leonzo
25-10-14, 13:29
יש לי פונטו ספייס ELX ידנית עברה 115-120 אלף ק"מ.
שמתי לב שבזמן האחרון ובמיוחד ביומיים האחרונים צצה בעיה.
אני עולה על במפר והאוטו יורד על הצד הימני קדמי שלו, על במפר שתמיד היתי עובר ב30-35 בלי להתנדנד יותר מדי אני מתרסק ב20-25.
מתרסק כן אבל לא עושה רעש של ברזל, בכלל לא בטוח שיש יותר רעש ברכב ממה שהיה מקודם.
עשיתי כמה בדיקות:
1)על משטח ישר נדנדתי את האוטו כל פעם בפינה אחרת ואין הבדלים משמעותיים אם בכלל בין כל הצדדים האוטו עושה עוד 1-2 תנודות אבל הרבה יותר קטנות כל צעד.
2)אין נזילה נראית לעין מהבולם, הסתכלתי מתחת לאוטו וסובבתי גלגלים כדי לראות טוב יותר.
3)בפנצריה הבחור נדנד קצת את האוטו ואמר לי שאומנם הבולמים לא גמורים אבל המצב שלהם לא מזהיר, במיוחד מאחורה. (יום-יומיים לפני שהאוטו התחיל להתרסק).
יש רעש שריקה כמו של ברקס רק חלש יותר, אבל רק אחרי נסיעה של 10 דקות ויותר, בדקתי לא קשור לקלאצ' לחוץ או לגומיות שגורמות לשריקות ברוח. כנראה שגם לא לטיימינג כי זה לא מושפע מהסיבובי מנוע.
אם אני לוחץ בעדינות על הברקס הרעש נעלם. אז כנראה הברקסים אבל האוטו עוצר היטב ולא מושך לצדדים. אז אולי זה קשור למשולש או בולם כי הרעש בא מקדימה צד ימין.
תודה רבה.
שמתי לב שבזמן האחרון ובמיוחד ביומיים האחרונים צצה בעיה.
אני עולה על במפר והאוטו יורד על הצד הימני קדמי שלו, על במפר שתמיד היתי עובר ב30-35 בלי להתנדנד יותר מדי אני מתרסק ב20-25.
מתרסק כן אבל לא עושה רעש של ברזל, בכלל לא בטוח שיש יותר רעש ברכב ממה שהיה מקודם.
עשיתי כמה בדיקות:
1)על משטח ישר נדנדתי את האוטו כל פעם בפינה אחרת ואין הבדלים משמעותיים אם בכלל בין כל הצדדים האוטו עושה עוד 1-2 תנודות אבל הרבה יותר קטנות כל צעד.
2)אין נזילה נראית לעין מהבולם, הסתכלתי מתחת לאוטו וסובבתי גלגלים כדי לראות טוב יותר.
3)בפנצריה הבחור נדנד קצת את האוטו ואמר לי שאומנם הבולמים לא גמורים אבל המצב שלהם לא מזהיר, במיוחד מאחורה. (יום-יומיים לפני שהאוטו התחיל להתרסק).
יש רעש שריקה כמו של ברקס רק חלש יותר, אבל רק אחרי נסיעה של 10 דקות ויותר, בדקתי לא קשור לקלאצ' לחוץ או לגומיות שגורמות לשריקות ברוח. כנראה שגם לא לטיימינג כי זה לא מושפע מהסיבובי מנוע.
אם אני לוחץ בעדינות על הברקס הרעש נעלם. אז כנראה הברקסים אבל האוטו עוצר היטב ולא מושך לצדדים. אז אולי זה קשור למשולש או בולם כי הרעש בא מקדימה צד ימין.
תודה רבה.