PDA

View Full Version : יופסק ייצור, שיווק ומכירה של דלק אוקטן 96


06-07-07, 12:44
שר התשתיות בנימין בן אליעזר חתם על צו המורה על הפסקת ייצור, שיווק ושימוש בבנזין המועשר בגופרית או אשלגן - אוקטן 96. 220,000 בעלי מכוניות ישנות יאלצו לעבור ל-95, וידרשו לרכוש תוסף מיוחד

להמשך הכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3420079,00.html

הערה:
בעלי אונו דור שני, שנת 90-93 הרכב מותאם לשימוש באוקטן 95 ללא תוסף.
__________________________________________________ ____________________

אחת התגובות שמשכה את תשומת ליבי:
אנא הגיבו האם האיש צודק לדעתכם..

בזיון שאין כדוגמתו, שוב דופקים את המעמד הנמוך.
בואו נחשוב לרגע, מי האנשים שמחזיקים מכוניות ישנות ומשתמשים בדלק 96 ? אנשים מעמד נמוך, תושבי עירות פיתוח, סטודנטים וכל מי שזקוק לתחבורה בסיסית וזול ו/או לא יכול להרשות לעצמו מכונית משנתון מתקדם.
ולמה אי אפשר ? בשלל המיסים הדרקוניים של המדינה. בגלל הקרטל של יבואני הרכב, בגלל הביריונות של חברות הליסינג. ומי יממן את זה ? האזרח הפשוט.
מעניין מי ייצר את התוסף ומה הקשר שלו לעסקנים שיושבים בצרות השילטון.

במקום להטיל עוד מיסים על העמך הפשוט ולתרץ את זה בנימוק של שמירת הסביבה, תתמקדו ברפורמות אמיתיות! מספיק לחלמאות ולעושק. להוריד מיסים! שלא כל מכונית סופר מיני בסיסית תעלה 100 אלף שקל! איך מי שמרוויח 4,000 ש"ח בחודש יכול בכלל לחשוב על להרשות לעצמו מכונית מודרנית ?

אתם חרפה וכלימה, עושקי הציבור, קולקציה של אפסים.

07-07-07, 19:26
האמת, הורדה של מיסי היבוא על רכבים, זיכוי כספי על רכבים נקיים ובטוחים, ופתיחת השוק לתחרות חופשית - יפתרו הרבה רעות חולות של המדינה.

עלות אחזקת הרכב לא תרד, אבל גיל צי הרכב הישראלי ירד בצורה דרמטית.
זה גם יפתור את כל הבעיה עם שווי שימוש לליסינג, וחברות הליסינג כבר לא יהיו כל כך אטרקטיביות.
שלא לדבר על זיהום, כמות הנפגעים מתאונות דרכים.

רק צריך לדאוג שהבנזין יהיה יקר, ושתהיה תחבורה ציבורית מפותחת מספיק בארצינו.

07-07-07, 19:42
לפי דעתי יש להוריד מהכביש כל רכב שנמצא מעל 10 שנים על הכביש, גג 12 שנים.
מדובר במכוניות מזהמות ולא בטוחות.

המדינה תקנה את המכוניות בתנאי שהם במצב נסיעה ועם טסט בתוקף במחיר הגבוה בכ- 1000 ש"ח ממחיר המחירון של הרכב (כדי לעודד את מכירת המכוניות למדינה במקום מכירת הרכב בשוק החופשי) ואז לגרוט אותם.

מאיפה התקציב? שיורידו לכל שר/ חבר כנסת 5000 ש"ח מהמשכורת בחודש, מזה יבוא התקציב.

07-07-07, 19:48
ומה אם אני רוצה להחזיק את הרכב שלי, והוא מעל 10 שנים על הכביש?
יש הרבה רכבים כיום שהייתי מעדיף לנסוע בהם מאשר באיזה פחון חדיש אם אפשר לקרוא לזה.

07-07-07, 19:51
זכותך המלאה, אף אחד לא מחייב אותך למכור את הרכב שלך למדינה, פשוט אם תעשה זאת תקבל מחיר הגבוה ב- 1000 ממחיר המחירון, ככה לפי דעתי זה צריך להיות.

07-07-07, 22:45
ומה עם המכוניות הקלאסיות ??? גם אותם יגרסו בסופו של דבר ?
אולי יגרסו את הקרחת של אולמרט???
מדינה מפגרת באמת!!
כל מי שיושב בראשה במקום שיחפשו את החיילים שמוחזקים בשבי
מתעסקים באיזה רכב צריך להוריד מהכביש..
טמבלים נקודה

08-07-07, 00:08
תראה, הם בבעיה קשה מאוד עכשיו. הם מתלבטים האם לרכוש 20 רכבי מרצדס או ב.מ.וו?

נקבעו 11 המכוניות שעברו את השלב הראשון בתהליכי מכרז רכישת רכב שרד לשרים. כעת הן עוברות לשלב ב' של המכרז, בסיומו יוכרזו שתי המנצחות. במי אתם בוחרים?

לכתבה בנושא ynet:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3421767,00.html

08-07-07, 05:40
אם הם היו חכמים הם היו קונים רכבים חשמלים עם כול זה שהם מנסים להוריד את רמת הזיהום !!
וכמו שאמרתי לפני כן הפיגור עובר כל גבול
ה"חוכמה" פשוט שופעת עד כדי כך שהיא יוצאת להם מהאוזניים