View Full Version : סליחה על ההטרדה... כמה שאלות על ספייס 03, אני ממש אובד עצות
היי.
אני משתמש חדש (ברכות על הפורום) :) .בעל פיאט פונטו ספייס 2003 טיפטרוניק.
כמה שאלות שמטרידות אותי (אשמח לכמה תשובות...).
1. האם אפשר בכלל לכון שפריצרים קידמיים ברכב? -הם משפריצים לי על הגג במקום על השמשה
2. איך מגבירים טורים ברכב? האם יש את הכבל הזה שצריך למתוח כמו ברכבים הישנים ? כי תאמינו לי שחיפשתי ואין אחד כזה !!!
3. יש לי בעיה של אדים בפנס הקידמי ימני כיון נסיעה. האם אפשר להוציא את הפלסטיק הקידמי של הפנס ולאטום אותו עם סיליקון ? כמה בכלל עולה פנס קידמי לספייס ?
1. תכניס סיכה ותכוון לאן שצריך :)
היי.
זו בדיוק הבעייה .
זה לא עובד עם סיכה.
השפריצרים מקובעים למקום.
0. אתה לא מטריד, אם לא תשאל, איך תדע :)
1. סיכה דווקא עשויה לעזור.
2. אין לך כבל, יש לך מצערת אלקטרונית. מדוע אתה צריך להגביה את הטורים בוא נתחיל מזה. אולי הבעיה נעוצה בגורם אחר.
3. בדוק שהפנס סגור מאחורה (היכן שמחליפים את הנורות) בתור התחלה.
0. תודה על התמיכה ...
1.במקרה שלי סיכה לא עוזרת כי כמו בית השפריצר,גם המנגנון הפנימי של השפריצר מקובע לגוף השפריצר עצמו, כלומר, לא 2 חלקים נפרדים אחד בתוך השני אלה גוף אחד בעל חור . יש עוד אופציה שהיא להקטין את לחץ המים היוצא מהמשאבה ובכך לקבל את האפשט הרצויי , האם זה אפשרי ?
2. הייתה לי הרגשה זה משהוא אלקטרוני כי פשוט לא מצאתי את הכבל ... הבעיה היא כזו : בעמידה ברמזור, על הילוך דרייב הרכב רועד, לא רעידות קריטיות אבל ממש מציקות לרכב כל כך משוכלל ואהוב, המחט של הסלד רועדת ממש אבל ממש קצת ובכך מבטלת את הרעידות מדיי פעם. הרכב לא נכבה עדיין מהרעידות הנ"ל.
3.לאחר הטלבטויות קשות (באמת קשות ) החלטתי להחליף את הפנס הסורר מ2 סיבות.
א. זה מפריע משמעותית לקסנון
ב. הפנס עבר שיפוץ בהלבנה של הפלסטיק הקידמי וההלבנה לא מושלמת ב100 אחוז.
יש הערכות מחיר לפנס כזה ?
הבנתי שצריך לפרק כנף שלמה בשביל להחליף אותו . נכון?[/img]
1. אולי היציאות של המים פשוט סתומות מעט ואפשר לנקות אותם עם הסיכה.
2. ניקוי בית מצערת יפתור את בעית הרעידות. זוהי ה"בעיה" ברובו הגדול של המקרים.
3. אין צורך לפרק את הכנף כדי להחליף את הפנס. לפני מספר שנים, שעוד הייתה לי את הELX הקודמת, ביררתי גם לגבי מחיר של פנס חדש מקורי, והמחיר היה 1500 ש"ח. אולי הוא ירד מאז..
תודה תודה תודה על העזרה !!!!!!!
למיטב זיכרוני יש בצד של כל אחד משני השפריצרים מקום להכניס מברג שטוח ולכוון את הגובה שלהם, של כל השלושה יחד.
95% שניקוי בית מצערת וסעפת יניקה יפתור את בעיית הטורים - בהנחה שפילטר אוויר של המנוע ומצתים הוחלפו בזמן ולא דורשים החלפה. במוסך המרכזי עושים את זה ממש טוב ובעצם בכל מוסך מורשה פיאט הבעיה מוכרת וידועה.
דווקא זכור לי שכיום פנס קדמי של פונטו ספייס עולה סביבות 600-700 ש"ח. תתקשר ביום ראשון ל- מ.י.ר בתל אביב (חפש בפורום) ושאל אותם. יש גם פנסים תחליפיים (לרוב לא מומלצים....תראה מה קורה למקוריים) וגם פנסים מפירוקים (גם לא מומלץ). ההחלפה שלהם די קלה ומהירה.
