View Full Version : מצולם: החלפת צבע לוח השעונים בפונטו 98
ניתן לראות כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?529591-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%94%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-98-%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F&p=4366421#post4366421
תגובות, הארות, טענות ומענות יתקבלו בברכה, גם כאן וגם בקארספורום.
מתן.
יפה, אני גם רציתי לצבוע את המחטים אבל מפחד פחד מוות לפרק אותם שלא יחזרו אח"כ למקום.
פירקתי והחזרתי אותם כבר שלוש פעמים, אין ממה להיות מודאג, אם לא יחזור למקום אז מפרקים שוב ומחזירים שוב. הכל הפיך.
אגב בהתעסקות עם החלפת נורות בלוח שעונים של הקבריולט נקרע לי הלוח המוליך האחורי (הירוק הזה) ועכשיו נורת לחץ השמן לא עובדת.
נראה לי שצריך לחפש לוח שעונים מפירוק :|
מה נקרע? חשבת לתקן?
גם בתרחיש הכי גרוע שאני יכול לחשוב עליו, ניתן לתקן עם קונקטור נוסף ישירות לחיווט של הרכב.
נקרע החלק מהנחושת וחלק מהירוק הזה שמסביב לנורה מאחורה. מניח שזה מה שנותן את ה + לנורה.
מזאת אומרת קונקטור נוסף? לאן לחבר אותו?
אם כך, אפשר לקצר בצורה פשוטה יחסית.
כשעשית את הסמיילי כבר חשבתי על דברים יותר גרועים.
תצטרך להדריך אותי כי לי אין מושג ועדיף לי לקחת לוח מפירוק.
להלחים ודברים כאלה אין לי בעיה.
אגב מצחיק, רוב החלקים של הקבריולט הם מ 94 כולל לוח השעונים. הרכב עצמו עלה לכביש בפברואר 95 אבל אני מניח שכולו הורכב כבר ב 94. יש מצב הוא בין הראשונים שהגיעו לארץ.
אם נחתך רק מעבר אחד בפלסטיק, תגרד אותו עם סכין יפנית כדי לחשוף את המוליך. אפשר גם עם נייר שיוף. כמובן לעשות בעדינות כדי לא לקרוע את מה שכן שלם.
אם הקרע עלול להמשיך להתפשט, תעצור אותו עם איזולירבנד.
אחרי ששני הקצוות חשופים, פשוט תיצוק עליהם בדיל, אם עקב הקרע הם כבר לא קרובים, קח חוט קצר ותלחים בשני הצדדים.
זה נראה נורא אבל מוזר.
החלק איפה שקרוע שייך לנורה של המצבר. היא דווקא כן פועלת.
הנורה לידה היא של הלחץ שמן אשר לא פועלת. נראה לי שהחלק החשוב שם הוא מצד שמאל לעיגול.
http://i60.tinypic.com/2nsoqp3.jpg
המינוס המשותף שלהם התנתק..
תוכל לסמן לי אותו?
הנחושת זה ה +?
אני עם הפלאפון, זה יהיה קשה.
האות ל של המילה לחץ נמצאת על מוליך שהיה אמור להיות מחובר גם אל המצבר. זה מינוס משותף שלהם.
בצד השני יש לכל אחד מוליך לבד, אלה הפלוסים.
אם תיקח חוט ותחשוף לו את שני הצדדים, ותסגור אליו את המוליך של שתי הנורות, זה יסתדר לך. מקווה שהבנת למה התכוונתי.
בתמונה שלך ציירתי בצהוב את מה שמנותק.
העלתי גם תרשים יותר פשוט להבנה.
מה שקרה זה שהמינוס של נורת לחץ השמן התנתק, צריך לחבר אותו בחזרה. אפשר כמו שהצעתי קודם, עם חוט, ואפילו בלי הלחמות, פשוט לסגור את הנורות על החוט, רק לדאוג שהחלק המוליך של בית הנורה נוגע טוב בחוט. זה יחזיק לך טוב מאוד עד לפעם הבאה שתחליף נורה.
אלוף
פירקתי את הלוח מקודם (ככה זה שחוזרים מאוחר מהעבודה).
רק עצבים עם האוטו הזה, אף חלק לא כמו של פונטו רגילה. שים לב שבלוח יש מקום לעוד מחבר שמתחבר לשעון חום ועוד כמה נגדים שעושים גישורים. לא הייתי מוצא כזה לוח בארץ מפירוק בחיים.
http://i62.tinypic.com/2lk8kth.jpg
תמונה של הנזק:
http://i57.tinypic.com/59vafc.jpg
אחרי הלחמה:
http://i62.tinypic.com/bjev7r.jpg
סוף סוף אפשר להירגע:
http://i57.tinypic.com/24ctqc0.jpg
הערה קטנה: ההלחמה נראית כאילו כמעט נוגעת בפלוס של נורת המצבר, אם זה ככה גם במציאות אני מציע שתטפל בזה.
יש לך ממש הרבה נורות שם, למה הן משמשות?
יש לך מושג מדוע יש לך יחידה לבנה עם חיבור מאחורי השעונים של הדלק והסל"ד?
זה רק נראה ככה, ההלחמה באויר ועשיתי מקצה שיפורים.
הקונקטורים הלבנים הם לא נורות אלא רק בית בלי מתכת. סתם פלסטיקים.
אין לי מושג למה היחידה הזאת משמשת. יש עוד קונקטור בנוסף ל4 שמתחבר לשם.
הלוח עצמו מיולי 94. מאמין שזה ייצור ראשוני כי לא ראיתי עוד לוח כזה עם יחידה כזאת.
באמת נראה שונה.
סתם מסקרן: זה בתים לנורות או סתם פלסטיקים?
לפי החלק השמאלי של הלוח מחוונים, אני יכול להבין שאין לך אימוביליזר במפתח.
בכל אופן, שמח שהצלחתי לעזור לך לחסוך את החיפושים בפירוקיות.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.