא איתי את חבר שלי שאנחנו ביחד נוכל לדבר על היסטוריה של פיאט ובן דוד המקביל שלו לאדה.
לגבי תיצכרות דלק באונו שלי נסעתי מקרית חיים לים המלח דרך ירושלים ומעלה אדומים,אח''כ בחזרה
דרך מודיעין וכביש 6, בכביש 6 הדלקתי מזגן הגעתי עד הבית למחרת נסעתי לעבודה ביוקנעם שזה 25 ק''מ מביתי סה''כ הנסיעה הייתה 500 ק''מ לפני שנכנסתי לעבודה מיליתי בתחנת דלק פול טנק יצא לי בדיוק 25 ליטר שזה אומר 1:20.מעבר לזה שבוע שבעבר ביצעתי ניסיון נוסף מיליתי ב-50 ש''ח 8.4 ליטר דלק וזה היספיק לי ל-3 ימים שזה סה''כ 150 ק''מ, אחרי חישוב יצא לי תיצרוכת 1:17.8.
צריך לקחת בחשבון שעד שאני יוצא לכביש מצומת לב המפרץ עד יוקנעם, עד לב המפרץ אני צריך לעבור דרך כל הפקקים שזה כמבון מגביר את צריכת הדלק שלי,אז מה שכתבתי קודם 1:20 יצא לי ממש הגיוני בהיזדמנות נוספת אני אבדוק תיצרוכת דלק בכביש פעם נוספת.

צביקה קרבורטור
11-02-08, 19:51
שוב שלום רב!
כדי שתוכל לזהות אותי במפגש, למרות שאם תשאל עלי, רוב חברי הפורום הוותיקים מכירים אותי, קבל תמונה לזהוי וודאי:







http://www.fiatclub.co.il/forum/attachment.php?attachmentid=225
בברכה
צביקה

צביקה קרבורטור
11-02-08, 22:48
או בתמונה הזאת:




http://www.fiatclub.co.il/forum/attachment.php?attachmentid=113
בברכה
צביקה