התחבר

View Full Version : פונטו 2000 MK1- טיפול "יישור קו" והחלפת קלאץ


24-08-07, 17:14
שלום,

קניתי היום פונטו 2000, ובבדיקה יצא שאני צריך להחליף את הקלאץ.
כמה צריך לעלות לי החלפה של הקלאץ? האם יש יתרון לעשות זאת במוסך מורשה פיאט? יש דבר כזה קלאץ מקורי או לא מקורי?

מבחינת טיפול, כמה צריך לעלות טיפול "גדול" ? אני רוצה לעשות כמו טיפול 15,000 רגיל - רק להתייחס אליו בצורה הרי רחבה שאפשר (בלי להגיע לרמה של רצועות או חלקים אחרים) כמה עלות אמורה להיות? ושוב השאלה מלמעלה לגבי מוסך מבצע.

טסות - אני רוצה להחליף את הטסות, וקניתי סט של 4 של 14" אבל הן לא מתאימות - זה לא נכנס לגלגל.. יכול להיות שצריך רק של פיאט? אם כן כמה הם עולות? אין תחליפי?

תודה

25-08-07, 01:03
בעניין הטאסות - ישנה בעיה קשה עם מבנה הג'אנט של הפונטו ביחס להיצע הטאסות בשוק. אני מציע לגשת לפירוקיה ולמצוא 4 ג'אנטים של פונטו ספייס. הם רחבים במעט מאוד מאלו שכרגע אצלך. מחמיא לרכב וכמדומני גם משפר את האחיזה במעט. על הג'אנטים הללו תוכל להתקין כמעט כל טאסה 14".

בהצלחה.

25-08-07, 04:34
שלום,

קניתי היום פונטו 2000, ובבדיקה יצא שאני צריך להחליף את הקלאץ.
כמה צריך לעלות לי החלפה של הקלאץ? האם יש יתרון לעשות זאת במוסך מורשה פיאט? יש דבר כזה קלאץ מקורי או לא מקורי?

מבחינת טיפול, כמה צריך לעלות טיפול "גדול" ? אני רוצה לעשות כמו טיפול 15,000 רגיל - רק להתייחס אליו בצורה הרי רחבה שאפשר (בלי להגיע לרמה של רצועות או חלקים אחרים) כמה עלות אמורה להיות? ושוב השאלה מלמעלה לגבי מוסך מבצע.

טסות - אני רוצה להחליף את הטסות, וקניתי סט של 4 של 14" אבל הן לא מתאימות - זה לא נכנס לגלגל.. יכול להיות שצריך רק של פיאט? אם כן כמה הם עולות? אין תחליפי?

תודה

קלאטש בסביבות אלף שקל עם עבודה (עשיתי ב900)
תתקין רק מקורי (Valeo) כי הבדל במחיר בין מקורי לחלופי ממש קטן.
חובה לאחליף רצועות טיימינג ומותחים (מומלץ גם מחזירי שמן ומשאבת מים בדרך)
גם הטיפול לא יזיק.

קיצור - תכין אלפיים שקל לפחות. 8)