View Full Version : כבל ספידומטר
נקרע לי הכבל של הספידומטר כולל חלק מהפלסטיק של החיישן מהירות בגיר.
הבאתי כבל כולל הכבל שהולך אל השעון ישירות מפירוק ב 50 שקל, הרכיב לי ללא היוניט - ישירות על הגיר והשאיר את היוניט הזאת באויר (שבורה).
הספידומטר כרגע עובד אך נורת ההזרקה דולקת.
מה החיישן הזה בעצם עושה? יש לו השפעה על משהו חוץ מזה שהוא מדליק נורה? כי הלוח שעונים עובד עכשיו
במכוניתך מע' ניהול המנוע הנה מתוצרת GM כמו בפיאט טמפרה 90 (זה גם אותו המנוע).
חיישן המהירות משדר את נתון מהירות הרכב אל מחשב ניהול המנוע שמתוכנת להשתמש גם בנתוני המהירות לשיפור הפעלות שונות של רכיבי ההצתה (קידום ואיחור הצתה) ושל הזרקת הדלק.
כשהחיישן מהירות לא תקין/חסר/מנותק תידלק נורת הבקרה והבעייה העיקרית היא שאם תהיה תקלה חשובה אחרת במע' ניהול המנוע לא תדע ממנה (כי הנורה דולקת כעת קבוע).
כמו כן הרכב לא עובר רישוי שנתי (טסט) עם נורת בקרת מנוע דולקת ובבדיקות פתע בכבישים ע"י ניידת בטיחות של משרד התחבורה ומשטרת ישראל, הם עלולים להוריד המכונית מהכביש ולכן דאג להתקין חיישן מהירות תקין ופועל.
בברכה - רפי לין
עידן, כאשר אתה מעלה הודעה, אני אף פעם לא יודע אם הבעיה בקבריו' או בפונטו השנייה.
חשוב לציין זאת.
מי הרכיב לך ללא היונית ולמה לא החלפת גם אותה ?.
בכול אופן יש ברשותי את היונית.
דוד.
בקבריו
טפו טפו בעיות עוד אין בשניה
הוא התאים לי כבל אחר של דור 1 כי שלי היה גם שבור וגם יצא החוצה מהפתח בקיר האש.
הפלסטיק של היוניט לא תפס את הגיר כי היה שבור והוא השאיר אותו באויר, לא היתה לו יוניט כזאת.
אתאם איתך ואקפוץ
אני צריך לבוא גם בלי קשר לזה, התפתכה נזילת שמן מהצד של הטיימינג
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.