PDA

View Full Version : עזרה ברכישת PUNTO HGT


14-03-07, 11:53
הי לכולם!!!
אני חדש בפרורם מקווה שאני שאול במקום הנכון.
אני מעוניין לקנות PUNTO HGT , רציתי לדעת איך האוטו בקטע של אמינות וביצעוים ועל מה לשים דגש בבדיקה של הרכב כלומר מה "המחלות " שלה .
תודה
ערן ליון

14-03-07, 22:07
שלום ערן.

הנה כמה שרשורים שיכולים לעזור לך בנושא:
http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1184
http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1070&highlight=
http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1073&highlight=

ובכלל אתה מוזמן לבדוק את הקישור שמופיע בחתימה שלי.

אם יש עוד שאלות, אל תהסס לשאול.

18-03-07, 12:58
תודה על הקישורים .
יום שישי הלכתי לבדוק פיאט HGT 2001 97K . רכב הראשון שאני בודק מסוג זה
האוטו היה במצב לא משהו. צבע דאוי וכל פנים הרכב לא שמור בכלל ריפודים קרואים פלסטיקים לא בצמב טוב (מלחמה שם ) ועוד כמה דברים .
ירדתי מהרכב הזה אבל אני רוצה לשאול שאלות על דברים שראיתי שם כך לדעת האם זה "מחלות " של הרכב או פשוט בלי .

לקחתי את הרכב לסיבוב ושמתי לב כאשר אני מעביר הילוך כשאני עוזב את הקלץ הגיר מקבל "בום" זעזוע שכזה(לפי דעתי קלץ גמור או לא מתוח). השאלה שלי האם זה בעיה של הקלץ או של גיר והאם זו בעיה ידוע בHGT. ועוד בעיבה שניתקלתי בה היה כאשר עשיתי פניות פרסה כדי לבדוק את הציריות, כאשר ההגה חוזר למרכז ישנן סימנים של חופש אבל רק כשהרכב במצב CIT Y.
מה אתם אומרים ??

19-03-07, 01:05
ממתי עוזבים סתם כך את המצמד? זה קודם כל.
שנית, יתכן והמצמד/גיר ברכב שנהגת בו אינו במצב טוב, זה תמיד יכול להיות. אני לא נתקל בדברים כאלה אצלי אם זו השאלה.

חופש בהגה, קודם כל אל תשתמש בCITY הזה, אני באמת לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שהפעלתי את זה, מיותר לחלוטין לדעתי. ההגה גם ככה רך יתר על המידה, ומצב התגבור אינו תורם לזה. מה גם שזה מסוכן מאוד לנהוג שזה דולק, אפילו שזה מתבטל ב60 קמ"ש.
איך הורגש החופש? האם שאתה מזיז את ההגה לצדדים כלום לא קורה? יש רעידות?

19-03-07, 09:12
הכוונה לא הייתה לזריקת קלץ. זה קורה כאשר הקלץ בנק' הכי עליונה שלו שאתה לא לוחץ אליו אחרי שההילוך נכנס.
לגבי ההגה כאשר מזיזים מצד לצד בנק' הבעיתית אתה שומע תיקים כאלה כמו של מייסב דפוק פלוס חופש.
טוב אני חושב פשוט שעל הרכב הזה עבר הרבה ...

19-03-07, 23:57
אולי זו תושבת גיר...
ויתכן שהרכב עבר הרבה, ולא טופל כראוי, אל תדאג, יש מספיק רכבים אחרים לבדוק :)

20-03-07, 19:49
רוצה HGT2002 שמורה מאוד ונדירה ביופי שלה חלונות שחורים בקליות שחורות סנרוף יד 2 75 אלף קילומטר שקל ללא תאונות 61.000 אלף ש"ח רוצה דבר איתי 057226556 רמי

21-03-07, 12:20
הי שוב!!
טוב הפעם מצאתי2001 HGT יד רשאונה 90K מבחורה האוטו באמת במצב נדיר הבעיה יחידה שלפני חודש הלכה לה הרצועת טיימינג,הבעיה טופלה במוסך מרכזי (החילפה ראש מנוע ועוד כמה דברים) אם יש דרך לבדוק מה מצב המנוע לאחר התיקון ????
ושנית היא רוצה מעל המחירון .
מה אתם אומרים???

21-03-07, 13:54
הי שוב!!
טוב הפעם מצאתי2001 HGT יד רשאונה 90K מבחורה האוטו באמת במצב נדיר הבעיה יחידה שלפני חודש הלכה לה הרצועת טיימינג,הבעיה טופלה במוסך מרכזי (החילפה ראש מנוע ועוד כמה דברים) אם יש דרך לבדוק מה מצב המנוע לאחר התיקון ????
ושנית היא רוצה מעל המחירון .
מה אתם אומרים???

