התחבר

View Full Version : חדש עם הרכב


eladmedina
16-07-15, 22:34
אוקיי.. אז השבוע קניתי בראבו 2010 ורציתי לשאול כמה שאלות עליו
קודם כל.. הגיר,פעם ראשונה שאני עולה על רובוטי אז רציתי לדעת איך הוא עובד אם יש לו מצבים כמו ספורט או חסכוני כל דבר שהו..
עוד משהו זה שמעתי שיש בלוטוס מובנה באוטו.. ורציתי לדעת אם יש אותה בגרסה דיינמיק?
ואם לא אם אפשר להוסיף מקורי מהחברה?
עוד שאלה אחת לגבי רמקולים,איזה גודל רמקולים יש בדלתות מקדימה? 6X6 ?
תודה רבה לעונים!!!

רפי לין
17-07-15, 02:04
תתחדש על המכונית.
לי יש את דגם הסאנסיישן (המפואר יותר) ובו יש בלוטוס מובנה במע' השמע ואיני יודע איך זה בדגם שלך.
אני מציע לך לגשת אל מוסך מורשה היבואן ולהעזר בו על נתוני מכוניתך, עברה הטיפולי ומה צריך ומומלץ לבצע להבא ומתי,
השימוש בהילוכים וברכב וכו' ומכיוון שאתה מירושלים פרטי המוסך כאן:
http://www.fiat.co.il/default.asp?catid=%7B7963E325-CDFA-4EBF-88D2-E48B4DF3AF69%7D
כמו כן נסה לקבל את ספר המכונית (אם אין לך אותו) במוקד שרות הלקוחות של פיאט בטל'
1-800-2257-59
בברכה - רפי לין

eladmedina
17-07-15, 21:03
תתחדש על המכונית.
לי יש את דגם הסאנסיישן (המפואר יותר) ובו יש בלוטוס מובנה במע' השמע ואיני יודע איך זה בדגם שלך.
אני מציע לך לגשת אל מוסך מורשה היבואן ולהעזר בו על נתוני מכוניתך, עברה הטיפולי ומה צריך ומומלץ לבצע להבא ומתי,
השימוש בהילוכים וברכב וכו' ומכיוון שאתה מירושלים פרטי המוסך כאן:
http://www.fiat.co.il/default.asp?catid=%7B7963E325-CDFA-4EBF-88D2-E48B4DF3AF69%7D
כמו כן נסה לקבל את ספר המכונית (אם אין לך אותו) במוקד שרות הלקוחות של פיאט בטל'
1-800-2257-59
בברכה - רפי לין
תודה רבה,אבל אני אשמח אם תוכל לתת לי הסבר קטן על הגיר ועל המצבים שלו, כי הנסיעה הראשונה שלי תהיה קצת ארוכה ועד שאני אגיע למוסך ואשאל אני מעדיף לא להתסבך..

רפי לין
18-07-15, 01:07
יש אפשרות נהיגה במצב אוטומטי או במצב ידני שבו אתה מחליף את ההילוכים ע"י הזזת הידית.
במצב אוטומטי אם אתה נוהג באגרסיביות, מחשב ההילוכים מזהה זאת ומעלה להיוך גבוה יותר לאחר זמן ארוך יותר וסבובי מנוע גבוהים יותר (נהיגה יותר ספורטיבית) ובנהיגה מתונה הוא גם מזהה זאת והחלפת ההילוכים תהיה מוקדמת יותר ורגועה.
כשאתה במצב אוטומטי בעצירה ועמידה במקום, לחיצת דוושת הבלם גורמת שבפועל ההילוכים יהיהו בסרק (ניוטרל) ובמישור תראה שעזיבת דוושת הבלם לא תגרום למכונית לנסוע.
לחיצה קטנה אפילו על דוושת התאוצה (גז) תגרום לשילוב ההילוך והתחלת נסיעה.
יש להמנע באופן מוחלט, בעמידה ברמזור או פקק תנועה בעלייה, ממצב של החזקת המכונית במקומה ע"י לחיצה קטנה על דוושת התאוצה כי זה גורם לשחיקה מואצת של המצמד (קלאץ').
עומדים רק עם דוושת בלם לחוצה וממתינים בסבלנות.
בברכה - רפי לין

