PDA

View Full Version : תקוע בכביש- נורת הזרקה כתומה ותיבת הילוכים אדומה מהבהבת


nils
16-04-14, 10:39
היי... הבוקר הרכב התחיל לגמגם תוך כדי נסיעה. לאחר כדקה דוממתי והעברתי ל P. אחרי הנעה יש לי נורת הזרקה כתומה ונורת תיבת הילוכים מהבהבת באדום

הרכב מניע אבל לא זז כשמעבירים ל D. מה עושים???

nils
16-04-14, 10:42
בהדרכת מוסך שמשון ניסיתי לשחק עם ידית ההילוכים מלמעלה למטה ובחזרה כמה פעמים אבל זה לא פתר את התקלה

gibson9655
16-04-14, 11:36
אם העלית והורדת את המוט הילוכים עד למטה וחזרה לפארקינג ,הנורה האדומה אמורה להפסיק להבהב.

נשארת רק עם הצהובה ?

nils
16-04-14, 11:37
שלילי. שתי הנורות עדין דולקות. הזרקה כתום רצוף. הילוכים אדום מהבהב. בנוסף הרכב לא נוסע אחרי שאני מניע ומזיז לD

gibson9655
16-04-14, 11:42
לא נשמע טוב, הבהוב אמור להסתיים כנראה שיש בעיה.

לי אין עצה טובה פרט ללגרור. מה חיים אומר ?

nils
16-04-14, 11:49
אני מחכה לגרר שיקח אותי לחיים. כבר שעתיים מתוך מקסימום של 4 שעות המתנה חלפו....

gibson9655
16-04-14, 11:56
מעולה נשארו לך עוד שעתיים לפחות לקלל את פיאט ולתהות איך עדיין הם לא למדו לייצר רכב ראוי ואיך הם כנראה לא ילמדו לעולם.

חג שמח.

gibson9655
16-04-14, 12:01
שלחתי ה"פ

nils
16-04-14, 13:57
:(

חיים ממוסך שמשון התקשר ואומר שלפי הבדיקות הראשוניות שהוא עשה יש בעיה בגיר (מדובר בגיר רציף ספייס ELX).

אומר שייתכן וזו בעיה פשוטה שניתן לפתור או שזו בעיה רצינית שצריך להחליף את כל הגיר (להביא מפירוק בארץ או מחו"ל).
כדי לדעת מה הבעיה כמובן שצריך לפרק את הגיר ולבדוק...

בכל מקרה רק העבודה של החלפת הגיר זה בערך 2000 ש"ח, בלי הגיר עצמו (כמה עולה גיר מפירוק?)


ממש מבאס. הגיר עבד יפה מאוד ומעולם לא עשה בעיות...

לפני שאני נכנס לבור בלי תחתית עם חור עמוק בכיס במוסך יקר מאוד, יש למישהו הצעות\רעיונות\טיפים\משהו???

gibson9655
16-04-14, 15:08
להתקשר ולהתייעץ עם ספי.
רק קח בחשבון שאין לך גרר לסגולה כי מימשת אותו. אז זה עלות גרירה אבל יכול להיות שישתלם.

http://www.girim.co.il/

nils
16-04-14, 15:12
הם לא עובדים בחג...

indra
16-04-14, 15:16
מעולה נשארו לך עוד שעתיים לפחות לקלל את פיאט ולתהות איך עדיין הם לא למדו לייצר רכב ראוי ואיך הם כנראה לא ילמדו לעולם.

חג שמח.
שאפו על השימחה לאידו של הפותח. רק ראוי לשים אל לב שהגם שאין לי מושג באיזה שנת ייצור מדובר, הספייס אינה יכולה להיות צעירה במיוחד ותקלות בתיבות אוטומטיות הן דבר שקורה, גם במכוניות עם סמל אחר על הגריל, אפילו כזה שעוצב ביפן או בגרמניה.

gibson9655
16-04-14, 15:20
אז לומר לחיים להקפיא ולשים את הרכב בצד כי אתה רוצה לשקול אם בכלל כדאי. ולדבר עם ספי אחרי החג, אני יודע שהוא הצליח לחסוך הרבה מאד כסף לאנשים בהשוואה למוסך מורשה יבואן.

בכל אופן אני לא בטוח שהוא מתעסק עם גירים רציפים, אתה יכול לנסות לשלוח לו סמס עם שאלה כדי להמנע מלחכות.

עוד אפשרות היא לדבר עם דוד יכול להיות שהוא יוכל לצמצם לך עלויות.

והאפשרות האחרונה פרט ללתקן את האוטו היא לזרוק את הרכב לעזעזל ולהמשיך הלאה.

