sword
14-01-14, 21:18
ברכב שלי פיאט פינטו פונטו 2001, .. 8 שסתומים. s60 .
בוצע ראש מנוע וכיוון הטיימינג על ידי לפני שבוע בערך. האוטו נוסע מצויין.
צצו לי שני תקלות.
1. כל ברקס שאני נותן שניה אחרי דולקת נורה עם סמל נורה\שמש ובפנים סימן קריאה. לא יודע מה זה אומר? זה קורה רק שאני לוחץ על ברקס.
2. כאשר אני מפעיל מזגן גם על חום וגם על קור. יש לי נפילת טורים ומיד זה מתחיל לשחק..
בזמן הנסיעה יש נפילות טורים והמנוע כמעט מתכה ולא מצליח לעמוד בעומס של המזגן. בייחוד כאשר המזגן מופעל על העוצה הכי גבוה. יש בדיקות שיכולות לכוון אותי לבעיה?
הלכתי למקום שמתמחה בחשמל רכב. שיבדוק לי את הטעינה. ואמר לי שזה לא בעיה של אלטרנטור ושזה מייצב טורים.. הצעת מחיר 500 שקל למייצב משומש+עבודה (כמובן שאמרתי תודה נחשוב על זה וביי.) אני מתכוון לטפל לבד ברכב, מי שיכול לכוון אותי אשמח מאוד או לפחות קצה חוט לבדיקות?
הערה: הסל"ד די יציב, התנודות שלו ממש מזעריות במצב עמידה.
תודה מראש
בוצע ראש מנוע וכיוון הטיימינג על ידי לפני שבוע בערך. האוטו נוסע מצויין.
צצו לי שני תקלות.
1. כל ברקס שאני נותן שניה אחרי דולקת נורה עם סמל נורה\שמש ובפנים סימן קריאה. לא יודע מה זה אומר? זה קורה רק שאני לוחץ על ברקס.
2. כאשר אני מפעיל מזגן גם על חום וגם על קור. יש לי נפילת טורים ומיד זה מתחיל לשחק..
בזמן הנסיעה יש נפילות טורים והמנוע כמעט מתכה ולא מצליח לעמוד בעומס של המזגן. בייחוד כאשר המזגן מופעל על העוצה הכי גבוה. יש בדיקות שיכולות לכוון אותי לבעיה?
הלכתי למקום שמתמחה בחשמל רכב. שיבדוק לי את הטעינה. ואמר לי שזה לא בעיה של אלטרנטור ושזה מייצב טורים.. הצעת מחיר 500 שקל למייצב משומש+עבודה (כמובן שאמרתי תודה נחשוב על זה וביי.) אני מתכוון לטפל לבד ברכב, מי שיכול לכוון אותי אשמח מאוד או לפחות קצה חוט לבדיקות?
הערה: הסל"ד די יציב, התנודות שלו ממש מזעריות במצב עמידה.
תודה מראש