PDA

View Full Version : בעיה בהנעה ובגמגום פוטנטו 16V 2001


SHOOKA
16-02-15, 12:33
בהתחלה האוטו תקוע כאילו הסטרטר תקוע לאט זה משתחרר זה לפעמים כן לפעמים לא
ואז אחרי שהאוטו מניע כאילו עובד על 3 צילינדר.
לגבי בעית ההתנעה החלפתי מצבר אחרי שבועיים זה חזר...התקיעות בסטרטר
לגבי הגימגום החלפתי אתמול כבלי התנעה מקוריים ולא עזר. הבעיה כניראה מהפלאג הכי ימני
בדקתי אותו הוא ניראה תקין רק קצת שחור יותר . ( יש ריח של דלק בניסיונות התנעה הראשונים )
רק אחרי כמה דקות האוטו מתייצב ועובד חלק מצורף סרטון
מישהוא מבין או נתקל בבעיה או בפיתרון ? תודה

https://www.dropbox.com/s/e9yee5d048k8hc0/VID_20150216_105638.mp4?dl=0

davidmzr
16-02-15, 12:47
ניראה שחודרים לך מים לצילינדר.
האם זה קורה לאחר חניית לילה ולאחר שמנוע חם התופעה נעלמת ?
האם יש באגזוז עשן לבן עד שהמנוע מתייצב ?
דוד.

SHOOKA
16-02-15, 16:14
אתמל בלילה בנסיעה קצרה הרגשתי הרבה עשן אבל היה קר אז פחות יכול להגיד שזה בגלל זה
היום לא ראיתי עשן במיוחד

מזה אומר מיים בצילינדר? ראש מנוע?
והאם אפשר לסחוב ככה בנתיים נסיעות או שזה עושה יותר נזק?

כמה דקות וזה מסתדר מעצמו.. אבל עדיין אני מרגיש משו לא חלק שם.. אחרי לחיצה על הגז הטור מעט יורד מתייצב על סרק

תודה רבה

davidmzr
16-02-15, 19:36
אני מתייחס פחות לעשן ויותר לתופעה של הזיוף והסטרטר. משום שבימים קרים אלה, קשה להבחין את העשן הוא תופעה של רטיבות או מהמנוע.
מזה אומר ? הסטרטר תקוע לאט ואז משתחרר והזיוף, אלה סימפטומים של ראש מנוע.

דוד.

SHOOKA
16-02-15, 20:32
האוטו אחרי ראש מנוע וטיימיג ומשאבת מיים לפני שנתיים בערך
הפלאג נקי ממיים או רטיבות אם זה קשור

yair791
16-02-15, 23:16
בשביל לדעת אם יש אפשרות של חדירת מיים לפלאג צריך לפרק אותו מהמנוע ולראות אם הוא ניראה נקי כמו חדש
אני מסכים עם דוד שאכן מדובר בבעיה בראש אבל זה יהיה ניתן לקבוע סופית רק אחרי בדיקה מעמיקה
האם יש לך חוסר במים ?
תיפתח פקק שמן ותיראה אם יש חומר בצע לבן עליו אם כן זה מעיד בוודאות על בעיה בראש
כשהרכב קר בעזרת אדם אחר שיתן גז ותיראה אם יוצא מים מהאגזוז ולא מדובר על שתי טיפות אלה על כמות משמעותית
כשהמנוע חם האם הוא יורק מים מהאגזוז ?

SHOOKA
17-02-15, 16:37
לא יוצא כמות של מיים
מעו עשן לבנבן שגובר עם הגז
ויש לחץ של אויר במיכל עיבוי. ..
והמיים גועשים שם שאני פותח את הפקק

וזה אחרי שהמנוע עבד אולו 3 דקות. .
תודה שוב לכל מי שהתיחס

yair791
17-02-15, 18:36
מה שרשמת לגבי מיכל המים מעיד על קומפרסיה במים וגם העשן שמיתגבר מעיד על כך אך גם יכול להיות שהוא מעיד על רינגים הכל טלוי בגוון ואם הוא מופיע גם במנוע חם

