m1011409
02-05-14, 10:49
הי חברים.
מדובר בפונטו ספייס 8V 2001 ידנית.
טרם יצא לי לבקר במוסך אחרי שהייתי אצל דוד לגבי בעיית הטורים
(כרגע אני מתנייד זמנית עם רכב אחר - לא בגלל התקלה).
מכיוון שדוד העלה חשד שהתקלה נובעת ממחשב הרכב חשבתי לעשות
ריסט מלא למחשב.
קראתי קצת בפורומים באנגלית ויש המלצות שונות, חלק אומרים לנתק את המצבר לגמרי
ל 30-45 דקות ויש כאלה האומרים לנתק רק את המינוס.
אח"כ לפתוח סוויץ' ואז לסגור ולחבר את המצבר - להניע ולתת לאוטו להגיע לבד לטמפ'
עבודה ואז לכבות, להדליק ולצאת לסיבוב. (זה בערך הסדר)
חלק כותבים כי לא ניתן בכלל לבצע ריסט למחשב הזה ללא חיבור למחשב דיאגנוסטיקה.
אשמח לשמוע דעה ממי שיודע ואת סדר הפעולות המדוייק.
במידה והמחשב באמת הוא האשם ארצה להחליף אותו כמובן.
ראיתי באיביי מחשבים אחרי שיפוץ וחידוש במעבדה. המוכרים טוענים כי המחשב
מחודש והוא יקודד את עצמו לבד לרכב ולמפתחות בעת החיבור - האם הדבר יכול להיות?
תודה.
מדובר בפונטו ספייס 8V 2001 ידנית.
טרם יצא לי לבקר במוסך אחרי שהייתי אצל דוד לגבי בעיית הטורים
(כרגע אני מתנייד זמנית עם רכב אחר - לא בגלל התקלה).
מכיוון שדוד העלה חשד שהתקלה נובעת ממחשב הרכב חשבתי לעשות
ריסט מלא למחשב.
קראתי קצת בפורומים באנגלית ויש המלצות שונות, חלק אומרים לנתק את המצבר לגמרי
ל 30-45 דקות ויש כאלה האומרים לנתק רק את המינוס.
אח"כ לפתוח סוויץ' ואז לסגור ולחבר את המצבר - להניע ולתת לאוטו להגיע לבד לטמפ'
עבודה ואז לכבות, להדליק ולצאת לסיבוב. (זה בערך הסדר)
חלק כותבים כי לא ניתן בכלל לבצע ריסט למחשב הזה ללא חיבור למחשב דיאגנוסטיקה.
אשמח לשמוע דעה ממי שיודע ואת סדר הפעולות המדוייק.
במידה והמחשב באמת הוא האשם ארצה להחליף אותו כמובן.
ראיתי באיביי מחשבים אחרי שיפוץ וחידוש במעבדה. המוכרים טוענים כי המחשב
מחודש והוא יקודד את עצמו לבד לרכב ולמפתחות בעת החיבור - האם הדבר יכול להיות?
תודה.