View Full Version : קוד תקלה ו1600 וו1601
היי.
למישהו יש מושג מה זה אומר ואיך פותרים את זה?
באינטרנט רשום בעיקר שזה משהו שקשור למפתחות ולאימובילזר המקורי ותקשורת בין המפתח לאימוביליזר... לא ממש הבנתי אבל באמת יש לי בעיה להניע מדיי פעם, גם ואולי בעיקר שהמנוע לא קר ואחרי נסיעה
איזה פיאט ומה שנת הייצור?.
לרוב תקלה כזאת נובעת מאנטנת מתג ההצתה או ממפתח פגום.
האם ניסית לנסוע זמן מה עם מפתח אחר של המכונית, לנסיון?.
בברכה - רפי לין
הרכב שנת 2002, פונטו 8 שסטומים.
אני אנסה להחליף מפתח.
במידה ואחד מהם פגום, אפשר לבצע תיקון כזה לבד או שזה דורש קידוד ומכשור מסויים?
במפתח של פיאט פונטו יש קוד אימובילייזר מקורי.
בדור 1 (עד שנת 1999) קל יותר לשכפל מפתח כזה ובעלות נמוכה יותר ומשנת 2000 זה
כבר קשה ויקר יותר.
בכל הדגמים צריך מכשיר יעודי לכך ומנעולני רכב עוסקים בזה.
בברכה - רפי לין
זה קרה לי גם עם המפתח השני.
אני לא יודע אם זה קשור אבל ממש קשה להניע את הרכב כשהוא מיד אחרי נסיעה או בטווח של עד שעה...
לא נראה לי שהבעיה שלך קשורה לקוד התקלות שכתבת.
יש מצב שהבעיה בסטרטר. משום שזה קורה רק כאשר המנוע חם.
דוד.
יש איזה בדיקה לראות אם הסטרטר תקין?
זה קרה לי שוב היום ולא הצלחתי להניע.
זה היה אחרי שהחלפתי אנטנה ברכב והסויץ היה פתוח בלי להניע. כשבאתי להניע התקלה חזרה.
הסטרטר אפילו לא מסתובב. ניקיתי את ההדקים במצבר ושייפתי אותם כי קראתי שזה יכול להיות הארקה. חיברתי כבל של מינוס מהמינוס של המצבר לאיזור הסטרטר בגוף הרכב וניסיתי להניע. לא היה שינוי.
יש רעשים של קליקים מה קופסת הפיוזים אבל נראה לי שזה דווקא החלק התקין.
מה עוד יכול להיות?
החלפתי חוטי הצתה לא מזמן אולי זה קשור...
לפי תיאורך, נראה לי שמצבר המכונית חלש.
בברכה - רפי לין
לא סביר להניח שמצבר המכונית חלש. משום שזה קורה גם לאחר נסיעה.
לעומת זאת כאשר המנוע חם, אז עוגן הסטרטר משפשף בשדות.
יש בדיקה לראות אם הסטרטר תקין, ע"י בדיקת תצרוכת זרם בזמן הפעלתו.
דוד.
ניסיתי להניע עם כבלים וזה לא עבד אז זה כנראה לא מצבר.
יש דרך נוחה להגיע לסטרטר/סלונויד?
אני רואה מדריכים שמראים כאילו זה פשוט אבל יש את כל המערכת של ההצתה בדרך ואין לי ממש גישה...
הרבה כבלי עזר להתנעה לא מתפקדים בזמן הצורך כי כבל הנחושת שבתוכם דק ומחובר אל התנין
בלחיצה לא טובה וכך אין מעבר זרם טוב מהכבל.
נסה להניע עם כבלי עזר איכותיים.
בברכה - רפי לין
ניסיתי עם כבלים עבים. זה גם קורה אחרי נסיעה שהמצבר טעון.
יש דרך להגיע בנוחות לסטרטר?
אם תצתרך סטרטר משופץ או משומש, דבר איתי.
דוד.
זה בסוף היה הסטרטר.
הייתי בבוקר במוסך מרום בבאר שבע ותמורת 500 ש"ח הם החליפו למשופץ.
תודה דוד למרות שאני אחרתי :)
אהלן ,
אז אתה אומר שהמספרי תקלה שציינת קפצו בגלל סטארטר תקול ?
אחרי שהחלפת המנוע מניע בנגיעה ללא תלות במזג האוויר ?
סתם מתוך סקרנות !
הוא לא אמר את זה.
אני כתבתי שהתקלה בסטרטר בלי שום קשר לתקלות שציין. הם לא קפצו בגלל סטארטר תקול.
ייתכן שאלה קודי תקלות ישנים שלא נמחקו.
לא תמיד קוד תקלה מצביע בדיוק לעברה.
eaea לא הבנתי מה פשר "אני אחרתי " לא אחרת דבר, העיקר שלא הסתבכת עם מפתחות עם אנטנת מתג ההצתה או ממפתח פגום.
דוד.
חח סתם רשמתי שאחרתי כי קראתי שהצעת עזרה אחרי שכבר תקנתי.
ולא, לא חשבתי שקודי התקלה קפצו בגלל סטרטר אלא חשבתי שהם קשורים לבעיית הנעה שהייתה והיא כן קשורה לסטרטר.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.