IGAL
23-07-13, 11:36
שלום,
לפני 3 שבועות רכשתי SX שנת 2001 ובינתיים טפו טפו אני מאד מרוצה ממנה.
רכשתי אותה ב8000 ש"ח עם 148,000 ק"מ ובינתיים ישרתי קו בכ3500 ש"ח מאז שהרכב אצלי.
בין היתר החלפתי קלאץ ומשאבת קלאץ', תושבת גיר, מחזירי שמן, כל מיני גומיות, תיקנתי כמה בעיות שהיו בלוח שעונים, ניקינו את הרדיאטור - מי פארפלו כחולים טריים ועוד.
את כל הדברים שציינתי עשיתי אצל שלמה במוסך פיאטון, מוסך שהומלץ פה הרבה מאד פעמים ואני מצטרף להמלצה.
ונגיע לעיקר: שאלתי את שלמה, למה כל כך הרבה פונטו בשנים האלו עוברות ראש מנוע, האם לפחד מזה? איך להימנע מזה?
שלמה אומר באופן חד וחלק -> "אם תשים לב למד טמפרטורה ובמידה וחלילה הטמפרטורה תעלה תעצור בצד ותגיע אליי על גרר במקום להמשיך בנסיעה, לא יילך שום ראש מנוע."
עכשיו זה משהו שהוא לא חדש לי, אני נוהג קצת מעל 11 שנים ואני זוכר עוד את המורה לנהיגה שלי מדבר על הנושא הזה.
אז שוב, האם התחממות היא הסיבה היחידה לכך שבלוחות נדמה שכל פונטו שלישית עברה ראש מנוע או שהוחלף בה מנוע? או האם בכל זאת קיימות סיבות נוספות?
לפני 3 שבועות רכשתי SX שנת 2001 ובינתיים טפו טפו אני מאד מרוצה ממנה.
רכשתי אותה ב8000 ש"ח עם 148,000 ק"מ ובינתיים ישרתי קו בכ3500 ש"ח מאז שהרכב אצלי.
בין היתר החלפתי קלאץ ומשאבת קלאץ', תושבת גיר, מחזירי שמן, כל מיני גומיות, תיקנתי כמה בעיות שהיו בלוח שעונים, ניקינו את הרדיאטור - מי פארפלו כחולים טריים ועוד.
את כל הדברים שציינתי עשיתי אצל שלמה במוסך פיאטון, מוסך שהומלץ פה הרבה מאד פעמים ואני מצטרף להמלצה.
ונגיע לעיקר: שאלתי את שלמה, למה כל כך הרבה פונטו בשנים האלו עוברות ראש מנוע, האם לפחד מזה? איך להימנע מזה?
שלמה אומר באופן חד וחלק -> "אם תשים לב למד טמפרטורה ובמידה וחלילה הטמפרטורה תעלה תעצור בצד ותגיע אליי על גרר במקום להמשיך בנסיעה, לא יילך שום ראש מנוע."
עכשיו זה משהו שהוא לא חדש לי, אני נוהג קצת מעל 11 שנים ואני זוכר עוד את המורה לנהיגה שלי מדבר על הנושא הזה.
אז שוב, האם התחממות היא הסיבה היחידה לכך שבלוחות נדמה שכל פונטו שלישית עברה ראש מנוע או שהוחלף בה מנוע? או האם בכל זאת קיימות סיבות נוספות?