התחבר

View Full Version : שאלה קטנה


shlomipsy
20-04-13, 13:07
החלפתי יוניט מאוורר עכשיו האוטו לא עובר תרבע חום מנוע הוא לא מתחמם בכלל זה טוב או לא טוב ?
פונטו שנת 98 עוד שעלה קטנה איך אני יכול לדעת שזורמים מים במערכת ??כי שאני מניע תאוטו המיכל של הרדיאטור מלא ולפני שבוע הייתי מניע כל המים היו נעלמים תודה מראש...

yair791
20-04-13, 13:15
יכול להיות שהיוניט שהכנסת היא בעלת טווח פעולה יותר נמוך כלומר גורם למאורר להידלק יותר מוקדם
המים לא אמורים להעלם הם נישאבים לתוך מעברי המנוע וכניראה היה חוסר מסוים בנוזל קירור אז עכשיו לאחר החלפת היוניט ומילוי מחדש של מע' הקירור לגובה הנכון זה רק ניראה ככה

shlomipsy
20-04-13, 13:50
זה בריא ככה ליסוע ?? כי גם עוד מעט קיץ פה באילת אז יכול להיות שזה טוב

chesh
20-04-13, 14:16
לא.

shlomipsy
20-04-13, 14:45
לא טוב בכלל ?? להחליף יוניט מה לעשות ???

chesh
20-04-13, 14:52
לא ברור בכלל מה קורה עם הרכב שלך עם כל ההודעות שפתחת
קודם אמרת שהוא מתחמם בעמידה, אח"כ אמרת שהוא מאבד מים.
עכשיו אתה אומר שהחלפת יוניט והרכב לא מאבד מים יותר.

כל הסיפור נשמע לא הגיוני ומצריך בדיקה מעמיקה יותר של מערכת הקירור.
כנראה היוניט ששמת/שמו לך לא מתאימה.
קודם כל החלף את היוניט למתאימה. לא זוכר כרגע אבל אני חושב שזה 80-90 מעלות. יכול להיות שאתה לקחת יוניט שנפתחת ב 75 מעלות וככה הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה.

בדוק בדיוק כמה מים יש לך ואם צריך ניקוז אויר.
אמרת שהרכב מתחמם בעמידה, וכשאתה נותן גז אז הוא מתקרר. דבר המעיד על משאבת מים עייפה שלא מסחררת את המים כמו שצריך. אמרת שהחליפו לך אותה אז אני לא יודע איזה משאבה שמו לך ומה המצב שם.
מה עם טרמוסטט? החליפו פעם ברכב?

shlomipsy
20-04-13, 15:33
האוטו בסדר רק איזה יוניט צריך שם בשביל להגיע לחום מנוע טוב ???

רפי לין
20-04-13, 17:35
איה מזגן יש במכוניתך, מקורי או ישראלי?.
במזגן מקורי יוניט הרדיאטור להפעלת המאורר הנו עם 3 חוטים ויוניט במזגן ישראלי הנו של 2 חוטים (כי המכונית הגיעה ארצה כדגם ללא מזגן כלל).
בברכה - רפי לין

shlomipsy
20-04-13, 19:35
רפי אצלי זה 2 חוטים. השאלה היא איזה טמפ׳ להשים ועוד שאלה אין לי תרמוסטט ברכב כדאי להשים??
אני גר באילת עוד מעט 48 מעלות בחוץ

davidmzr
20-04-13, 20:07
חייב טרמוסטט, בלי קשר להיכן אתה גר.
דוד.

chesh
20-04-13, 20:23
היוניט שלך היא לא הבעיה אז
הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה בגלל שאין טרמוסטט.
למה אין לו טרמוסטט? בדר"כ מוציאים עקב בעיית התחממות.

matansab
20-04-13, 21:59
איה מזגן יש במכוניתך, מקורי או ישראלי?.
במזגן מקורי יוניט הרדיאטור להפעלת המאורר הנו עם 3 חוטים ויוניט במזגן ישראלי הנו של 2 חוטים (כי המכונית הגיעה ארצה כדגם ללא מזגן כלל).
בברכה - רפי לין

יש לי מזגן עם 4 מהירויות. ויוניט מאוורר עם 2 חוטים.
איך זה יתכן?

רפי לין
21-04-13, 01:43
אולי עשו כבר בעבר קומבינציה עם יוניט מאורר הרדיאטור וכל מע' המאורר.
לצערי הרב איני יכול לראות מכאן, דרך המסך, את תא המנוע במכניתך ולזהות את המזגן.
נסה לצלם ולהעלות תמונות של מאורר הרדיאטור, אזור המצבר ברכב ואזור מדחס המזגן והאלטרנטור ואולי לפי זה אוכל לזהות איזה מזגן יש במכוניתך.
בברכה - רפי לין