PDA

View Full Version : התנעה קשה בפיאט פונטו


CRazy
18-11-07, 20:37
שלום רב,
יש לי פונטו דיינמיק 2005, כאשר אני מתניע את הרכב אז ההתנעה היא לא חלקה כל כך. כאשר אני מכבה את המנוע ומנסה להתניע את הרכב מחדש לאחר מספר דקות מועט אז ההתנעה עוד יותר קשה ולפעמים אני נדרש לסיבוב נוסף של המפתח. היום לדוגמא כאשר ניסיתי להתניע את הרכב כמה דקות לאחר שכיביתי אותו אז לא היה ניתן להתניע אותו בניסיון הראשון ואף השעון והתאריך במחשב בדרך התאפסו.

האם הבעיה היא רק במצבר אם בכלל או גם חוטי ההצתה?
תודה רבה.

Caveman
18-11-07, 20:39
נשמע כמו מצבר חלש לדעתי.

student
18-11-07, 20:52
רוץ רוץ מהר להחליף מצבר ולבדוק את הטעינה לפני שתתקע ותצטרך התנעה בכבלים או לחכות לחילוץ. אולי במקרה יש לך מזל ומדובר "רק" בכבלי המצבר=ההדקים, רופפים, תבדוק את זה.

לאוטו שלך צריך מצבר 50 אמפר.
מצבר שנפ דגם "63" יחזיק לך, קרוב לוודאי, שנתיים וחצי עד שלוש שנים.

shachar
18-11-07, 21:41
רוץ רוץ מהר להחליף מצבר ולבדוק את הטעינה לפני שתתקע ותצטרך התנעה בכבלים או לחכות לחילוץ. אולי במקרה יש לך מזל ומדובר "רק" בכבלי המצבר=ההדקים, רופפים, תבדוק את זה.

לאוטו שלך צריך מצבר 50 אמפר.
מצבר שנפ דגם "63" יחזיק לך, קרוב לוודאי, שנתיים וחצי עד שלוש שנים.


סטודנט היי
למה דווקא שנפ? גם לי המלצת עליו. (עוד לא רכשתי)
קראתי בקאספרום ושמה המון תגובות כנגד מצברי שנפ
ומנגד תשבוחות רבות על וולטה ובוש
אז אשאל שוב: למה שנאפ ?

CRazy
19-11-07, 15:59
תודה רבה על העזרה :)
הוחלף מצבר וכעת ההתנעה הרבה יותר קלה.

shachar
19-11-07, 23:36
תודה רבה על העזרה :)
הוחלף מצבר וכעת ההתנעה הרבה יותר קלה.


איזה מצבר?

CRazy
20-11-07, 18:26
מצבר שנפ 55 אמפר.
עלה 800 ש"ח כולל מע"מ והרכבה של 2 דקות.

shachar
22-11-07, 20:31
להלן (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=181668) כמה "תשבוחות" על מצברי שנאפ ובכלל איזה מצבר עדיף לקנות והיכן
בתוך הדיון יש שרשור לדיון נוסף ששם "התשבוחות רק עולות וגואות"

רפי לין
22-11-07, 22:00
בעברי כחשמלאי רכב עבדתי עם הרבה מותגי מצברים שחלקם כבר לא קיימים או לא מיובאים כלל וביניהם:
וסקו, מגנטי מרלי, מול, אקסייד, ורטה, פיאם ושנפ.
במצברי שנפ היו מעט פגמים בתקופת האחריות והמצבר היה מוחלף מיד, על ידי, במצבר חדש מהאריזה
שהייתי רק מסמן עליו את תאריך הרכישה המקורי.
גם אני ב 4 מכוניות פיאט המשפחתיות נוסע עם מצברי שנפ ואין אחד שאורך חייו אינו מגיע ל 3 שנים.
נקודה חשובה לציון הנה שלמרות שכתוב על מצברי שנפ "ללא טיפול" יש פקקים שצריך לפותחם ולבדוק ולהוסיף, מדי פעם, מיים מזוקקים.
אין לי כל עסק וקשר למצברי שנפ (הלואי והיה).
בברכה - רפי לין :)

shachar
23-11-07, 09:39
בעברי כחשמלאי רכב עבדתי עם הרבה מותגי מצברים שחלקם כבר לא קיימים או לא מיובאים כלל וביניהם:
וסקו, מגנטי מרלי, מול, אקסייד, ורטה, פיאם ושנפ.
במצברי שנפ היו מעט פגמים בתקופת האחריות והמצבר היה מוחלף מיד, על ידי, במצבר חדש מהאריזה
שהייתי רק מסמן עליו את תאריך הרכישה המקורי.
גם אני ב 4 מכוניות פיאט המשפחתיות נוסע עם מצברי שנפ ואין אחד שאורך חייו אינו מגיע ל 3 שנים.
נקודה חשובה לציון הנה שלמרות שכתוב על מצברי שנפ "ללא טיפול" יש פקקים שצריך לפותחם ולבדוק ולהוסיף, מדי פעם, מיים מזוקקים.
אין לי כל עסק וקשר למצברי שנפ (הלואי והיה).
בברכה - רפי לין :)