בהצלחה

gibson9655
16-04-14, 15:22
indra אל תתחיל איתי, תן לזמן לעשות את שלו גם אתה תעבור מכפיים לבראבו לקללות.
סמוך עלי יש לי שלוש פיאט בבמשפחה ועוד חמישה בעבודה אצל חברים , כולם בסוף מגיעים לאותה נקודה זה עניין של זמן וזה מגיע מהר מהצפוי.

nils
16-04-14, 15:35
חברים - נא לא לריב. פיאט זה זבל, זה לא חדש. אבל בוא לא נהפוך את זה לשרשור מרמור על פיאט ונתרכז בלמזער לי את הנזק והסבל :)

דוד - מה דעתך?
גיבסון, הבחור מגירים עושה על האש כרגע. לא רוצה להפריע לו. אדבר איתו בצאת החג אז הוא חוזר לעבוד. לדבריו הוא נהג לתקן גירים של פיאט "על בסיס יומי".

תודה

indra
16-04-14, 19:03
indra אל תתחיל איתי, תן לזמן לעשות את שלו גם אתה תעבור מכפיים לבראבו לקללות.
סמוך עלי יש לי שלוש פיאט בבמשפחה ועוד חמישה בעבודה אצל חברים , כולם בסוף מגיעים לאותה נקודה זה עניין של זמן וזה מגיע מהר מהצפוי.
1. כל אוטו מגיע לאותה נקודה, ובכלל לא חשוב אם קוראים לו מרצדס או טויוטה או פיאט.
2. אני גם כמובן סומך עליך ויותר מזה על החברים שלך, אבל מצטער זה לא מספיק לי. אפילו הנסיון שלי שמכיר כל מיני מכוניות מכל מיני מדינות ועם כל מיני סטיגמות לא מספיק לי. שמח בשבילך שאצלך זה אחרת.
3. מאחל לפותח שהדברים יסתדרו מהר ובזול ככל האפשר.
4. מועדים לשמחה.

gibson9655
16-04-14, 20:23
תראה, לו היית אויב הייתי שמח להמליץ לך על על פיאט.
המשפט שאמרת דיי הייתי אומר דבילי- כולם בסוף גומרים השאלה איך היתה הדרך.

תתחיל לעקוב אחרי איכות ההרכבה והסיבולת של היצרן האיטלקי המפואר, זה לא מסובך.
מעניין אם במרצדס המצערת שובקת אחרי 120000, הווישרים מתנתקים, והמנוע לא מחזיק 200000 על אף נסיעה רגועה במיוחד ושימוש בשמן מהשורה הראושנה.
ההגה החשמלי תוך כדי סיבוב נתקע משלוש סבות שונות - כל פעם סיבה אחרת.
אני לא מדבר על הגיר הרציף - הוא דווקא יחסית עמיד.

בכל מקרה סע בזהירות על אף שכולנו מגיעים בסוף לאותה נקודה.

רוצה להמשיך להתווכח ולהצתדק ? מיותר כי אחרי שתקנה פיאט (אלא אם קנית כבר) ותסחוב כמה שנים אתה כבר לא תתווכח.

רפי לין
16-04-14, 21:55
ההגה החשמלי בפיאט הנו מתוצרת יצרנית חלפים ומכללי הרכב הענקית "דלפי" ותקלות בה אינן אומרות דבר על האיכות של פיאט עצמה, אם כי זה בכל זאת "כואב" לבעל הרכב.
הגה חשמלי מתקלקל גם במכוניות אחרות וסיפר לו זאת המומחה להגאים חשמליים, עופר קצב.
אני בעלים של הרבה מכוניות פיאט, החל משנת 1968 ועד היום ובכולן היו רק מעט מאוד תקלות וזה מבלי שאני שומר עליהן במיוחד, אלא רק מקפיד על טיפולים בזמן ועם חומרים, חלפים ושמנים טובים (אני לא רוצה זול אלא רוצה טוב).
להלן רשימת המכוניות פיאט שהיו לי:
פיאט 1200 שנת 1959, פיאט 600 שנת 1964, פיאט 127 שנת 1973 ו 1978 (עוד כמה מכוניות פיאט 127 ששימשו אותי רק לשרות מילואים ונמכרו לאחריו, כי לא הייתי צריך 2 מכוניות), פיאט 131 סופר מירפיורי 1979, פיאט 131FL שנת 1982, פיאט רגאטה 1987, פיאט טמפרה 1991, פיאט אונו 45S שנת 1987, פיאט אונו 60S שנת 1993 וכיום פיאט פנדה 2010 ופיאט בראבו 2010.
בברכה - רפי לין

indra
16-04-14, 23:05
תראה, לו היית אויב הייתי שמח להמליץ לך על על פיאט.
המשפט שאמרת דיי הייתי אומר דבילי- כולם בסוף גומרים השאלה איך היתה הדרך.