SHOOKA
18-02-15, 13:41
טוב שוב תודה לכל מי שהתיחס

עידכון מוזר
אתמול לפתע אחרי בדקתי שמן במדיד הופיעה לצערי טחינה
יש לציין בבדיקה שעשינו שעברה בהצלחה שהיא להניע את האוטו וליראות אם יש לחץ במיכל עיבוי ומיים קופצים המיים לא קפצו זא לא נכנס אויר למערכת

האוטו מעולם לא התחמם

ומסתבר שלא היו חסרים מיים בכלל

איש חכם סיני אמר משו על עיבוי מיים כתוצאה משינויי מזג אויר האוטו נוסע בלחץ 5000 בשנה

אמר לנסות להחליף שמן וליראות אם התופעה חוזרת על עצמה .

yair791
18-02-15, 23:20
חבל על הכסף התופעה תחזור על עצמה יש לך בעיה בראש מנוע

SHOOKA
19-02-15, 01:55
עידכון נוסף :
הוחלף שמן פלגים פילטר
האוטו הונע נגמר העשן הלבן הטחינה לא חזרה השמן נקי

החום מנוע החליט להשתגע אחרי חמש דקות עלה לחצי עם הלחיצה על הגז. והתייצב קצת מעל החצי והוונטה עבדה ללא הפסקה. זה היה בלילה שקר בדכ האוטו לא מגיע לרבע מהחום וגם אחרי הרבה זמן

טורים מעט לא סדירים אבל ממש בקטנה

עדיין אתה חושב שזה ראש למרות שהמיים לא חזרו לשמן ?


יש לציין שחיברתי לפני חודש מחשב בלוטוס שמתחבר לפלאפון ומשדר נתונים רק שהוא התנגש עם אחת האפליקציות ושיגע תאוטו כל השעונים היו על אפס חום מנוע דלק והגה חשמלי לא עבד ברגע שהוצאתי את המתאם האוטו היה בסדר .

Amertsu
19-02-15, 02:31
לגבי החום מנוע זה נשתמע שהטרמוסטט שלך תפוס על מצב פתוח אם אתה אומר שהוא לא עובר את הרבע בדרך כלל וכנ"ל גם כשהוא עלה טיפה מעל החצי אולי הוא במצב חצי פתוח ... תבדוק את העניין , כנ"ל לגביי יוניט .

yair791
19-02-15, 08:22
אין קשר למתאם של הטלפון וכל מה שרשמת על חום מישתגע אחרי 5 דקות עבודה מעידות על גזים במים שמקורם בקומפרסיה גם מה שרשמת מוקדם יותר

SHOOKA
21-02-15, 21:17
עידכון מבאס
מסתבר שהפקק של המיכל היה תקול וגרם לבריחה של מיים
האוטו לא הראה חום כיוון שלא היו מיים
ונדפק הראש
הוא גם לא הראה חוסר כי היה כיס אויר ..

הלך ראש מנוע בצורה הכי מבאסת שאי אפשר היה לשים לב

מאור30
22-02-15, 14:07
מצטער לשמוע בשבילך...
כמה רוצים ממך על תיקון הראש?

SHOOKA
05-03-15, 13:35
תאמת לא בדקתי דרך מוסך זה בטח יעלה הון
עבודה על הראש בין 300-700
נשאר להזמי את שאר החלקים אטם ברגים ושאר ירקות
עבודה חבר יעשה
פרקנו כבר את הראש יקח קצת זמן אבל יצמצם עלויות
האוטו אמנם שמור אבל שווה רק 7 אלף בעסה להשקיע 3500 על ראש שזה שווי חצי מהאוטו. .

yair791
05-03-15, 14:52
תעמוד על זה שיבדקו את הראש בבדיקת לחץ כדי לבדוק אם הוא סדוק או לא
משפצי ראשים לא כל כך אוהבים לעשות את הבדיקה הזו כי היא ארוכה ויש המון מתאמים לחבר לראש בשביל זה עלות התיקון של הראש תגיע ל800 לכל היותר אם אין צורך בפקקי מים או דברים חריגים