eladmedina
18-07-15, 15:17
יש אפשרות נהיגה במצב אוטומטי או במצב ידני שבו אתה מחליף את ההילוכים ע"י הזזת הידית.
במצב אוטומטי אם אתה נוהג באגרסיביות, מחשב ההילוכים מזהה זאת ומעלה להיוך גבוה יותר לאחר זמן ארוך יותר וסבובי מנוע גבוהים יותר (נהיגה יותר ספורטיבית) ובנהיגה מתונה הוא גם מזהה זאת והחלפת ההילוכים תהיה מוקדמת יותר ורגועה.
כשאתה במצב אוטומטי בעצירה ועמידה במקום, לחיצת דוושת הבלם גורמת שבפועל ההילוכים יהיהו בסרק (ניוטרל) ובמישור תראה שעזיבת דוושת הבלם לא תגרום למכונית לנסוע.
לחיצה קטנה אפילו על דוושת התאוצה (גז) תגרום לשילוב ההילוך והתחלת נסיעה.
יש להמנע באופן מוחלט, בעמידה ברמזור או פקק תנועה בעלייה, ממצב של החזקת המכונית במקומה ע"י לחיצה קטנה על דוושת התאוצה כי זה גורם לשחיקה מואצת של המצמד (קלאץ').
עומדים רק עם דוושת בלם לחוצה וממתינים בסבלנות.
בברכה - רפי לין
אוקיי,הבנתי בערך הכל
מה שניסת להגיד זה שאסור לי בעלייה להעמיד את הרכב באמצעות לחיצה קטנה על הגז כי זה הורס את הקלאץ,אלא רק על ידי דוושת הבלם. אבל האוטו לא מדרדר כשאני מוריד את הרגל מהבלם? או שיש לו איזה שהי מערכת לזיהוי הידרדרות ?
בכל מקרה רציתי לשאול עוד שאלה על המצב E בגיר? מה הוא עושה?
תודה רבה רפי!

רפי לין
18-07-15, 16:31
לחיצה על כפתור E מעבירה את החלפת ההילוכים למצב חסכון (ECONOMYׂ) ובאות הזמן גם נדלקת נורת E בלוח השעונים ליד מצב ההילוכים.
אישית, מעולם לא השתמשתי במצב הזה, כי אני רוצה לנסוע ולא לחסוך (אז הייתי יושב בבית).
בצע נסיעות מבחן באותו מסלול במצב רגיל ובמצב E וראה מה אתה מרגיש בפועל.
מכיוון שאתה מירושלים, אז מעניין גם מה יהיו ההבדלים בנסיעה בעליות.

בברכה - רפי לין

eladmedina
18-07-15, 19:29
לחיצה על כפתור E מעבירה את החלפת ההילוכים למצב חסכון (ECONOMYׂ) ובאות הזמן גם נדלקת נורת E בלוח השעונים ליד מצב ההילוכים.
אישית, מעולם לא השתמשתי במצב הזה, כי אני רוצה לנסוע ולא לחסוך (אז הייתי יושב בבית).
בצע נסיעות מבחן באותו מסלול במצב רגיל ובמצב E וראה מה אתה מרגיש בפועל.
מכיוון שאתה מירושלים, אז מעניין גם מה יהיו ההבדלים בנסיעה בעליות.

בברכה - רפי לין

הבנתי,ורציתי לשאול איך הגיר עובד יש N וR ואין לו D נכון? זה פשוט על האמצע?
ולגבי ההדרדרות כשאני עומד בעליה ועוזב את הבלם,האוטו ידרדר? או שזה כמו באוטומט נשאר במקום?
ויש איזה שהו מקום באינטרנט שאני יכול למצוא את הספר רכב?
ומה זה הסימן של הווינדוס אצלך??

רפי לין
19-07-15, 01:47
כתבתי לך לטלפן למוקד שרות הלקוחות ויתכן שיש להם ספר הרכב בעברית ואז ישלחו לך אותו, אז למה לחפש באינטרנט וכו'.
בדגם הסאנסיישן יש מע' הפעלה של ווינדוז למע' השמע שמאפשרת גם התחברות עם דיסק און קי ועוד.
בעמידה בעליה, בדוק בעצמך אם הרכב מידרדר.
בברכה - רפי לין

eladmedina
19-07-15, 20:21
כתבתי לך לטלפן למוקד שרות הלקוחות ויתכן שיש להם ספר הרכב בעברית ואז ישלחו לך אותו, אז למה לחפש באינטרנט וכו'.
בדגם הסאנסיישן יש מע' הפעלה של ווינדוז למע' השמע שמאפשרת גם התחברות עם דיסק און קי ועוד.
בעמידה בעליה, בדוק בעצמך אם הרכב מידרדר.
בברכה - רפי לין

אוקיי קיבלתי את הרכב והוא מאוד מהנה!
לא מצאתי איך להיכנס לבלוטוס,אם יש
ועוד דבר,העברתי מצבים ויש לי מצב של aux אבל אין שום כבל או כניסה של כבל כלשהי..,היה בבאגז קבל אוקס שהצד השני שלו זה בננות...
יש לך מושג ?

רפי לין
19-07-15, 21:29
למיטב ידיעתי בגירסת הדיינמיק אין את הבלוטוס וכניסת USB, אבל כפי שכתבתי לך קודם,
הכי טוב לבדוק במוסך מורשה היבואן וגם קצת לקבל מהם מושג על המכונית ותיפעולה ואני מאמין שיעשו זאת שם ברצון.
תתחדש ובברכה - רפי לין