25-02-07, 08:18
שלום,
ישנו צינור אשר תפקידו להעביר אדי שמן מן המנוע אל פילטר האוויר (נערך) לטובת שריפה ומניעת זיהום. בתוך הצינור הנ"ל ישנו מעין פילטר (קפיץ) מתכת אשר כולא בתוכו כל מיני שאריות. לאחרונה שמתי לב שבאזור פילטר האוויר יש ריכוז של שמן באזור מסויים ולכן חשבתי שאולי כדאי ואף רצוי לנקות את הפילטר הזה (קפיץ המתכת).
1. כיצד מומלץ לנקותו? (ספריי קרבורטורים, בנזין, מים, לחץ אוויר...)
2. האם יש דברים שכדאי להמנע מלעשות בעת ניקוי החלק?
3. האם יש לניקוי השפעה על פליטת ה-CO? זה מעניין כי בבדיקה שביצעתי לא מזמן ה-CO בסרק היה 0.45% וכאשר הסל"ד עלה גם אחוז ה-CO עלה. ייתכן וזה נובע גם מבעיה אחרת, הנושא ייבדק בקרוב.
תודות,
רענן.
ישנו צינור אשר תפקידו להעביר אדי שמן מן המנוע אל פילטר האוויר (נערך) לטובת שריפה ומניעת זיהום. בתוך הצינור הנ"ל ישנו מעין פילטר (קפיץ) מתכת אשר כולא בתוכו כל מיני שאריות. לאחרונה שמתי לב שבאזור פילטר האוויר יש ריכוז של שמן באזור מסויים ולכן חשבתי שאולי כדאי ואף רצוי לנקות את הפילטר הזה (קפיץ המתכת).
1. כיצד מומלץ לנקותו? (ספריי קרבורטורים, בנזין, מים, לחץ אוויר...)
2. האם יש דברים שכדאי להמנע מלעשות בעת ניקוי החלק?
3. האם יש לניקוי השפעה על פליטת ה-CO? זה מעניין כי בבדיקה שביצעתי לא מזמן ה-CO בסרק היה 0.45% וכאשר הסל"ד עלה גם אחוז ה-CO עלה. ייתכן וזה נובע גם מבעיה אחרת, הנושא ייבדק בקרוב.
תודות,
רענן.