Liran42
28-01-16, 00:33
שלום לכולם,
הפונטו שלי חוגגת 15 תכף ויש לי מספר תקלות:
לפני כחודשיים התחלתי לשמוע רעש של מים בתוך הרכב בעת לחיצה על הגז כשהמנוע היה קר. הפריע לי אבל לא התייחסתי ברצינות.
לפני כשבועיים ההנעות בבוקר הפכו להיות קשות ז"א תסמינים של מצבר חלש (למרות שהמצבר בן חודשיים בלבד), מרגיש כאילו המנוע "נתקע" והאור בלוח השעונים היה נכבה ולעיתים גם השעון מתאפס, אבל הוא היה מניע בניסיון הראשון.
בימים האחרונים (כשהטמפרטורות בירושלים ירדו קרוב מאוד לאפס) הרכב לא מניע בבוקר! גם אחרי הרבה ניסיונות הנעה. גם לא עם כבלים! רק הנעה בדחיפה מצליחה. וכמעט מיד לאחר מכן אני יכול לכבות את המנוע ולהניע שוב רגיל בלי בעיה!!
החיפוש בפורום העלה קשר בין בעיה באטם ראש מנוע למפלס נוזל הקירור ואכן בדקתי את מפלס נוזל הקירור והוא היה נמוך מה-MIN (יש לציין שלא בדקתי את המפלס בחודשים האחרונים, אבל אף פעם לא היה לי חוסר במים שכזה).
בנוסף מדי פעם יש לי רעש של תיקתוקים מההגה כשאני מסובב אותו (כנראה משהו שקשור למנוע החשמלי של ההגה?)
1. אבקש את עזרתכם בצעדים הבאים שעלי לעשות (או להדריך את המוסך) על מנת לאשר את מקור התקלה (או למצוא מקור אחר אם הבעיה לא באטם ראש מנוע)
2. רציתי גם לדעת האם אני גורם נזק נוסף לרכב בכך שאני מניע בדחיפה/דרדור בבקרים?
3. המלצות על מוסך בירושלים? (עד עכשיו מטופל במוסך מורשה אוטודי שהם לא הכי מקצועיים בעיני)
4. האם להמשיך להתעלם מהרעש מההגה?
תודה מראש לכל העונים
הפונטו שלי חוגגת 15 תכף ויש לי מספר תקלות:
לפני כחודשיים התחלתי לשמוע רעש של מים בתוך הרכב בעת לחיצה על הגז כשהמנוע היה קר. הפריע לי אבל לא התייחסתי ברצינות.
לפני כשבועיים ההנעות בבוקר הפכו להיות קשות ז"א תסמינים של מצבר חלש (למרות שהמצבר בן חודשיים בלבד), מרגיש כאילו המנוע "נתקע" והאור בלוח השעונים היה נכבה ולעיתים גם השעון מתאפס, אבל הוא היה מניע בניסיון הראשון.
בימים האחרונים (כשהטמפרטורות בירושלים ירדו קרוב מאוד לאפס) הרכב לא מניע בבוקר! גם אחרי הרבה ניסיונות הנעה. גם לא עם כבלים! רק הנעה בדחיפה מצליחה. וכמעט מיד לאחר מכן אני יכול לכבות את המנוע ולהניע שוב רגיל בלי בעיה!!
החיפוש בפורום העלה קשר בין בעיה באטם ראש מנוע למפלס נוזל הקירור ואכן בדקתי את מפלס נוזל הקירור והוא היה נמוך מה-MIN (יש לציין שלא בדקתי את המפלס בחודשים האחרונים, אבל אף פעם לא היה לי חוסר במים שכזה).
בנוסף מדי פעם יש לי רעש של תיקתוקים מההגה כשאני מסובב אותו (כנראה משהו שקשור למנוע החשמלי של ההגה?)
1. אבקש את עזרתכם בצעדים הבאים שעלי לעשות (או להדריך את המוסך) על מנת לאשר את מקור התקלה (או למצוא מקור אחר אם הבעיה לא באטם ראש מנוע)
2. רציתי גם לדעת האם אני גורם נזק נוסף לרכב בכך שאני מניע בדחיפה/דרדור בבקרים?
3. המלצות על מוסך בירושלים? (עד עכשיו מטופל במוסך מורשה אוטודי שהם לא הכי מקצועיים בעיני)
4. האם להמשיך להתעלם מהרעש מההגה?
תודה מראש לכל העונים