Nuker
12-11-14, 23:37
שלום נכבדיי,
בעקבות חוסר מחשבה שנעשה במוסך לאחר טיפול גדול שעשיתי קרה מצב שהחיווט שמגיע מהסטרטר נגע בבלוק ונמס קצת (הרבה), לאחר סריקה זריזה קיבלתי קוד תקלה "P1325"המצביע על חיישן נקישות.
התופעות הן רעשים של דפיקות לפרקים, מנוע נכבה בקלות בטורים נמוכים (הילוכים ראשון ורוורס),
תחילה לאחר שכבה בזמן עליה תלולה סרב להניע פרק זמן מסויים (הייתי במרחק של 1 קמ מהיעד).
להלן שאלות:
1.היכן נמצא חיישן הנקישות?
2.מהו החיווט היוצא מהסטרטר ומתחבר לצמת חשמל שהולכת לכיוון בית המצערת?
3.האם יש קשר בין הדברים והתופעות?
עריכה:משיטוט ברשת מסתמן שחיישן הנקישות=בינגו והוא הבעיה,
ייתכן והחוט המדובר לא יוצא מהסטרסר, מחר אעלה תמונה בבוקר כרגע אוסיף שהוא אמור לעבור מתחת למכסה הטיימינג.
http://i58.tinypic.com/345yfi9.jpg
http://i58.tinypic.com/2rmsas3.jpg
http://i57.tinypic.com/2dkd01d.jpg
בעקבות חוסר מחשבה שנעשה במוסך לאחר טיפול גדול שעשיתי קרה מצב שהחיווט שמגיע מהסטרטר נגע בבלוק ונמס קצת (הרבה), לאחר סריקה זריזה קיבלתי קוד תקלה "P1325"המצביע על חיישן נקישות.
התופעות הן רעשים של דפיקות לפרקים, מנוע נכבה בקלות בטורים נמוכים (הילוכים ראשון ורוורס),
תחילה לאחר שכבה בזמן עליה תלולה סרב להניע פרק זמן מסויים (הייתי במרחק של 1 קמ מהיעד).
להלן שאלות:
1.היכן נמצא חיישן הנקישות?
2.מהו החיווט היוצא מהסטרטר ומתחבר לצמת חשמל שהולכת לכיוון בית המצערת?
3.האם יש קשר בין הדברים והתופעות?
עריכה:משיטוט ברשת מסתמן שחיישן הנקישות=בינגו והוא הבעיה,
ייתכן והחוט המדובר לא יוצא מהסטרסר, מחר אעלה תמונה בבוקר כרגע אוסיף שהוא אמור לעבור מתחת למכסה הטיימינג.
http://i58.tinypic.com/345yfi9.jpg
http://i58.tinypic.com/2rmsas3.jpg
http://i57.tinypic.com/2dkd01d.jpg