ALÞћÃ
18-09-13, 00:16
אהלן חברים,
הבחנתי לאחרונה בשאריות פראפלו שנזלו להן על הבלוק והגיר ובמהרה גיליתי שהמקור הוא באחד ממחברי צנרת התרמוסטט (רצ"ב תמונה).
הקצה השני של הצינור מתחבר לקיר האש (השערה שלי, צנרת רדיאטור החימום בתא הנוסעים).
מפלס נוזל הקירור לא נראה שירד, וגם אם כן, אז בצורה זניחה ביותר.
הרכב מגיע לטמפ' עבודה תוך קצת פחות מ 10 דקות ומשמר אותה.
מאז שהרכב אצלי הוא עשה קרוב ל 40 אק"מ (נרכש עם 70) וטופל על ידי בפראפלו מקורי מהול במים מזוקקים.
http://i.imgur.com/cCY3DDR.jpg
אשמח לדעת עלויות משוערות של החלפת התרמוסטט (ואם אפשר, גם של הצנרת הרלוונטית) והאם המצב סובל דיחוי (אין נזילה ממחבר הצינור שמגיע מהרדיאטור, או ממיכל העיבוי).
תודה מראש למסייעים.
הבחנתי לאחרונה בשאריות פראפלו שנזלו להן על הבלוק והגיר ובמהרה גיליתי שהמקור הוא באחד ממחברי צנרת התרמוסטט (רצ"ב תמונה).
הקצה השני של הצינור מתחבר לקיר האש (השערה שלי, צנרת רדיאטור החימום בתא הנוסעים).
מפלס נוזל הקירור לא נראה שירד, וגם אם כן, אז בצורה זניחה ביותר.
הרכב מגיע לטמפ' עבודה תוך קצת פחות מ 10 דקות ומשמר אותה.
מאז שהרכב אצלי הוא עשה קרוב ל 40 אק"מ (נרכש עם 70) וטופל על ידי בפראפלו מקורי מהול במים מזוקקים.
http://i.imgur.com/cCY3DDR.jpg
אשמח לדעת עלויות משוערות של החלפת התרמוסטט (ואם אפשר, גם של הצנרת הרלוונטית) והאם המצב סובל דיחוי (אין נזילה ממחבר הצינור שמגיע מהרדיאטור, או ממיכל העיבוי).
תודה מראש למסייעים.