18-03-07, 14:00
בשנתיים האחרונות ,שזה פלוס מינוס תוחלת החיים הנוכחית של המועדון. היו לנו הרבה שינויים קפריזים בנוכחות ובאירועים. בין היתר גם בדיפלומטיה הבין אישית וגם בזו המנוהלת מול גורמי חוץ [סמלת , או כל מארגן אחר].
אני רואה, וגם שומע הרבה על השוואות למועדונים אחרים. אני חושב שברמה מסויימת, או לפחות בחלק ניכר ממנה, יש לנו יתרון בכלל לא רע על חלקם. אנחנו נחותים מספרית , זה נכון , לא כך כמשדברים על איכות. אבל יש לזה גורם , וזה משהו שצריך לקחת אותו בחשבון, ובהבנה ולהפנים אותו.
פיאט לא מייצרת מכוניות מענינות כבר הרבה שנים. בערך מאז שהם החליטו לוותר על כל קונספט ספורטיבי ולהעביר אותו לאלפא-רומיאו. גם אלפא-רומיאו אגב, ב 4 השנים האחרונות התחילו קצת לזייף. המכוניות נראות נהדר כמובן, אבל התחושות - רדודות.
כשמכניסים לזה את פקטור המועדונים בארץ, מסתכלים קצת ימינה שמאלה בכבישים, מגיעים למסקנה די עגומה מבחינתנו; אין לפיאט מה להציע בהווה ומה שהיה בעבר , קלאסיקות של ממש, אפשר לספור על יד אחת וגם הם לא במצב מי יודע מה מרגש.
גרוע מכך, המכוניות הנדירות לא טורחות בכלל להגיע לשום מפגש.
מסיבה זו, אני מבקש חדל השוואות למועדונים כמו PSI או AR , או STI וכו וכו. אין לנו, וגם לא יהיו לנו כלים אקזוטים להתמודד מול מותגים כאלו שמבוססים על נהיגת חושנית.
מה שיש לנו, זה בערך מה שיש לפיאט להציע. מינוס ברקטה , או כל מיני קלאסיקות ב-א-מ-ת נדירות שאין בארץ. אבל, למרות זאת.. יכול להיות שיש אור בקצה המנהרה.. אולי.
פיאט משקיעה כעת מאמצים אדירים בשיקום מותג ה ABARTH. כל זה אגב לא היה קורה אם ה גרנדה פונטו לא הייתה מצליחה בסבב הראלי שהיא לוקחת בו חלק.
סמלת מתכוונת לייבא גם את ה גרנדה פונטו ABARTH , ומסרו לי ששוקלים להביא גם את הבראבו ABARTH. למרות שזה עוד ממש מוקדם כי הבראבו עדיין על מסלולי ניסוי.
ז"א, לא צריך לאבד תקוות ולומר נואש. לפחות לא כרגע . אני גרנדה פסימיסט , ואפילו אני חושב שיש סיכוי קלוש שהשיקום הזה יכול להצליח.
יש גם עובדות שתומכות בזה. כמו האתר הזה.. http://www.abarth.tv/en.html. מה שמצביע בעיקר על רצינות. שאי אפשר להתעלם ממנה כי זה הרבה יותר ממה שנעשה עד היום.
מבחינתי - זו תקווה מבורכת. והתחושה האישית שלי שבשנה הקרובה פיאט תפתיע.
לסיום, אמרנו את זה מיליון פעם אבל כנראה צריך עוד פעם אחת. מי שלא רוצה להיות פה, שלא יטריד אותנו עם בקשות מהזן הביזארי/הגובל בהזיות.
מקווה לראות נוכחות בלטרון מול כל המועדונים האחרים..
אני רואה, וגם שומע הרבה על השוואות למועדונים אחרים. אני חושב שברמה מסויימת, או לפחות בחלק ניכר ממנה, יש לנו יתרון בכלל לא רע על חלקם. אנחנו נחותים מספרית , זה נכון , לא כך כמשדברים על איכות. אבל יש לזה גורם , וזה משהו שצריך לקחת אותו בחשבון, ובהבנה ולהפנים אותו.
פיאט לא מייצרת מכוניות מענינות כבר הרבה שנים. בערך מאז שהם החליטו לוותר על כל קונספט ספורטיבי ולהעביר אותו לאלפא-רומיאו. גם אלפא-רומיאו אגב, ב 4 השנים האחרונות התחילו קצת לזייף. המכוניות נראות נהדר כמובן, אבל התחושות - רדודות.
כשמכניסים לזה את פקטור המועדונים בארץ, מסתכלים קצת ימינה שמאלה בכבישים, מגיעים למסקנה די עגומה מבחינתנו; אין לפיאט מה להציע בהווה ומה שהיה בעבר , קלאסיקות של ממש, אפשר לספור על יד אחת וגם הם לא במצב מי יודע מה מרגש.
גרוע מכך, המכוניות הנדירות לא טורחות בכלל להגיע לשום מפגש.
מסיבה זו, אני מבקש חדל השוואות למועדונים כמו PSI או AR , או STI וכו וכו. אין לנו, וגם לא יהיו לנו כלים אקזוטים להתמודד מול מותגים כאלו שמבוססים על נהיגת חושנית.
מה שיש לנו, זה בערך מה שיש לפיאט להציע. מינוס ברקטה , או כל מיני קלאסיקות ב-א-מ-ת נדירות שאין בארץ. אבל, למרות זאת.. יכול להיות שיש אור בקצה המנהרה.. אולי.
פיאט משקיעה כעת מאמצים אדירים בשיקום מותג ה ABARTH. כל זה אגב לא היה קורה אם ה גרנדה פונטו לא הייתה מצליחה בסבב הראלי שהיא לוקחת בו חלק.
סמלת מתכוונת לייבא גם את ה גרנדה פונטו ABARTH , ומסרו לי ששוקלים להביא גם את הבראבו ABARTH. למרות שזה עוד ממש מוקדם כי הבראבו עדיין על מסלולי ניסוי.
ז"א, לא צריך לאבד תקוות ולומר נואש. לפחות לא כרגע . אני גרנדה פסימיסט , ואפילו אני חושב שיש סיכוי קלוש שהשיקום הזה יכול להצליח.
יש גם עובדות שתומכות בזה. כמו האתר הזה.. http://www.abarth.tv/en.html. מה שמצביע בעיקר על רצינות. שאי אפשר להתעלם ממנה כי זה הרבה יותר ממה שנעשה עד היום.
מבחינתי - זו תקווה מבורכת. והתחושה האישית שלי שבשנה הקרובה פיאט תפתיע.
לסיום, אמרנו את זה מיליון פעם אבל כנראה צריך עוד פעם אחת. מי שלא רוצה להיות פה, שלא יטריד אותנו עם בקשות מהזן הביזארי/הגובל בהזיות.
מקווה לראות נוכחות בלטרון מול כל המועדונים האחרים..