davidmzr
13-02-16, 10:10
הגיע אליי בחור עם ספייס 2006 שנכשל בטסט בשל ברקס קידמי ובלם יד.
מצאנו שהדרמים האחוריים פסולים, ומקדימה הצלחות והרפידות כמעט חדשים.
אלא שבשעון המכון ראו שבגלגלים הקידמים אין בלימה שווה. ובבלם היד גלגל אחד לא עוצר חזק.
החלפנו ביחד דרמים ונעליים חדשים ומנגנון מאחורה. מקדימה רק רפידות וצינורות ברקס.
נסע לטסט ונכשל שוב על בלם יד שלא עצר מספיק חזק בגלגל אחורי.
התבקש להביא שוב אישור מוסך.
חשדתי שהכבל נימתח. הבחור צלצל לסודאי שביקש עבור כבל אחד 550 ש"ח לפני מע"מ.
במוסך מורשה פיאט ביקשו לו 1000 ש"ח לפני מע"מ, רק עבור החלפת הכבל לחדש.
פתרנו את הבעיה ע"י החלפת הכבל למשומש במצב טוב. הרכב חזר למכון ועבר את הטסט.
מוזר שהבחור סיפר לי שבמשך הבדיקה הראשונה במכון בפ"ת, אמר לו הבוחן שיתרחק מהרכב וילך ישב בצד, עד שייגמרו את הבדיקה.
השאלה שעדיין נשאלת, האם ניתן להחליף כבל בלם יד בספייס, בלי להוריד גלגל ?. :)
דוד.
מצאנו שהדרמים האחוריים פסולים, ומקדימה הצלחות והרפידות כמעט חדשים.
אלא שבשעון המכון ראו שבגלגלים הקידמים אין בלימה שווה. ובבלם היד גלגל אחד לא עוצר חזק.
החלפנו ביחד דרמים ונעליים חדשים ומנגנון מאחורה. מקדימה רק רפידות וצינורות ברקס.
נסע לטסט ונכשל שוב על בלם יד שלא עצר מספיק חזק בגלגל אחורי.
התבקש להביא שוב אישור מוסך.
חשדתי שהכבל נימתח. הבחור צלצל לסודאי שביקש עבור כבל אחד 550 ש"ח לפני מע"מ.
במוסך מורשה פיאט ביקשו לו 1000 ש"ח לפני מע"מ, רק עבור החלפת הכבל לחדש.
פתרנו את הבעיה ע"י החלפת הכבל למשומש במצב טוב. הרכב חזר למכון ועבר את הטסט.
מוזר שהבחור סיפר לי שבמשך הבדיקה הראשונה במכון בפ"ת, אמר לו הבוחן שיתרחק מהרכב וילך ישב בצד, עד שייגמרו את הבדיקה.
השאלה שעדיין נשאלת, האם ניתן להחליף כבל בלם יד בספייס, בלי להוריד גלגל ?. :)
דוד.