View Full Version : החלפת אנטנה איבולייזר או ביטול שלו
פיאט פונטו 2001.
אתמול ניסיתי להניע, על הלוח שונה מופיעה נורה צהובה של מפתח ורשום code.
האוטו לא מניע, אחרי נתתי לו קצת זמן הסתדר והצלחתי להניע.
עם מפתח אחר, אותה תוצאה לא מניע, לפעמים אם משחקים עם המפתח התקלה נעלמת והאוטו מניע.
סרקתי עם סורק תקלות רשום בתרגום שהאימבולייזר לא מקבל את הקוד או שהוא מקבל קוד לא נכון.
השאלה היא, כמה יקר / מסובך להחליף את האנטנה?
האם אפשר לבטל לגמרי את האימבולייזר שיניע רק עם המפתח, כמה זה מסובך ?
קוד האימובילייזר צרוב במחשב המרכזי של הרכב (BODY COMPUTER) וגם במחשב נהול המנוע
כשהתקשורת ביניהם הנה באותו דיגיטליים ולא חשמלית גרידא.
לכן לא ניתן לבטל את האימובילייזר המקורי של פיאט.
איני זוכר לגבי קלות או קושי בהחלפת אנטנת האימובילייזר ואיני יודע את עלותה.
בברכה - רפי לין
במידה ומורכב ברכב קודן או מע הזעקה יתכן וביצעו ניתוק בקו האנטנה . מניסיון זה משבש את האימוביליזר המקורי. במידה ומותקן משהו לא מקורי חפש ניתוק על הקו של האנטנה תעיף
את הקודן או האזעקה חבר את החוט המקורי חזרה והאוטו יניע כחדש.
קוד האימובילייזר צרוב במחשב המרכזי של הרכב (BODY COMPUTER) וגם במחשב נהול המנוע
כשהתקשורת ביניהם הנה באותו דיגיטליים ולא חשמלית גרידא.
לכן לא ניתן לבטל את האימובילייזר המקורי של פיאט.
איני זוכר לגבי קלות או קושי בהחלפת אנטנת האימובילייזר ואיני יודע את עלותה.
בברכה - רפי לין
במידה ומורכב ברכב קודן או מע הזעקה יתכן וביצעו ניתוק בקו האנטנה . מניסיון זה משבש את האימוביליזר המקורי. במידה ומותקן משהו לא מקורי חפש ניתוק על הקו של האנטנה תעיף
את הקודן או האזעקה חבר את החוט המקורי חזרה והאוטו יניע כחדש.
תודה על התשובות חברים, אין קודן או משהו לא מקורי.
עם התקלה של האימבולייזר נדלקה גם מנורה של הגה ושל צינור אדום.
אני מתחיל לחשוב אם כדאי להשקיע, זה נראה כבר שהאוטו בסוף חייו
יום ראשון אפתח את הפלסטיק ואסתכל כמה זה מורכב ואעדכן
ראה כאן, בהודעה 2, את נורות ההתראה בפיאט פונטו ספייס וכתוב מה היא נורת "צנור אדום"
שכתבת: http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=1102
תקלה באימובילייזר לא אמורה להדליק נורות התראה נוספות.
בברכה - רפי לין
היי רפי,
לגבי הנורה, בספר רכב רשום שבה בעיה במערכת ההזרקה, ובקישור ששלחתי לי רשום בעיה במנוע.
כרגע הנורה לא נדלקת קבועה ולכן גם לא מופיעה בסריקה במחשב.
ככה נראת האנטנה מסביב לסוויצ', ניתקתי את הקונקטור ניקיתי את המגעים עם ספריי מגעים, עבד לזמן קצר וחזר לעשות בעיות.
מחר אנסה לבדוק בפירקיות ולהחליף את החלק
"בספר רכב רשום שבה בעיה במערכת ההזרקה, ובקישור ששלחתי לי רשום בעיה במנוע"-
הכוונה דומה והיא שיש תקלה במע' ניהול המנוע שכוללת את מע' ההצתה, מע' הזרקת הדלק, מערכות ורכיבים למניעת זיהום אויר וחיישני המערכות.
הכי מהיר וזול אכן יהיה להחליף את אנטנת האימובילייזר.
נא עדכן בתוצאות, לכשיהיו.
בהצלחה ובברכה - רפי לין
מעדכן שאחרי החלפת אנטנה הבעיה עדיין קיימת.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.