10-06-07, 20:42
היי.
חזרתי הרגע מהעבודה ובדרך נדלקה לי נורת האזהרה הכתומה של הזרקת הדלק באופן קבוע.
עצרתי מיד בצד וכיביתי את האוטו בתקווה שהתקלה תתאפס אבל היא לא !!! .
הדלקתי את הרכב שוב וראיתי ששעון חום המנוע עומד על 0 ונורית האזהרה של השעון חום דולקת באדום מפחיד.
כיביתי את הרכב וניתקתי את המצבר וחיכיתי 15 דקות בתקווה שוב, שהתקלה תתאפס.
לאחר הדלקת הרכב בפעם השלישית שעון חום המנוע חזר להיות בגבול הנורמל - אמצע הסקאלה ונירית חום המנוע כבתה . אבל נורית האזהרה הכתומה של הזרקת הדלק המשיכה לדלוק .
בעיון באמצע הכביש המהיר בספר הרכב מוסבר כי אפשר עדיין לנהוג ברכב אבל לא לאמץ את המנוע . ( כל הדרך חזרה נהגתי על 60 קמש" ).-מצטער על הפקקים שיצרתי .
מה הבעיה עם המנורה הזו ?
הלך מחשב ????!?!?!?!
תרגיעו אותי.
חזרתי הרגע מהעבודה ובדרך נדלקה לי נורת האזהרה הכתומה של הזרקת הדלק באופן קבוע.
עצרתי מיד בצד וכיביתי את האוטו בתקווה שהתקלה תתאפס אבל היא לא !!! .
הדלקתי את הרכב שוב וראיתי ששעון חום המנוע עומד על 0 ונורית האזהרה של השעון חום דולקת באדום מפחיד.
כיביתי את הרכב וניתקתי את המצבר וחיכיתי 15 דקות בתקווה שוב, שהתקלה תתאפס.
לאחר הדלקת הרכב בפעם השלישית שעון חום המנוע חזר להיות בגבול הנורמל - אמצע הסקאלה ונירית חום המנוע כבתה . אבל נורית האזהרה הכתומה של הזרקת הדלק המשיכה לדלוק .
בעיון באמצע הכביש המהיר בספר הרכב מוסבר כי אפשר עדיין לנהוג ברכב אבל לא לאמץ את המנוע . ( כל הדרך חזרה נהגתי על 60 קמש" ).-מצטער על הפקקים שיצרתי .
מה הבעיה עם המנורה הזו ?
הלך מחשב ????!?!?!?!
תרגיעו אותי.