מגנטי מרלי יש לי כרגע בפונטו (הגיע עם הרכב) והוא באמת ללא טיפול כלל
מה עם שאר המצברים בארץ חוץ משנאפ הם עם טיפול או ללא טיפול?
בוש?
ורטה?
וולטה?
וחבריהם..

תודה
שחר

gsk
23-11-07, 15:08
.
גם אני ב 4 מכוניות פיאט המשפחתיות

רפי.. סתם מתוך סקרנות

מדוע אתה נאמן עד כדי כך ליצרן פיאט? אם אני זוכר נכון, בעברך היית בעל מוסך פיאט. אבל היום אני מבין שכבר לא. אם ככה, מדוע אתה נשאר כל כך נאמן למותג? האם בגלל שאתה מכיר כל בורג במכונית אתה מרגיש שאתה יכול לטפל במכוניות בצורה מייטבית?

mgoldst
23-11-07, 19:10
Varta כחול הוא ללא טיפול גם לפי אתר היצרן שאומר שהמצבר אטום
האדים חוזרים ולא יוצאים

eitan
25-11-07, 22:03
רפי.. סתם מתוך סקרנות

מדוע אתה נאמן עד כדי כך ליצרן פיאט? אם אני זוכר נכון, בעברך היית בעל מוסך פיאט. אבל היום אני מבין שכבר לא. אם ככה, מדוע אתה נשאר כל כך נאמן למותג? האם בגלל שאתה מכיר כל בורג במכונית אתה מרגיש שאתה יכול לטפל במכוניות בצורה מייטבית?

אני יוכול לומר לך שאין הרבה מכוניות חכמות כמו הקטנות של פיאט , כדי לנסוע בעיר או נסיעות קלות אין צורך ברכב 4 * 4 שעושה הרבה רעש ולא ממש זז וכל זאת תוך צריכת דלת ענקית וזיהום אויר .
חלקי חילוף יקרים ותקלות רבות , גם אני נאמן למותג שנאמן אלי , ואם היתה לי מזדה גם במזדה היתי מכיר כל בורג זה האופי שלי , אבל אני אוהב את פיאט ביגלל הפשטות , התיחכום , היעילות , קטנה מבחוץ וגדולה מביפנים , חיסכונית , זריזה , נוחה ושימושית .
אני מאמין שרפי נוסע בפיאט מסיבות דומות .

רפי לין
26-11-07, 15:47
בדיוק כך למרות שכמעט איני מטפל בעצמי במכוניות אלא במוסכים, שאני מכירם היטב
(אבל זה עולה לי כסף כמובן).
היו לי כבר הרבה מכוניות פיאט ונסעתי המון ק"מ בסה"כ ונתקעתי רק פעמיים ובשני המקרים חילצתי את עצמי והמשכתי לנסוע. כל מצבר בכל מכונית החזיק לפחות 3 שנים (כן ברובן זה שנפ) והתקלות בכל מכונית היו מועטות. איני מטפח המכוניות אבל מצד שני איני הורס ומטפל ומתקן כל מה שצריך לפעולת רכב תקינה ולבטיחותו.
בברכה - רפי לין :)

gsk
26-11-07, 23:02
בדיוק כך למרות שכמעט איני מטפל בעצמי במכוניות אלא במוסכים, שאני מכירם היטב
(אבל זה עולה לי כסף כמובן).
היו לי כבר הרבה מכוניות פיאט ונסעתי המון ק"מ בסה"כ ונתקעתי רק פעמיים ובשני המקרים חילצתי את עצמי והמשכתי לנסוע. כל מצבר בכל מכונית החזיק לפחות 3 שנים (כן ברובן זה שנפ) והתקלות בכל מכונית היו מועטות. איני מטפח המכוניות אבל מצד שני איני הורס ומטפל ומתקן כל מה שצריך לפעולת רכב תקינה ולבטיחותו.
בברכה - רפי לין :)

מוזר. דווקא חשבתי שאתה מטפל בעצמך בפיאטים שברשותך. בכל אופן ממה שראיתי שהולך במוסכים אני אישית משתדל כמה שפחות להכנס אליהם ולעשות מה שאני יכול לבד.
אבל זה כבר סיפור לשרשור אחר....