23-07-07, 22:23
שלום רב
הנני בעלים גאים של פיאט אונו מנוע 1000 קרבורטור מטופלת ושמורה כיאה לפיאטים.
לפני מספר ימים ניתקלתי בבעייה שלא ניתקלתי בה קודם .
באחת מנסיעותי הרבות לטכניון באחת העליות של הכרמל הרגשתי שאני מאבד כוח מהמנוע למרות שאני עדיין לוחץ על דוושת הגז באותו זמן הייתי בהילוך 3 לכן הורדתי ל2 והמשכתי לנסוע ואז שוב ל3 והעיניין עבר לכן אמרתי לעצמי אולי העיניין חד פעמי .
אך לצערי הרב לא כך העיניין לאחר כיומיים ניתקלתי בבעייה אשר חשבתי שידוע לי הסיבה
להיתרחשותה (וכאן יש לספר כי הרכב מניע כמו חייה רעה על הבוקר כלומר אחרי מנוחה ממושכת של לילה המנוע מניע פעם ראשונה כאילו אין מחר ,גם המתנע וגם המצבר טובים מאוד כך הייה תמיד) אבל לא פעם קרה שחרי נסיעה קצרה כיבוי וניסיון התנעה שנית הייה צורך לחכות קצת כי כמו שקראתי באיזה מקום לפעמים הפלאגים נירטבים וצריך לחכות עד שיתייבשו.
למחרת שוב נסיע שגרתית לטכניון והנה הפתעה באחת העליות אותו הסיפור של איבוד כוח מנוע מיספר פעמים לאחר מכן עוד המשכתי בנסיעתי במהירות של כ 80 קמ"ש אבל כאשר הגעתי להילוך שני ובערך כ 30 קמ"ש המנוע כבה ונישארתי לחכות על הכביש כשעה אם ניסיונות להתניע
לאחר כשעה התנעתי וגם בסוף היום הגעתי הביתה בלי שום בעיות אבל נידלקה אצלי נורה אדומה.
קצת על מצב הרכב : הגיעה הזמן לאחר שנתיים להחליף את המצתים לפני שנה הוחלפה הדיאפרגמה ובוצעה ניקוי קרבורטור על ידי ונסיע חלקה וחסכונית מאז החשדות שלי הן לכיוון הקרבורטור אולי מייצב טורים נמוכים אולי משאבת הדלק
אני אודה על כל היתייחסות בעיקר איך ליבדוק את מייצב טורים נמוכים ומשאת דלק וכל דבר אחר
הנני בעלים גאים של פיאט אונו מנוע 1000 קרבורטור מטופלת ושמורה כיאה לפיאטים.
לפני מספר ימים ניתקלתי בבעייה שלא ניתקלתי בה קודם .
באחת מנסיעותי הרבות לטכניון באחת העליות של הכרמל הרגשתי שאני מאבד כוח מהמנוע למרות שאני עדיין לוחץ על דוושת הגז באותו זמן הייתי בהילוך 3 לכן הורדתי ל2 והמשכתי לנסוע ואז שוב ל3 והעיניין עבר לכן אמרתי לעצמי אולי העיניין חד פעמי .
אך לצערי הרב לא כך העיניין לאחר כיומיים ניתקלתי בבעייה אשר חשבתי שידוע לי הסיבה
להיתרחשותה (וכאן יש לספר כי הרכב מניע כמו חייה רעה על הבוקר כלומר אחרי מנוחה ממושכת של לילה המנוע מניע פעם ראשונה כאילו אין מחר ,גם המתנע וגם המצבר טובים מאוד כך הייה תמיד) אבל לא פעם קרה שחרי נסיעה קצרה כיבוי וניסיון התנעה שנית הייה צורך לחכות קצת כי כמו שקראתי באיזה מקום לפעמים הפלאגים נירטבים וצריך לחכות עד שיתייבשו.
למחרת שוב נסיע שגרתית לטכניון והנה הפתעה באחת העליות אותו הסיפור של איבוד כוח מנוע מיספר פעמים לאחר מכן עוד המשכתי בנסיעתי במהירות של כ 80 קמ"ש אבל כאשר הגעתי להילוך שני ובערך כ 30 קמ"ש המנוע כבה ונישארתי לחכות על הכביש כשעה אם ניסיונות להתניע
לאחר כשעה התנעתי וגם בסוף היום הגעתי הביתה בלי שום בעיות אבל נידלקה אצלי נורה אדומה.
קצת על מצב הרכב : הגיעה הזמן לאחר שנתיים להחליף את המצתים לפני שנה הוחלפה הדיאפרגמה ובוצעה ניקוי קרבורטור על ידי ונסיע חלקה וחסכונית מאז החשדות שלי הן לכיוון הקרבורטור אולי מייצב טורים נמוכים אולי משאבת הדלק
אני אודה על כל היתייחסות בעיקר איך ליבדוק את מייצב טורים נמוכים ומשאת דלק וכל דבר אחר