PDA

View Full Version : שיפור לפיאט בראבו


fiat-bravo
31-10-07, 16:01
בבעלותי פיאט בראבו 1.6 ידני שנת 97
מנסה ככל האפשר לישר איתה קו,אך עדין הסחיבה שלה לא כל כך משהו
השאלה שלי אם שווה להשקיע עליה פילטר פתוח ואגזוז לחץ או שיפור אחר שיעורר את האוטו קצת
האוטו בערך ב90-100 קמ"ש נפתח ואתה מתחיל להרגיש ת'אוטו אבל עד המהירות הזו הוא ממש נכה
אשמח לטיפים ועצות
תודה

Caveman
31-10-07, 18:59
נתחיל מזה שאין כזה דבר אגזוז לחץ ברכבים. זה קיים רק באופנועים.
המונח אותו אתה מחפש הינו אגזוז זרימה חופשית.

נמשיך בזה שאין טעם להשקיע בדברים הללו. חוץ מרעש נוסף, תזכה אולי במקרה הטוב לעליה של כ-3 כ"ס, אולי.

אגב, מעניינת אותי משמעות המונח "הרכב נפתח"... :)

ארילו
31-10-07, 21:58
תנסה למצוא בראבו Hgt :)

fiat-bravo
01-11-07, 20:58
המונח "הרכב נפתח" זה אומר שעד 100 בערך הוא קצת איטי ומ-100 הוא מגיע בזריזות ל160-170 אתה מרגיש שם תתאוצה של האוטו והזרימה חופשית נשמעת מעניינת אך קודם תפטור תבעיה של נורת שמן אחר כך נשפר אותה בדברים הקטנים האלה וקוסמטיקה

פלוטו
02-11-07, 10:21
כשהאוטו מגיע למומנט שלו, ברור שהוא "יפתח".
תראה, אתה צריך "ללחוץ" על האוטו כשהוא עובר את 3000-4000 סל"ד, מכאן מתחיל כל הכוח של האוטו, ולא לתת לה "בראש" י 1500-2000 סל"ד:mad:

fiat-bravo
02-11-07, 17:01
את זה אני יודע אחי עברתי הרבה אם מכוניות אמריקיות

Amit
05-11-07, 21:27
שלום!
מהכרותי הקצרה עם פיאט בראבו . ממש ניתן לשים לב לחוסר הכוח בסל"ד נמוך . אני יודע שעם נהיגה נכונה ניתן להשיג יותר ביצועים מהרכב . כמו שנאמר צריך לשמור את הסלד מעל 3200 גם בעת העברת הילוכים .
לגבי שיפורים אפשריים . ניתן להחליף קאמשאפטים ל "חמים יותר " piper cams אם תרצה אני אצרך מס דגם שמתאים לבראבו שלך . מניסיון אני יודע שגם הם משפיעים בעיקר בסל"ד גבוה .
"הנמכה " של הראש מנוע בכדי לשפר יחס דחיסה וכמובן פורטינג מלא יעניקו לך מעט יותר טורק בסלד נמוך אבל לא הייתי מוריד ראש בריא בשביל לבצע זאת .וכמובן יש צורך בהתאמת סעפת הפליטה בכדי לקבל פליטה מקסימלית של גזים .
ישנם מספר סעפות אפטר מרקט שיעניקו לך את החופש הרצוי .

לסיכום : המנוע הזה מאוד קשה יחסית לשיפור ואם הייתי בכל זאת הולך על שיפור מירבי הייתי מתקין את כל השיפורים יחד . כמובן גם סילוק הממיר הקטליטי או התקנה ממיר ספורטיבי , וכמובן מיפוי מחדש של מפות הדלק/תזמון שלך יעזרו מעט . כל שיפור בנפרד כמעט ולא יוסיף .

אני כיום עובד על שינוי מפות דלק לפיאט בראבו.
אני אצרף הודעה לפורום ברגע שזה יהיה אקטואלי.

עמית

gili
07-11-07, 17:52
שלום!
מהכרותי הקצרה עם פיאט בראבו . ממש ניתן לשים לב לחוסר הכוח בסל"ד נמוך . אני יודע שעם נהיגה נכונה ניתן להשיג יותר ביצועים מהרכב . כמו שנאמר צריך לשמור את הסלד מעל 3200 גם בעת העברת הילוכים .
לגבי שיפורים אפשריים . ניתן להחליף קאמשאפטים ל "חמים יותר " piper cams אם תרצה אני אצרך מס דגם שמתאים לבראבו שלך . מניסיון אני יודע שגם הם משפיעים בעיקר בסל"ד גבוה .
"הנמכה " של הראש מנוע בכדי לשפר יחס דחיסה וכמובן פורטינג מלא יעניקו לך מעט יותר טורק בסלד נמוך אבל לא הייתי מוריד ראש בריא בשביל לבצע זאת .וכמובן יש צורך בהתאמת סעפת הפליטה בכדי לקבל פליטה מקסימלית של גזים .
ישנם מספר סעפות אפטר מרקט שיעניקו לך את החופש הרצוי .

לסיכום : המנוע הזה מאוד קשה יחסית לשיפור ואם הייתי בכל זאת הולך על שיפור מירבי הייתי מתקין את כל השיפורים יחד . כמובן גם סילוק הממיר הקטליטי או התקנה ממיר ספורטיבי , וכמובן מיפוי מחדש של מפות הדלק/תזמון שלך יעזרו מעט . כל שיפור בנפרד כמעט ולא יוסיף .

אני כיום עובד על שינוי מפות דלק לפיאט בראבו.
אני אצרף הודעה לפורום ברגע שזה יהיה אקטואלי.

עמית

מה שינוי מפות דלק??

Amit
07-11-07, 22:32
במילים פשוטות "ציפ" התערבות בתוכנה המקורית של המחשב רכב, ושינוייה בהתאם לשינויים שבוצעו ברכב , ובהתאם לביצועים בשטח .