PDA

View Full Version : התחממות חוטים מאוורר תא נוסעים


mgoldst
10-04-13, 16:07
לאחר מספר פעמים של הפסקת פעולת המאוורר במצבים 1-3 ועבודה רק ב4
לאחר מכן מספר ימים הכל תקין ושוב הפסקת פעולת המאוורר במצבים 1-3 ועבודה רק ב4
בדקתי את צמת המאוורר ההולכת לנגד - מצאתי את הצמה מתחממת חזק במצבים 1-3
חוט אחד נמס חלקית.
פתחתי את המחבר מהנגד ולחצתי את המגעים שיחזיקו טוב יותר את מגעי הנגד.
כרגע מצבים 1-3 עובדים תקין ואין התחממות.(4 עדיין עובד תקין)
בעלי גרנדה כדאי לבדוק את הצמות - הבנתי שהצמות האלה נשרפות וצריך להחליף הרבה יותר
(לפי דעתי קיים גם בספייס אותה תצורה)
(ד"א מי שבא לו יכול לנקות את מנוע המאוורר מעלים ולכלוך)
לידיעתכם

רפי לין
10-04-13, 17:43
תופעה כזאת קיימת בהרבה כלי רכב (לא רק בפיאט) והיא ידועה ומוכרת, אבל תודה על העידכון.
במהירות 4, המהירה, הזרם למאורר עובר ישירות, ממתג הבורר ולא דרך הנגד ולכן הוא יפעל גם אם תנתק לחלוטין את הנגד.
בברכה - רפי לין

miller84
10-04-14, 17:13
לאחר מספר פעמים של הפסקת פעולת המאוורר במצבים 1-3 ועבודה רק ב4
לאחר מכן מספר ימים הכל תקין ושוב הפסקת פעולת המאוורר במצבים 1-3 ועבודה רק ב4
בדקתי את צמת המאוורר ההולכת לנגד - מצאתי את הצמה מתחממת חזק במצבים 1-3
חוט אחד נמס חלקית.
פתחתי את המחבר מהנגד ולחצתי את המגעים שיחזיקו טוב יותר את מגעי הנגד.
כרגע מצבים 1-3 עובדים תקין ואין התחממות.(4 עדיין עובד תקין)
בעלי גרנדה כדאי לבדוק את הצמות - הבנתי שהצמות האלה נשרפות וצריך להחליף הרבה יותר
(לפי דעתי קיים גם בספייס אותה תצורה)
(ד"א מי שבא לו יכול לנקות את מנוע המאוורר מעלים ולכלוך)
לידיעתכם

אהלן

גם אצלי יש את התופעה הזאת ואני לא ממש הצלחתי לנתק את הצמה מהנגד. יש שם איזה טריק מיוחד?