האם יש קשר בין רצועת טיימינג לראש מנוע??

21-03-07, 14:28
כן.
השסתומים עלולים להיפגש עם הבוכנות ולעשות סלט.

אם הכוח של המנוע נשאר כשהיה, הקומפרסיה תקינה, אז אפשר לבדוק גם עם שעון וואקום - אבל לא ראיתי הרבה מכונאים שיודעים להשתמש בזה כמו שצריך...

בקיצור, אם התיקון נעשה כמו שצריך, אתה לא צריך לחשוש מזה.

21-03-07, 22:48
נשמע ק"מ סביר. צריך לבדוק טוב את הנושא של ראש המנוע.
לא הייתי משלם מעל המחירון, ביחוד אחרי טיפול כזה. לדעתי היא לא תגיע רחוק אם היא תדרוש מעל המחירון.
אגב, לקח לכולכם, רצועת תזמון לא מחזיקה לנצח, אם אומרים לכם להחליף במקסימום 60K, תחליפו.

22-03-07, 05:57
חשוב מאוד להדגיש בפונטו HGT הרצועה לא מחזיקה 60000 ק"מ והשיניים שלה נאכלות הרבה לפני. זאת הסיבה שיש הרבה HGT שעשו ראש מנוע חבל שבעלי ה HGT לא הפנימו את זה עדיין.
תודה אורן.

22-03-07, 13:00
עוד לא הגענו לזה אורן, נניח את דגמי ה 1.8 בצד, המון בעלי ספייס (1.2) לוקחים את הוראת ה 60K בתור המלצה, ואז מגיעים למוסך עם רצועה קרועה.

22-03-07, 20:21
חשוב מאוד להדגיש בפונטו HGT הרצועה לא מחזיקה 60000 ק"מ והשיניים שלה נאכלות הרבה לפני. זאת הסיבה שיש הרבה HGT שעשו ראש מנוע חבל שבעלי ה HGT לא הפנימו את זה עדיין.
תודה אורן.

אורן כל כמה ק"מ צריך להחליף רצועת טיימינג בפיאט בראבו??

23-03-07, 05:07
לא ידוע לי על בעיות ברצועת התיזמון של הבראבו בכל מקרה לא לעבור את ה 60K.

16-07-07, 03:34
מה שרציתי להוסיף יש ברשותי פיאט פונטו HGT סטנדרטית לחלוטין קניתי אותו מעורך דין ליפני כחודש ימים , לראשונה יצאה לי לעשות פתיחה ברכב מול SUBARU B4 3.0 הרכב 245 כ"ס
לפי הספר תאוצה שלו מ0 100 7.2 התאוצה של הרכב שלי לפי הספר 8.6 ..... תנחשו מי לקח
ועוד איך ,,,, פעם ראשונה לקחתי אותו עד 110 בערך ופעם שניה עד 120 , נכון שאחרי זה הוא נעלם לי אבל , כל הקטע זה עד 100 זה הכל " אז תתארו לכם מה הייתי עושה לגולף GTI
אז כל האללה שחושבים עם לקנות או לא לקנות איפה תמצאו רכב כזה מהיר גם חמוד וגם יחסית חיסחוני במחיר כזה , פשוט אין , כל הכבוד לHGT ,

16-07-07, 20:02
מעניין כמה זמן יחזיק המצמד שלך :wink:

16-07-07, 23:02
מה התקציב שלך לקניה?
אני אמליץ על דגם אבארט' שהוא הרבה יותר יפה מהדגמים הרגילים.(ישנו בארץ רק בשנת 2003)

שחרון

16-07-07, 23:10
לראשונה יצאה לי לעשות פתיחה ברכב מול SUBARU B4 3.0 הרכב 245 כ"ס
לפי הספר תאוצה שלו מ0 100 7.2 התאוצה של הרכב שלי לפי הספר 8.6 ..... תנחשו מי לקח
ועוד איך ,,,, פעם ראשונה לקחתי אותו עד 110 בערך ופעם שניה עד 120 ,

אתה לא קצת מגזים?

גם לי יש רכב גדול וכבד, עם הספק דומה, וה HGT עומד לידי בדיוק עד 30 - 40 קמ"ש.
ואני מוכן להשוות איתך אם תרצה.

16-07-07, 23:12
מעניין כמה זמן יחזיק המצמד שלך :wink:

למצמד לא יקרה שום דבר אם אתה יודע להתנהג איתו.