תתחיל לעקוב אחרי איכות ההרכבה והסיבולת של היצרן האיטלקי המפואר, זה לא מסובך.
מעניין אם במרצדס המצערת שובקת אחרי 120000, הווישרים מתנתקים, והמנוע לא מחזיק 200000 על אף נסיעה רגועה במיוחד ושימוש בשמן מהשורה הראושנה.
ההגה החשמלי תוך כדי סיבוב נתקע משלוש סבות שונות - כל פעם סיבה אחרת.
אני לא מדבר על הגיר הרציף - הוא דווקא יחסית עמיד.

בכל מקרה סע בזהירות על אף שכולנו מגיעים בסוף לאותה נקודה.

רוצה להמשיך להתווכח ולהצתדק ? מיותר כי אחרי שתקנה פיאט (אלא אם קנית כבר) ותסחוב כמה שנים אתה כבר לא תתווכח.
1. המשפט לו אתה קורא "דבילי" נכתב כתגובה ישירה ומילולית למה שאתה כתבת. לכן אם יש צורך במחמאה למישהו, כדאי אולי להציץ בראי
2. אין לי מושג כמה פיאטים עברו לך מתחת ליד בכדי שתוכל לבסס בנחרצות כזו ממצאים על מכללים ואורך חייהם. בכל מקרה אנשים נוטים להשליך מנסיון מחורבן אישי שלהם על כלל המוצרים מאותו סוג וזו תכונה אנושית מובנת, גם אם נטולת איזה שהוא בסיס סטטיסטי או הגיוני.
3. למסגרת הזו נופלת גם ההכללה הכל כך שטחית הטמונה בבקשה המוזרה לעקוב אחרי "איכות ההרכבה והסיבולת" של היצרן האיטלקי הזה.
4. בכל מקרה דמגוגיה או סיסמאות נבובות, אפילו לא נסיון אישי ופרטי אינם יכולים להוות תחליף לממצאים סטטיסטיים רציניים.
5. לי היו פיאטים, גם מכוניות אחרות, גם היום יש לי פיאט. הנסיון הפרטי שלי שונה לחלוטין מזה שלך ולטובה. עם כל זה אני נזהר מלהשליך מנסיוני הפרטי על כלל המכוניות שמייצר או ייצר היצרן הזה, גם לא מייעץ לאחרים לעשות כך.
6. עד כאן מה שהיה לי לכתוב בענין.

gibson9655
17-04-14, 00:47
indra אני אשמח אם תמצא מוסכניק שחושב שפיאט עושים רכבים טובים ואמינים ואני אשמח לדעת מי זה. זו סטטיסטיקה סבירה.

מעבר לכך אם היית משקיע במקום בלמספר משפטים - בלחפש את התקלות שרשמתי ברשת ותגלה בלי קושי שהן חוזרות ונישנות בכל העולם באותם דגמים על מספר שנות דור - אני חוזר כמו תקליט אילו הם כשלים של היצרן. המוסכים מכירים את הכשלים כחוזרים.
יותר מזה תצטרך להווכח בעצמך, היה לך או לא היה לך - אני מקווה שתשאר עם ניסיון חיובי מפיאט בכל זאת מישהו צריך לקנות את החרא שהם מייצרים.

רפי שמתי לב לחור בדיוק במעבר למערכות ממוחשבות מ94 והלאה. אני מוכן לשים סטייק במסעדת מו ומו ברחובות שלא יקח עוד הרבה זמן עד שההגה שלך בפנדה יתקע ואם יש לך גיר רובוטי הiא יכשל.

gibson9655
17-04-14, 02:07
רפי לגבי היצרן של ההגה, זה לא באמת משנה מי מייצר.
היום כעבור 14 שנה בערך עם תקלות הגה חוזרות גם ברכבים מהשנתונים האחרונים- אין יותר תירוצים. מישהו שם מחרבן על הלקוחות ומסכן את החיים שלהם.

יותר מזה אם היו מתבצעים מבחני איכות להגה ז"א לסובב אותו עד הסוף ימינה ושמאלה X פעמים (X מאד גדול אבל מדמה תקופת זמן הגיונית) ברור שהיה מתגלה הכשל גם בחישן וגם במנוע.
לא ביצעו ואנחנו אוכלים את מה שבישלו לנו וימשיכו אחרינו לאכול.
אבל פיאט זה פיאט וזה גלום במחיר.