alaychem
26-11-14, 21:23
זו לא שאלה של מכונאות... זו כבר שאלה של שלום בית.
הפיאט שלנו (גרנדה 2008 ) ביקרה במוסך פעמיים בתוך שבועיים.
בפעם הראשונה, התקלקלה משאבת המים והאוטו התחמם (ואשתי לא שמה לב עד שהיה ריח שרוף בתא הנוסעים). הוחלפו המשאבה ורצועת הטיימינג.
בפעם השנייה, הוונטילטור הלך, האוטו התחמם שוב (שמנו לב אחרי 10 דק' של נסיעה), הרכב הגיע למוסך והיה צורך להחליף ראש מנוע בנוסף לפיוז של הוונטילטור.
Ladies first, אז אשתי אומרת שמשהו דפוק עם האוטו, כלומר - זה שהיה צריך להחליף את ראש המנוע לא קשור לעובדה שהבאנו את הרכב למצב של חום יתר פעמיים, אלא משהו דפוק במנוע.
אני לעומת זאת חושב שהאוטו על הכיפאק, והמשאבה והפיוז הלכו בגלל בלאי, והריחופים שלנו גרמו לראש מנוע ללכת בגלל החום.
מי צודק? אשמח אם יגיבו כמה שיותר אנשים, אפילו אם זה אומר שחוזרים אחד על דברי השני, כדי שמישהו מאיתנו ישתכנע...
:D
הפיאט שלנו (גרנדה 2008 ) ביקרה במוסך פעמיים בתוך שבועיים.
בפעם הראשונה, התקלקלה משאבת המים והאוטו התחמם (ואשתי לא שמה לב עד שהיה ריח שרוף בתא הנוסעים). הוחלפו המשאבה ורצועת הטיימינג.
בפעם השנייה, הוונטילטור הלך, האוטו התחמם שוב (שמנו לב אחרי 10 דק' של נסיעה), הרכב הגיע למוסך והיה צורך להחליף ראש מנוע בנוסף לפיוז של הוונטילטור.
Ladies first, אז אשתי אומרת שמשהו דפוק עם האוטו, כלומר - זה שהיה צריך להחליף את ראש המנוע לא קשור לעובדה שהבאנו את הרכב למצב של חום יתר פעמיים, אלא משהו דפוק במנוע.
אני לעומת זאת חושב שהאוטו על הכיפאק, והמשאבה והפיוז הלכו בגלל בלאי, והריחופים שלנו גרמו לראש מנוע ללכת בגלל החום.
מי צודק? אשמח אם יגיבו כמה שיותר אנשים, אפילו אם זה אומר שחוזרים אחד על דברי השני, כדי שמישהו מאיתנו ישתכנע...
:D