yanivhmeiri@gmail.com
02-04-17, 13:55
יש לי פיאט פונטו שנת 2000 ,
לאחרונה הרכב עבר טיפול רציני, זה התחיל מנזילת מים מהפקק "נס קפה" (שמאחורי הגיר ) התחממות מנוע (המוסכניק טען שניפרץ אטם ראש מנוע בבדיקה שהוא עשה הוא ביטל הצתה ופתח את פקק המים ונתן סווי'ץ והמיים קפצו אחוצה אז עשיתי ראש מנוע ...) על הדרך מאחר וצריך להחליף את אטם ה"נס קפה " שמאחורי הגיר הוא החליף לי קלא'צ באמת היום הקלאץ אחלה .. הוחלפו גם למים חדשים מים ירוקים של פרייז .
כל זה עלה 2000 ש'ח חלקים ועבודה .
לשאלותי :
1. אחרי כל הטיפול המחוג של החום מגיע עד ברבע ואז אני שומע את את מערכת הקירור מתחילה לעבוד יש לציין שיש שם ממש דיוק אשמח לדעת אם זאת בעית כיול ואם כן איך לעשות את זה או שצריך להחליף טרמוסטרט ?
2. האם לדעתכם ההבחנה שעשה המוסכניק של הפריצת אטם ראש מנוע היא באמת מעידה על פריצת אטם , ואם המחיר שהוא ביקש לכל הטיפול נשמע הגיוני .
תודה מראש .
לאחרונה הרכב עבר טיפול רציני, זה התחיל מנזילת מים מהפקק "נס קפה" (שמאחורי הגיר ) התחממות מנוע (המוסכניק טען שניפרץ אטם ראש מנוע בבדיקה שהוא עשה הוא ביטל הצתה ופתח את פקק המים ונתן סווי'ץ והמיים קפצו אחוצה אז עשיתי ראש מנוע ...) על הדרך מאחר וצריך להחליף את אטם ה"נס קפה " שמאחורי הגיר הוא החליף לי קלא'צ באמת היום הקלאץ אחלה .. הוחלפו גם למים חדשים מים ירוקים של פרייז .
כל זה עלה 2000 ש'ח חלקים ועבודה .
לשאלותי :
1. אחרי כל הטיפול המחוג של החום מגיע עד ברבע ואז אני שומע את את מערכת הקירור מתחילה לעבוד יש לציין שיש שם ממש דיוק אשמח לדעת אם זאת בעית כיול ואם כן איך לעשות את זה או שצריך להחליף טרמוסטרט ?
2. האם לדעתכם ההבחנה שעשה המוסכניק של הפריצת אטם ראש מנוע היא באמת מעידה על פריצת אטם , ואם המחיר שהוא ביקש לכל הטיפול נשמע הגיוני .
תודה מראש .