התחבר

View Full Version : מחפש פונטו HGT.


dennis
12-06-14, 13:07
חברים אני מחפש פונטו HGT. לא אכפת לי שיש לה תקלה או שניים. בין עם זה הווראיטור, הנקישות בהגה, למבדה או משאבת דלק. או מכול תקלה אחרת, כמו נזילה וכו'.

חשוב לי מאוד: שלרכב אין שאסי או תאונה רצינית. + שהמנוע יהיה תקין. שוב נזילות באטם ראש.. או כול דבר אחר, לא מעניין.
מנוע תקין! בלי טחינה! . לגביי הגיר לא מעניין אותי.

ובמחיר נורמלי! לא 15 , 20, 30 וכול האלה שחיים בסרט. רצוי מאוד שזה יהיה רכב מהחבר'ה פה.

חוזר למקורות.
מצטער על שמכרתי את הזהובה שלי. :(

yair791
12-06-14, 13:39
נימאס לך מהאמינות של הסיאט הגרמני יאאא??

dennis
12-06-14, 13:43
האיביזה לא למכירה. מחפש hgt בתור רכב יום יומי

dodihob
12-06-14, 14:48
חח משעמם לך דניס אה?

dennis
12-06-14, 19:55
ערן, תאמין לי שאתה לא רוצה לדעת איזה קשה זה להחזיק רכב גודש + משופר.

dodihob
13-06-14, 16:25
אתה צודק לגמרי דניס לא יודע מה עבר לי בראש
אכן ההגיון הבריא אומר לקנות בנוסף איטלקיה ספורטיבית בת 13 פלוס מינוס ליום יום :D

turbo guy
14-06-14, 14:44
ערן, תאמין לי שאתה לא רוצה לדעת איזה קשה זה להחזיק רכב גודש + משופר.

אם המשופרת תקינה אז זה כלום ואין הבדל .אולי קצת בדלק ? כי גם הHGT לוגמת יפה .
יש לי גם אחת ,יפנית נינגה דאן 10 {מהדורה מיוחדת מוגבלת} במחסן
אבל האמת אני מת על הHGT איתה אני כל הזמן .
לא מבין איך מוכרים כזאת ? ואיך יש כאלה שמסכימים לשוק שעשו מהמחירון שלה ..
זוכרים את הקופה נכון ?בעלי המכוניות עצמם קבעו את המחירון ולא לוי יצחק הזבל .
יאללה תקנה אחת ונחשוב איך מחיר המינימום יהיה 30K ..

dennis
16-06-14, 22:58
אם המשופרת תקינה אז זה כלום ואין הבדל .אולי קצת בדלק ? כי גם הHGT לוגמת יפה .
יש לי גם אחת ,יפנית נינגה דאן 10 {מהדורה מיוחדת מוגבלת} במחסן
אבל האמת אני מת על הHGT איתה אני כל הזמן .
לא מבין איך מוכרים כזאת ? ואיך יש כאלה שמסכימים לשוק שעשו מהמחירון שלה ..
זוכרים את הקופה נכון ?בעלי המכוניות עצמם קבעו את המחירון ולא לוי יצחק הזבל .
יאללה תקנה אחת ונחשוב איך מחיר המינימום יהיה 30K ..

אבי שים לב מה רשמת בתוכן ההודעה. יש לך יפנית גודשת, אבל היא במחסן. אני מאמין שהסיבה היא שזה רכב קשה לנהיגה יום ימית. (מבחנת אחזקה).
לגביי הבדלים בדלק. ההבדל הוא עצום. את הHGT שלי הייתי מתדלק פעם בשבוע וחצי, כאשר את הוואגית כול 4-5 ימים.
הטיפולים, הביטוח הכול פשוט רמה אחת יותר.
*נ.ב. ללא ספק רכב מדהים, וכנראה שלא אמכור אותו אף פעם (עד למחיר הנכון, שאקבל. לא נכנס לזה). אבל חייב להיות פרקטי ושיהיה רכב יום יומי. תתפלא אבל ה HGT מאוד חסכונית!

turbo guy
16-06-14, 23:22
אבי שים לב מה רשמת בתוכן ההודעה. יש לך יפנית גודשת, אבל היא במחסן. אני מאמין שהסיבה היא שזה רכב קשה לנהיגה יום ימית. (מבחנת אחזקה).
לגביי הבדלים בדלק. ההבדל הוא עצום. את הHGT שלי הייתי מתדלק פעם בשבוע וחצי, כאשר את הוואגית כול 4-5 ימים.
הטיפולים, הביטוח הכול פשוט רמה אחת יותר.
*נ.ב. ללא ספק רכב מדהים, וכנראה שלא אמכור אותו אף פעם (עד למחיר הנכון, שאקבל. לא נכנס לזה). אבל חייב להיות פרקטי ושיהיה רכב יום יומי. תתפלא אבל ה HGT מאוד חסכונית!


ממש לא ..פשוט נמאס לי שכל חצי מטר בא איזה דפ"ר עם "צקלקה כחולה" על איזה אוטו חרא טחון ומשחק אותה מכונאי מומחה של פורמולה 1 .בכל זאת אימפרזה ,ושהקקות האלה רואים אימפרזה זה כאילו ראו את חסן נסראללה משתולל עם קלאצניקוב בעזריאלי ..מחכה שמשהו יזוז ויפסיקו להציק ..וישראל תהיה כמו כל מדינה בעולם .בכל זאת שפכתי על הנינגה איזה מריצה של כסף .:mad: