רפי לין
30-09-15, 11:03
מתוך כתבה מעניינת ב Ynet:
מצהירות על שיפור?
יצרניות הרכב מציבות לעצמן יעדי שיפור בתצרוכת הדלק, הן מטעמים שיווקיים-תדמיתיים והן מכיוון שתקני הזיהום תובעניים. החוקרים מציינים כי בעוד היצרניות מצהירות על שיפור עקבי ומרשים בתצרוכת הדלק ורמת הזיהום, בפועל רק חלק קטן מהשיפורים המוצהרים מגיעים לאוויר שאנו נושמים.
היצרנית שפחות מאחזת עיניים לפי המחקר היא טויוטה, המצליחה להציג במכוניותיה 80% מההבטחה לשיפור שנמדדה במעבדה, כאשר לדוגמה טויוטה אוריס רשמה פער של 20% בלבד במציאות.
מכוניות פיאט מצליחות להעביר 70% מהשיפור המובטח לכביש וב.מ.וו 60%, בעוד שממוצע התעשייה די עלוב - רק מעט יותר מ-40% מהשיפור המוצהר אכן מגיע לכביש.
כל הכתבה המעניינת שמומלץ לקוראה כאן:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4704997,00.html
בברכה - רפי לין
מצהירות על שיפור?
יצרניות הרכב מציבות לעצמן יעדי שיפור בתצרוכת הדלק, הן מטעמים שיווקיים-תדמיתיים והן מכיוון שתקני הזיהום תובעניים. החוקרים מציינים כי בעוד היצרניות מצהירות על שיפור עקבי ומרשים בתצרוכת הדלק ורמת הזיהום, בפועל רק חלק קטן מהשיפורים המוצהרים מגיעים לאוויר שאנו נושמים.
היצרנית שפחות מאחזת עיניים לפי המחקר היא טויוטה, המצליחה להציג במכוניותיה 80% מההבטחה לשיפור שנמדדה במעבדה, כאשר לדוגמה טויוטה אוריס רשמה פער של 20% בלבד במציאות.
מכוניות פיאט מצליחות להעביר 70% מהשיפור המובטח לכביש וב.מ.וו 60%, בעוד שממוצע התעשייה די עלוב - רק מעט יותר מ-40% מהשיפור המוצהר אכן מגיע לכביש.
כל הכתבה המעניינת שמומלץ לקוראה כאן:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4704997,00.html
בברכה - רפי לין