View Full Version : Hgtמסרבת להניע לאחר נורת צייק אנג׳נט שנדלק
אתמול בדרך חזרה הביתה נדלקה לי מנורה צהובה של מערכת ההזרקה אמרתי לעצמי אולי סתם בטח תעלם הגעתי הביתה נתתי לאוטו לנוח קמתי בבוקר לעבודה האוטו לא מניע יש סטרטר יש חשמל פשוט מסרב להניע כאשר נדלקה הנורה לא היה שינוי בהתנהגות של הרכב לא בסחיבה ולא גימגומים למיניהם מה זה יכול להיות?
עוד משהו לפי דעתי המנורה נדלקה לאחר שנפלתי לבור בכביש זה לא בטוח אבל אני חושב שלאחר שנפלתי לבור היא נדלקה
הרכב hgt 2002 82000 קמ
תיבדוק שכל המחברים החשמלים יושבים טוב תיבדוק אם יש הצתה יאם משאבת הדלק פועלת אם היא פועלת תיבדוק אם מגיע מתח למזרקים.
תיבדוק שכל המחברים החשמלים יושבים טוב תיבדוק אם יש הצתה יאם משאבת הדלק פועלת אם היא פועלת תיבדוק אם מגיע מתח למזרקים.
המחברים יושבים טוב בדקתי איך אני בודק אם יש הצתה ועם משאבת הדלק פועלת? ואיך אני בודק אם מגיע מתח למזרקים?
לא יודע למה מההתחלה אני חושד במשאבת דלק מין הרגשה כזאת
איך אני יכול לבדוק את זה לבד? יש דרך או רק מוסך?
לבדוק מתח שמגיע למזרקים צריך רב מודד ובזמן שאחד נותן סטרטר השני בודק אם מגיע 12 V אותו הדבר לגבי משאבת דלק ואם יש 12 V ב הקונקטורים והכוונה היא במזרקים ובמשאבה אז יש בעיה
בהצתה
צריך גם שתי אנשים אחד עם מצת מפורק ומחובר לכבל כאשר הראש של המצת נוגע בגוף והשני נותן סטרטר וזה שבחוץ רואה אם יש ניצוץ אם אין ניצוץ בדוק את חישן הקראנק את זה בודקים עם רב מודד אך במקום מתח עליך לבדוק היתנגדות
בקיצור אני יגרור את האוטו למוסך שיתחבר עמ מחשב ויבדוק תודה רבה לכולם
בהצלחה. דבר איתי עם אתה צריך חלקים!
יש לך שם מפסק באזור הדשבורד שמנתק את אספקת הדלק במקרה של תאונה. יכול להיות שבגלל שעלית על הבור הרכב קיבל זעזוע בצורה כזאת שצריך ללחוץ שוב על הכפתור כדי לחדש את אספקת הדלק (כרגע המשאבה מנותקת).
תחפש את הכפתור ולחץ עליו לפני שאתה גורר למוסך.
תודה שחר
חשבתי על המפסק באמת איפה הוא נימצא ?
תודה שחר
חשבתי על המפסק באמת איפה הוא נימצא ?
תפתח את התא כפפות מצד ימין למטה.
מתחל לכיס של התא כפפות
אני לא מוצא אותו אבל שמתי לב לרעש מוזר מהמשאית דלק תכף אני יעלה סרטון
לא הגיוני מפסק. האוטו נסע לאחר הבור.
זה משהו אחר! אולי משאבה.
שחרון
http://www.youtube.com/watch?v=2cv8f3zst7M&feature=youtu.be
הנה הסרטון של המשאבת דלק הרעש הזה כאשר האוטו על סוייצ' וזה לכמה שניות ונעלם
שמתי לב לעוד משו שהמחשב התאפס של הצריכת דלק וכול זה וכאשר אני נותן סטרטר המחוגים קצת משתגעים ואז חוזרים לעצמם
נשמע קצת כמו מצבר גמור בנוסף לכל הצרות..
אבל זהו שיש חשמל הכול עובד ברכב חלונות מערכת אורות מזגן
תנסה לנתק את אחד הקטבים של המצבר לכמה דקות ולחץ על דוושת הבלם לכמה שניות שכל המתח יפרק מהמערכת לאחר מכן תחבר את המצבר חזרה ונסה להניע.
במידה ולא מצליח ואם אין ברשותך סורק תקלות, גרור למוסך
כאשר אתה נותן סטרטר ? הוא מסתובב רגיל ? או נותן 2 סיבובים ומפסיק ?
כי לי פעם נגמר המצבר ואותו דבר היה.
וזה שהאוטו לא מניע אני די בטוח שזה חיישן קמשפת או חיישן קראנק.
אכן זה חיישן קראנק ביום ראשון הוא יחליף לי את זה כי היה כבר מאוחר להזמין את החלק היום כמה אמור לעלות החיישן הזה? הוא אמר לי בערך 300 שקל משהו כזה
אכן זה חיישן קראנק ביום ראשון הוא יחליף לי את זה כי היה כבר מאוחר להזמין את החלק היום כמה אמור לעלות החיישן הזה? הוא אמר לי בערך 300 שקל משהו כזה
פעם הבאה תקשיב למומחים ))
וכן. זה בערך המחיר שלו.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.