View Full Version : פורד פיאסטה מקרטעת
123sagi321
26-03-16, 23:02
שלום לכולם
יש לי פיאטסה 97 לאחר איבוד מים בגלל פלאנג חלוד המנוע התחמם
אחרי שסידרתי את הנזילה התברר שהחיישן חום לא היה תקין (תקוע על מקס) ,למרות שיכול להיות שהמנוע כן רתח אני אישי לא הייתי באותה נסיעה
התחלתי לנסוע לכוון הבית ואחרי 10 ק"מ הרכב התחיל לקרטע במאמץ קל
שמניעים הוא עובד סבבה נוסעים 50 מטר עם מאמץ ואז הוא מתחיל לקרטע ,עם נוסעים איתו ממש עדין אפשר לנסוע איתו
בדקתי לחץ דלק במסנן והוא מראה 15 PSI שזה נראה לי נמוך
בדקתי לחץ דלק הכניסה למזרק וגם הוא נראה לי 15 PSI לא משנה כמה אני משחק עם המצערת
יש ריטוטים מינורים בשעון כשיש את קירטועים
למשהו יש רעיונות??
יתכן ויש גם בעיה בראש מנוע ולא רק לחץ דלק לא תקין
כאשר בדקת את הלחץ דלק האם ניתקת את הואקום לווסת דלק ליד המזרקים ?
לחץ דלק הוא 3באר עם ווסת מנותק ו2.7 עם ווסת מחובר
אם עשית את הבדיקה נכון אז הלחץ נמוך מאוד
אבל ראשית תטפל בבעיה של שעון החום שתקוע אי שם למעלה
123sagi321
27-03-16, 17:00
יתכן ויש גם בעיה בראש מנוע ולא רק לחץ דלק לא תקין
כאשר בדקת את הלחץ דלק האם ניתקת את הואקום לווסת דלק ליד המזרקים ?
לחץ דלק הוא 3באר עם ווסת מנותק ו2.7 עם ווסת מחובר
אם עשית את הבדיקה נכון אז הלחץ נמוך מאוד
אבל ראשית תטפל בבעיה של שעון החום שתקוע אי שם למעלה
את השעון חום סידרתי כבר באותו יום ,החיישן היה מקצר לגוף וגרם לשעון להראות מקס' קבוע
המנוע שלי הוא מנוע CFI חיפשתי ווסת דלק אבל לא מצאתי ,ראיתי באינטרנט שיש ווסת דלק אבל לא מגיע אליו צינור וואקום
אתה ממליץ לעשות בדיקת קומפרסיה??
לא מופיע לי באוטודאטה הדגם מנוע הזה תעיף מבט ברשיון הרכב ותירשום את הדגם מנוע שרשום ברשיון
על כל מקרה בלי קשר לדגם המנוע לחץ דלק של 15 PSI הוא נמוך מאוד
אתה חיברת את השעון לפני החליל של המזרקים נכון?
תנסה לחבר אותו לפני הפילטר דלק ואם יש ספק לגבי מצב הפילטר תחליף אותו
123sagi321
27-03-16, 23:55
לא מופיע לי באוטודאטה הדגם מנוע הזה תעיף מבט ברשיון הרכב ותירשום את הדגם מנוע שרשום ברשיון
על כל מקרה בלי קשר לדגם המנוע לחץ דלק של 15 PSI הוא נמוך מאוד
אתה חיברת את השעון לפני החליל של המזרקים נכון?
תנסה לחבר אותו לפני הפילטר דלק ואם יש ספק לגבי מצב הפילטר תחליף אותו
זה מנוע ישן יותר מעיין קרבורטור אבל עם הזרקה ,אין לו חליל יש מזרק אחד ממש לפני הפרפר
http://www.fiestaturbo.com/phpBB/gallery/GhostP2160036_(Medium).JPG
http://www.fordmanuals.org/page-1074.html
123sagi321
09-04-16, 13:07
עד עכשיו אני לא מצליח להבין מה הבעיה
התחלתי לבדוק כל מיני מחישנים שקשורים בבקרה על הדלק וראיתי שהחיישן MAP לא מראה שינויי ככול שהסלד עולה
הוא נשאר קבוע על 2.53 וולט לא משנה כמה המנוע מועמס ,הבאתי חיישן יש שניה וגם הוא מראה אותו דבר
מקריאה באינטרנט הוא אמור להראות קרוב ל1 וולט בסרק וככול שעולים בעומס הוא אמור להראות עד 5 וולט
אצלי הוא קבוע
זה לא נראה לי תקין והאם זה יכול לגרום לתקלה הראשית??
אני חושב שהבעיה היא במשאבת דלק או משהוא בקו שלא נותן לדלק לבגיע כי לחץ כל כך נמוך של דלק זה לא תקין אצלך זה הזרקת דלק חד נקודתית אמור להיות לך בין 2.5-3 באר ולך יש 15 PSI שזה מאוד נמוך תעשה את ההמרה מבאר לPSI ותיראה איזה הבדל
123sagi321
09-04-16, 21:32
2.5 - 3 באר זה 36 -43 PSI גם לי נראה שזה הלחץ שאמור להיות לי במערכת אבל איך אני יכול לאמת את זה
אם למשהוא מאזור ראש העין יש פיאסטה כמו שלי כדי שנוכל להשוות נתונים אני ממש אשמח
מה שחשוב לי לבדוק ה לחץ דלק וחיישן MAP שאני לא מבין למה הוא מראה לי קריאה קבועה
מערכות הזרקה למינהם לא עובדות על לחצים נמוכים תפרק את המשאבה ותחליף או שאולי יש שם ווסת לחץ שהוא תקול
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.