ואגב, תזכור תמיד שלתיבת ההילוכים הרציפה שמים אך ורק שמן גיר מקורי ולא סוגים אחרים. אם תכתוב לי בפרטי את האי-מייל שלך אז אשלח לך העתק של דף הטיפולים המומלצים לרכב הזה (משהו דומה למה שיש בספר רק יותר מסודר).
רשמת שהלבנת את הפנס - איפה עשית, כמה עלה
האם תוכל לשם תמונה?
תודה
היי.
זה בת"א , יצחק שדה 23 מעבר לכביש יש חנות לאביזרי רכב שמנהל אותה אדם מבוגר איטלקי.
עלות כל פנס130 שקל.
אין לי מושג מה הוא עשה: הכנסתי את הרכב למחסן שלו וחזרתי אחרי שעה , בטענה שאסור לי להישאר עקב האדים הרעילים......(סוד מקצוע ? ).
המלצות חמות על העבודה ( אבל לא ממש ממש חמות ....)
תהנו.
למיטב זיכרוני יש בצד של כל אחד משני השפריצרים מקום להכניס מברג שטוח ולכוון את הגובה שלהם, של כל השלושה יחד.
95% שניקוי בית מצערת וסעפת יניקה יפתור את בעיית הטורים - בהנחה שפילטר אוויר של המנוע ומצתים הוחלפו בזמן ולא דורשים החלפה. במוסך המרכזי עושים את זה ממש טוב ובעצם בכל מוסך מורשה פיאט הבעיה מוכרת וידועה.
הקטע של הכיוון נכון, פרח מזכרוני. ירדתי לרכב גם להסתכל, אכן קיים. תודה student :)
כמה עולה ניקוי בית מצערת בימינו?
אני צריך לבדוק כמה שילם קרוב משפחה שלי לפני כמה חודשים. יש לי בראש מספר של כמעט 300 ש"ח אבל אני לא זוכר אם זה כלל בדיקת מחשב או לא (המוסך המרכזי).
נ.ב.: לגבי השפריצרים - בטיפול אמורים לפי ההוראות לכוון אותם. מישהו זוכר מתי פעם אחרונה שעשו לו את זה ? (אצלי רק פעם אחת מתוך 4 טיפולים).
בגוגל רשום שניקויי כזה הוא בסביבות ה200 שקל. ואם מבינים בעניין אפשר לעשות את זה לבד...(משהוא בקשר לספרייי קרבורטורים...)
בין 200 ל- 300 ש"ח, אין כזה הבדל עצום. אני אנסה לברר יותר מדוייק מחר.
במוסך לא משתמשים בספריי קרבורטורים אלא בחומר יותר מקצועי, משהו של BG, אם אני לא טועה. כמובן שאפשר לקנות את החומר גם לבד.
הבנתי שהדרך הכי טובה היא לפרק את בית המצערת מהרכב ולנקות אותו על השולחן. זה אולי נשמע הרבה אבל בשטח זה לא לוקח הרבה זמן ובמוסכי פיאט הבעיה מוכרת מאוד.
מניסיון שלי ושל אחרים מדווחים על תגובות טובות יותר של הרכב לאחר ניקוי כזה.
אני מבצע את הניקוי בעצמי, אחת לשנה בערך.
הפרוצדורה של הפירוק מעט שונה בגלל מבנה שונה של המנוע וזה, אבל העיקרון זהה אני מניח.
כן... זה נקראה BG44K
דווקא נראה לי שזה לא BG44 אלא משהו אחר. אבל מה שזה לא יהיה זה עובד מעולה וצריך להחזיק זמן ארוך.
בקשר לליטוש של הפנסים הקדמיים, זה בלוף אחד גדול..... פשוט לוקחים מיים עם סבון מרוכז וסקווטש חזק ומלטשים את הפנס.....
ממש צחקתי בקול רם ששמעתי על ה"אדים הרעילים" כולם חרטטנים תאמינו לי
לגבי השפריצרים, תבדוק גם שהצינור בצד השני שלך לא מקופל ולא יוצר זרם חזק מדיי.
לגבי הפנסים, אני סובר מתופעה דומה, לא ממליץ לבצע שיפוץ?
גם אני יכולל בצע ניקוי בית מצערת? (חדש לי)
בכל שפריצר יש בורג רגיל קטן קח טסטר ותכוון אותו אם זה משפריץ לך על הגג סובב אותו נגד כיון השעון וזה יחזור לשמשות
פנס מקורי חשמלי (כיון) עולה 580 שקל
חבר שלי רצה לחסוך וקנה ללא כיון (לא חשמלי) ב280 שקל (חדש בניילון)
אני מאמין שאינפוזיה תפתור את בעיית הרעידות גש למוסך ובהצלחה
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.