17-07-07, 12:55
אדי ההילוכים ראשון ושני קצרים יחסית בHGT לכן כמעט כל אוטו יעמוד איתו עד מהירות 40 קמ"ש.בהילוך שלישי האוטו נעלם לאופק ומורגש הכוח שלו ממש טוב. ולכן הוא רשם שהם עשו תחרות עד 100 ....


שחרון

17-07-07, 15:32
אתה רוצה להגיד שבהילוך 3 ה HGT "נעלם" במראה האחורית או בשמשה הקדמית?

אני יודע שה HGT יעלם במראה האחורית שלי אחרי 40 / 50 קמ"ש.ז"א שב 100 הוא יהיה פער של כמה מכוניות(לטובתי) ביני לבין הפונטו.
קשה לי גם להאמין שהוא זינק יותר מהר מרכב עם הנעה 4*4 אבל פה גם
הכל תלוי בנהג.

אני גם מוכן לעשות בדיקה אם תרצה.

17-07-07, 16:15
בואנה מה השיטויות האילו
הפתחיה של רכב 4X4 בהרבה יותר טובה מרכב בעל הנעה קידמית
ואיך שאדי אמר הכול תלוי בנהג..
אבל לדעתי הHGT תעמוד עם הB4 בגלל המשקל שלה ונפח המנוע בהתאם
ד"א אדי על מה אתה נוהג ?

17-07-07, 19:01
בקיצור,
נראה לי לא אמיתי הסיפור הזה.
אני לא מזלזל ב HGT, אבל לא צריך להסחף.
מנוע 1.8 , 130BHP 16.7 kgm
אבל בשביל הספורט אפשר לנסות ,
יש מתנדבים? :roll:

נ.ב.
אני נוהג ב AR 164.

17-07-07, 22:11
זריזה, אין ספק - אבל לא להגזים.

אני חייב לציין שה-1.8 הזה עצלן בצורה מזעזעת מעל 6000 סל"ד (שיא ההספק אמור להגיע בסביבות 6500 סל"ד, אם איני טועה) - אין לו רצון לטפס מעל זה, הוא סתם צורח.

david_sp@netvision.net.il
19-12-07, 01:35
אתה לא קצת מגזים?

גם לי יש רכב גדול וכבד, עם הספק דומה, וה HGT עומד לידי בדיוק עד 30 - 40 קמ"ש.
ואני מוכן להשוות איתך אם תרצה.

אתה מוזמן להגיע , לפי משהבנתי יש לך אלפא 164 3 ליטר , במידה והרכב שלך אוטומט כמובן ,
davidsapir@nana10.co.il אני כל יום קוראה את המייל שלי , תירשום לי את הפל שלך או משהו לא כל כך בלי לפרסם את שלי כאן , אז ביי ביי , בנוגע לB4 זה 100% , כי זה של חבר שלי ולא פעם יצאה לי לעשות איתו , תודה

david_sp@netvision.net.il
19-12-07, 01:47
אדי ההילוכים ראשון ושני קצרים יחסית בhgt לכן כמעט כל אוטו יעמוד איתו עד מהירות 40 קמ"ש.בהילוך שלישי האוטו נעלם לאופק ומורגש הכוח שלו ממש טוב. ולכן הוא רשם שהם עשו תחרות עד 100 ....


שחרון

אז ככה , זה ממש לא נכון שבהילוך שלישי Hgt נעלמת ל B4 מנוע 3000 , זה בדיוק הפוך , בדיוק שהhgt מעבירה את ההילוך לשלישי שזה יוצא בערך ב85 קמ"ש אז כבר הb4 שנמצאת מאחור ב15 מטרים מתחילה להתקרב לhgt ומצליחה לעבור אותה בסביבות ה110 115 קמ"ש , פונטו Hgt בהילוך שלישי לא טובה בכלל ,,,, רק ב הילוך 1 ו 2 ,, וכך זה גם היה באותו היום ש 40000 ש"ח ניצח את ה240000 ש"ח כמובן שרק במהירות ,

Eddie
19-12-07, 12:09
כן, יש לי 164 , אבל גיר רגיל.
זה כבר לא טוב בשבילך אני מבין, כי היא לא אוטומטית.
עם אתה עדיין נחוש בדעתך לנסות אשמח להגיע או להפגש איפושהו.
אני יכול גם לצרף חבר עם 156 2.5 (גיר רגיל כמובן).

עם כל זה שהאוטו שלך יותר קל,יותר קטן , אני עדיין חושב שאתה מגזים.
תצרף גם את ה B4 בשביל הספורט.

צור קשר :
054-7214191
אדי