Nuker
17-06-13, 17:55
שלום לחברי הפורום,
אז ככה רכשתי לא מזמן פונטו ספייס 02'
היא עברה בדיקה ויצאה בסדר יחסית לשנתה
ממצאי הבדיקה היו שבצילינדר 4 ההצתה לא טובה (43%)
ושהממיר קטליטי לא מקורי ועושה קצת רעש
ובנוסף רעש מתיבת ההילוכים,
ביצעתי החלפה של פלאגים וחוטי הצתה כי במילא היה צריך לעשות
אך המנוע לא עבד חלק לגמריי (לא שזה ממש הורגש או הפריע בכללי קשה לזיהוי)
היום נסעתי למוסך מכיוון שאחד היה עמוס החלטתי לנסוע למורשה.
ביצעתי בדיקה ממוחשבת בבדיקה התגלה שסליל ההצתה האחראי על פלאגים 1 ו 4
לא תקין, ביצעתי החלפה טרם ביכולתי לשפוט אם זה עזר או לא
בנוסף התגלה שחסר לי חיישן למדה (יש 2 ) כנראה התקינו ברכב ממיר קטליטי של דור ראשון ובו חיישן אחד בלבד( המחבר של החיישן מנותק),
המוסכניק יידע אותי שעקב זה הייתה צריכה להידלק אצלי נורה של מחשב בלוח מחוונים (** מתוך הסבר על נוריות חיווי בפורום >תקלת מערכת בקרת מנוע - אפשר להמשיך לנהוג אך המנוע יעבוד בצורה לא יעילה ולרוב גם יזהם יותר.) כנראה שעקפו את זה בצורה מסויימת כי היא לא דולקת
מתוך כל זה המוסכניק הסיק שלא מדובר בכלל בסליל הצתה והמחשב הזרקה לא בסדר
***יש לציין שאחרי החלפת סליל לא הופיעו תקלת הצתה בבדיקה במחשב
ובעניין הגיר, בהילוך ראשון יש רעש מהתיבה והגיר מאט את האוטו דיי מהר
בשני יש רעש חלש יותר הבלימה עדינה יותר גם כן
שאר ההילוכים בסדר,
כלומר מיסב ראשי בגיר לא תקין? יש לשפץ\ להחליף? אם אני ילך על זה מה עדיף
בשורה תחתונה זה לא רכב מהסוכנות, הוא עבר טסט בלי בעייה לפני חודש
כלומר איך כל הסיפור הזה משפיע אם האוטו בגדול נוסע בסדר גמור.
אז ככה רכשתי לא מזמן פונטו ספייס 02'
היא עברה בדיקה ויצאה בסדר יחסית לשנתה
ממצאי הבדיקה היו שבצילינדר 4 ההצתה לא טובה (43%)
ושהממיר קטליטי לא מקורי ועושה קצת רעש
ובנוסף רעש מתיבת ההילוכים,
ביצעתי החלפה של פלאגים וחוטי הצתה כי במילא היה צריך לעשות
אך המנוע לא עבד חלק לגמריי (לא שזה ממש הורגש או הפריע בכללי קשה לזיהוי)
היום נסעתי למוסך מכיוון שאחד היה עמוס החלטתי לנסוע למורשה.
ביצעתי בדיקה ממוחשבת בבדיקה התגלה שסליל ההצתה האחראי על פלאגים 1 ו 4
לא תקין, ביצעתי החלפה טרם ביכולתי לשפוט אם זה עזר או לא
בנוסף התגלה שחסר לי חיישן למדה (יש 2 ) כנראה התקינו ברכב ממיר קטליטי של דור ראשון ובו חיישן אחד בלבד( המחבר של החיישן מנותק),
המוסכניק יידע אותי שעקב זה הייתה צריכה להידלק אצלי נורה של מחשב בלוח מחוונים (** מתוך הסבר על נוריות חיווי בפורום >תקלת מערכת בקרת מנוע - אפשר להמשיך לנהוג אך המנוע יעבוד בצורה לא יעילה ולרוב גם יזהם יותר.) כנראה שעקפו את זה בצורה מסויימת כי היא לא דולקת
מתוך כל זה המוסכניק הסיק שלא מדובר בכלל בסליל הצתה והמחשב הזרקה לא בסדר
***יש לציין שאחרי החלפת סליל לא הופיעו תקלת הצתה בבדיקה במחשב
ובעניין הגיר, בהילוך ראשון יש רעש מהתיבה והגיר מאט את האוטו דיי מהר
בשני יש רעש חלש יותר הבלימה עדינה יותר גם כן
שאר ההילוכים בסדר,
כלומר מיסב ראשי בגיר לא תקין? יש לשפץ\ להחליף? אם אני ילך על זה מה עדיף
בשורה תחתונה זה לא רכב מהסוכנות, הוא עבר טסט בלי בעייה לפני חודש
כלומר איך כל הסיפור הזה משפיע אם האוטו בגדול נוסע בסדר גמור.