View Full Version : סל"ד לא יציב בפונטו (תקלה!!! זו לא כותרת, ערוך)
ברשותי מזה כחודש פיאט פונטו XTZ60 שנת 99.
מרגע הקנייה סובלת מסיבובי מנוע לא "עגולים" ולא סדירים,וכמו כן רעידות ואף נכבת לקראת עצירה.
במוסך (מורשה) הוחלפו כתוצאה מכך:
חיישן למדה,מנוע צעדים,ניקוי לבית וסעפת המזרק וזאת בנוסף לטיפול הכלל החלפת פלגים וחוטי הצתה. 8)
הבעייה עדיין קיימת!!! :x
למישהו יש רעיון??
כן, לתת כותרת עניינית יותר בפעם הבאה.
אולי טיימינג ?? (יצא לי לשמוע על רצועת טיימינג שקפצה שן) ..
או חיישן קראנק ??
הניחושים לא שווים כלום ללא הצצה על הרכב עצמו . אם תרצה אני יוכל להדריך אותך איך לבצע בדיקת תזמון ובדיקת החיישן קראנק ללא גישה למוסך ... (אמצעים דרושים : עין טובה פנס ורב מודד )
עמית
ביצעתי החלפה לרצועת הטיימינג ןלחיישן שיושב על הקראנק..
כל זאת ללא הועיל..
יש לי חשד שקצר כלשהו במערכת החשמל משגע את הרכב ולכן התופעות.
באיזה מוסך, מורשה פיאט, בוצעו עד כעת התיקונים וההחלפות חלקים שציינת?.
בברכה רפי לין :)
התיקונים וההחלפות בוצעו במוסך מורשה "מ.פטין" באזה"ת עכו.
נ.ב. לפי מה שאמרו לי מחשב ההצתה הינו חלק מהמחשב של הרכב בדגם זה ואינו בא בנפרד.
כמו כן בעת מתן גז ינו מן איחור קטן בתגובה,כאלו הרכב "נחנק" ואז משתחרר,
בנוסף לבעיית נפילת הטורים לקראת עצירה.
רעיונות?
שלום לך!!
יש לי אונו 94 הזרקה אם אותם הסימפטומים אני במתקן ונוסע בודק מתקן וחוזר חיללה במשך שנה.. האוטו בבעלות המשפחה מרגע הוצאתו מהיבואן הוא עשה רק 90 אלף ובסיבות שנה שעברה התחילו הבעיות...
תשמע לי המוסכים לא יודעים לפתור את הבעיה הזו אתה צריך לדעת מה "להכניס להם לפה" ורק לאחר-מכן הם ידעו למה לגשת!!
כמו מה שהיה אצלי וזה בטוח הבעיה אצלך.. תוציא את המצערת כולה (את הבית מחובר אם החיישן טורים) תיקח אותו הביתה .. יש את הציר המצערת אם הכלפה באמצע שנפתחת ונסגרת בעת לחיצה על ה"גז" ושיחרורו תשמן אם wd40 או שמן מנוע (מומלץ אם שמן מנוע).. את הציר בתוך בית המצערת ותדאג לסובב את הציר כול הזמן שהשמן יכנס לתוך חריצי בית המצערת (בכניסה של הציר לבית המצערת) בשתי בכיוונים ותשחק איתו תפתח ותסגור וברגע ששימנת ושיחקת נאמר 15 דקות תרכיב אותו חזרה ולא יהיו לך בעיות יותר ..
בהצלחה!!!!!!!!!!
שלום לך!!
יש לי אונו 94 הזרקה אם אותם הסימפטומים אני במתקן ונוסע בודק מתקן וחוזר חיללה במשך שנה.. האוטו בבעלות המשפחה מרגע הוצאתו מהיבואן הוא עשה רק 90 אלף ובסיבות שנה שעברה התחילו הבעיות...
תשמע לי המוסכים לא יודעים לפתור את הבעיה הזו אתה צריך לדעת מה "להכניס להם לפה" ורק לאחר-מכן הם ידעו למה לגשת!!
כמו מה שהיה אצלי וזה בטוח הבעיה אצלך.. תוציא את המצערת כולה (את הבית מחובר אם החיישן טורים) תיקח אותו הביתה .. יש את הציר המצערת אם הכלפה באמצע שנפתחת ונסגרת בעת לחיצה על ה"גז" ושיחרורו תשמן אם wd40 או שמן מנוע (מומלץ אם שמן מנוע).. את הציר בתוך בית המצערת ותדאג לסובב את הציר כול הזמן שהשמן יכנס לתוך חריצי בית המצערת (בכניסה של הציר לבית המצערת) בשתי בכיוונים ותשחק איתו תפתח ותסגור וברגע ששימנת ושיחקת נאמר 15 דקות תרכיב אותו חזרה ולא יהיו לך בעיות יותר ..
בהצלחה!!!!!!!!!!
לי יש אונו שנת 95 גם אם אותם הסימטומים , בעמידה בסרק האוטו רועד , שמפעילים מזגן הוא רועד יותר, קרה לי כמה פעמיים שהוא התכבה לי תוך כדי נסיעה סתם ככה (לא הרבה פעמיים)
למחוק את ההודעה בטעות שלחתי פעמיים
גם לי היתה בעיה כזו בפונטו 96, בלי קשר היתה לי בעיה עם משאבת הדלק, היה לה פין שבור שמישהו שיפץ (עוד מאז שקניתי).
אחרי פרק זמן כבר התחילה לי נזילת דלק אז החלפתי את המשאבה (יקרה :x ), בכל אופן, מאז האוטו עובד חלק !!
שווה לבדוק. . .
יש לי פונטו 75SX שנת 99 קניתי אותה לפני 4 חודשים ולאחר חודש הלך ראש מנוע פירקתי אותו ואז גיליתי שאין מה לעשות והראש הושחז יותר מדי ואז התחילה מבחינתי מסכת היסורים לידיעתכם בצפון המדינה קשה מאוד להשיג ראש מנוע לפונטו 1300 עם 4 מזרקים יש כמו זבל עם מזרק אחד אבל לא עם 4 ואז כך לפחות חשבתי שלמזלי מצאתי ראש מנוע במוסך בנהריה גררתי איליו את הרכב והוא שם ראש משופץ אחר ומאז ועד היום כחודשיים ימים האוטו עובד בצורה לא עגולה יש לציין טימינג חדש ומכוון בדוק! מצתים מקורים חדשים פיאט כבלי הצתה מקוריים חדשים חישן טמפרטורה חדש ניגשתי למכון שבו שיפצו את הראש מנוע שילמתי עוד כסף וביקשתי שיבדקו מחדש כוון שסתומים אך לשווא לטענתם הכוון תקין וכך שפניתי היום למוסך מורשה פטין בעכו והוא אומר לי שיש לנסות להחליף חישן למדה 1000 שח ולראות אם זה יפתור את הבעיה האמת היא שאני אובד עצות מה לעשות האם למכור או להשקיע מפני שהשקעתי עליו המון כסף גם בוקסות בגלגלים אחורים וגם חיישן טמפ" וגם צינורות בלמים וגם ראש מנוע וגם טימינג וגם שני דודי אגזוז וריפודי מושבים ולסיום טסט כך שייש לי דילמה אולי תעזרו לי בהחלטה תודה יוסי
שבמוסך פטין יתחייבו שאם החלפת חיישן החמצן לא תפתור הבעיה, יותקן בחזרה החיישן הישן שלך ללא תשלום.
ניתן לבדוק את פעולת חיישן החמצן ע"י מחשב האבחון של פיאט (אגזמינר).
בברכה - רפי לין :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.