m1011409
20-12-13, 16:22
הי חברים, אודה לעזרתכם.
מדובר בפונטו ספייס 2001 8v
לפני מספר ימים, בבוקר קר לאחר שהנעתי, ניסיתי להתחיל בנסיעה
ונשמעה נקישה (קליק די חזק) שהיה נשמע כאילו מגיע מהחלק האחורי של הרכב.
לאחר מספר שניות נדלקה נורת בלם היד המסמנת גם כי חסר שמן בלמים.
היה חסר די הרבה, מילאתי והמשכתי לנסוע ולעקוב על בסיס יומיומי והמפלס לא השתנה במשך כמה ימים.
היום גיליתי שלולית של שמן בלמים מתחת לאוטו, באזור הצד השמאלי מקדימה - בערך באזור
שנמצא מתחת למצבר והגיר. התכופפתי וראיתי ממש טיפטופים מהאזור, אך לא הצלחתי במבט על
למצוא מאיפה בדיוק נוזל.
נסעתי למוסך עם הרכב של ההורים לשאול מה לעשות ומה דעתו.
נאמר לי בצורה כמעט חד משמעית שמדובר במשאבת קלאץ׳. לפי מה שאני מבין, ברכב זה
שמן הבלמים ושמן המצמד הם בעצם אותו הדבר (והשמן הוא dot 3).
מה דעתכם?
יש מצב כי פשוט יצאה או נסדקה איזו צינורית? אם כן, איפה עלי לחפש אותה באוטו?
הבנתי נכון, כי מומלץ מאוד להחליף את שתי המשאבות?
מה העלות הצפוייה להחלפה במוסך שמתעסק ברכבים איטלקיים אך אינו מוסך היבואן (מקורי וחליפי)?
בנוסף קיים רעש מהמיסב בגיר לדעתי, כשהרכב קר ולוחצים על הקלאץ׳ יש קרקושים (קרקורים לא חזקים). במוסך נאמר כי זה משהו מוכר ונפוץ בפיאט ועלי להתעלם מזה כי חבל על הכסף שלי
להוריד בשביל זה גיר.
תודה מראש,
מארק.
מדובר בפונטו ספייס 2001 8v
לפני מספר ימים, בבוקר קר לאחר שהנעתי, ניסיתי להתחיל בנסיעה
ונשמעה נקישה (קליק די חזק) שהיה נשמע כאילו מגיע מהחלק האחורי של הרכב.
לאחר מספר שניות נדלקה נורת בלם היד המסמנת גם כי חסר שמן בלמים.
היה חסר די הרבה, מילאתי והמשכתי לנסוע ולעקוב על בסיס יומיומי והמפלס לא השתנה במשך כמה ימים.
היום גיליתי שלולית של שמן בלמים מתחת לאוטו, באזור הצד השמאלי מקדימה - בערך באזור
שנמצא מתחת למצבר והגיר. התכופפתי וראיתי ממש טיפטופים מהאזור, אך לא הצלחתי במבט על
למצוא מאיפה בדיוק נוזל.
נסעתי למוסך עם הרכב של ההורים לשאול מה לעשות ומה דעתו.
נאמר לי בצורה כמעט חד משמעית שמדובר במשאבת קלאץ׳. לפי מה שאני מבין, ברכב זה
שמן הבלמים ושמן המצמד הם בעצם אותו הדבר (והשמן הוא dot 3).
מה דעתכם?
יש מצב כי פשוט יצאה או נסדקה איזו צינורית? אם כן, איפה עלי לחפש אותה באוטו?
הבנתי נכון, כי מומלץ מאוד להחליף את שתי המשאבות?
מה העלות הצפוייה להחלפה במוסך שמתעסק ברכבים איטלקיים אך אינו מוסך היבואן (מקורי וחליפי)?
בנוסף קיים רעש מהמיסב בגיר לדעתי, כשהרכב קר ולוחצים על הקלאץ׳ יש קרקושים (קרקורים לא חזקים). במוסך נאמר כי זה משהו מוכר ונפוץ בפיאט ועלי להתעלם מזה כי חבל על הכסף שלי
להוריד בשביל זה גיר.
תודה מראש,
מארק.