25-07-07, 16:33
יש לי אונו שנת 95 הזרקה עם מזגן (לא מקורי)
עכשיו הבעיה היא כזאת כשהאוטו עומד מותנע אחרי נסיעה (נגיד בפקק) אז החום מנוע עובר במקצת את החצי , כשהאוטו תחת מאמץ נגיד בנסיעה בעליות או עם מזגן הוא עובר את החצי בשני קווים. באוטו שלי קיים יוניט מאוור קצר מאוד , עד כדי כך שמהרגע שהמאוור עובד הוא לא מפסיק לפעול עד אחרי כמה דקות שהאוטו כבר מכובה.
אני כבר משתגע מזה כי החלפתי רדיאטור (הקודם היה מחורר) ועכשיו הוא פחות מתחממם אבל עדין עובר את הנורמל.
עכשיו הבעיה היא כזאת כשהאוטו עומד מותנע אחרי נסיעה (נגיד בפקק) אז החום מנוע עובר במקצת את החצי , כשהאוטו תחת מאמץ נגיד בנסיעה בעליות או עם מזגן הוא עובר את החצי בשני קווים. באוטו שלי קיים יוניט מאוור קצר מאוד , עד כדי כך שמהרגע שהמאוור עובד הוא לא מפסיק לפעול עד אחרי כמה דקות שהאוטו כבר מכובה.
אני כבר משתגע מזה כי החלפתי רדיאטור (הקודם היה מחורר) ועכשיו הוא פחות מתחממם אבל עדין עובר את הנורמל.