View Full Version : בעיה בתדלוק פונטו 60
כאשר שאני עומד להתדלק במיכל דלק בפונטו והיא נעצרת את התדלוק בכל קצב 2 שניות.
וצריכים ללחוץ את ההדק של תדלוק ולהרגיש שיש זרימה וככה אני מחזיק את ההדק וזה כבר בלתי נסבל.
איך פותרים את הבעיה?(זה מעצבן כבר בכל הפעם בתדלוק) :evil:
אולי אני מניח שזה יכול להיות בעיה בצינור עודף אוויר הסתום שמחובר לכניסת התדלוק בפונטו?
נסה להכניס את פיית התדלוק הפוך, זה אמור לפתור את הבעיה.
רענן.
יש דברים נסתרים....
וזה אחד מהם. כמו שאמר קודמי - הכנסת הפייה הפוך פותרת את העניין, וכמעט כל המתדלקים מכירים את זה...
כן.. זה נכון.. ומה שמוזר שזה רק בפיאט!!!!
זה בגלל המבנה של הצינור. אני לא ממליץ על הכנסת הפיה הפוך, כי אתה יכול בטעות לשרוט את פח הרכב.
אני פשוט לא מכניס את פית התדלוק עד הסוף, וזה עושה את הקסם.
זה בגלל המבנה של הצינור. אני לא ממליץ על הכנסת הפיה הפוך, כי אתה יכול בטעות לשרוט את פח הרכב.
אני פשוט לא מכניס את פית התדלוק עד הסוף, וזה עושה את הקסם.
זה לא עובד!
נסיתי הפעם להכניס פית חצי ותנחש מה קרה?
דלק התפרץ חוצה והפיל עליי התדלוק וחרא של הסירחון חריף! :evil:
וזה כבר מעצבן!!!!
חייב להיות פתרון כלשהו אין דבר כזה שזה יישאר ככה במצב לכל חיים!
מה איתך עמית שיש לך פונטו ככה זה גם אצלך?
אני נוהג כמו גדעון, והדלק לא משפריץ עלי... :roll:
מצתרף להמלצה- לשים הפוך עבוד מעולה.
אם תשים לב, ישנו קפיץ שסובב את הפיה.
תניח אותו סליל אחד או שניים מהסוף בקצה המשפך ברכב, והכל יעבוד כמו שעון.
כלומר, אל תכניס אותו עד הסוף, אלא עד סליל אחד או שניים מהסוף.
אוקי אני ינסה כמה ניסיונות כשאתדלק ונראה מה יעבוד השיטה ואעדכן...
ואגב היום התדלקתי בצורה הפוכה וזה עבד אבל אני לא רוצה להישאר תקוע ככה במצב הפוך כל הזמן בשביל זה יש את התדלוק התקין ולא דקווא שיצרן מביא את זה לכולם בצורה הפוכה קיצר חייב להיות פתרון לבעיה כלשהי בשביל זה יצרו את משפך ברכב שמיועד לה לתדלוק.לא מבין בפיאט ככה שזה בא במפעל ועשו טעות איזשהו הנדסית בתדלוק.
ולמה זה ככה ומה הבדיוק הבעיה שגורם לזה?
למישהו יש מושג?או שנדמה לי אם זה לא רק אני גם זה קורה לכם בפונטו?
קיצר מחכה לפתרון...
ואני מודה מאוד לכולם פה על שמנסים לעזור לי :arrow:
אני לא מבין מה כל כך מפריע בלשים את המשאבה הפוך אני כל הזמן עושה את זה וזה הכי נוח. אם זה ממש אבל ממש מפריע לך תעשה מה שגדעון הציע שגם זה פתרון לבעיה.
דרך אגב, לפי דעתי האישית יותר מעצבן לשים את האקדח קצת לפני הסוף כי לי לוקח שעה לכוון את אקדח התדלוק שיעבוד טוב. לי כבר קרה כמה וכמה פעמים שהכנסתי את האקדח לא ממש עד הסוף ובסוף התדלוק השפריץ דלק.
מה כבר אתה מתדלק, זה נשמע כאילו אתה עובד בתחנת דלק
ומתדלק רק פיאט.
בכל מקרה לא נראה לי שזה בעייה מהותית, תדלק הפוך או כמו שכבר הזכירו (טיפה בחוץ)
הכי טוב שתמצא בעצמך דרך...
טוב הבעיה של התידלוק בפונטו זאת בעיה ידועה ואני יסביר טכנית מה קורה. כאשר מכניסים נוזל לחלל סגור לצורך העניין מיכל הדלק הוא תופס את המקום של האויר שצריך לצאת החוצה לצורך זה בכל רכב יש צינור שאמור להוציא את האויר הבעיה בפונטו היא שהצינור של הוצאת האויר נמצא צמוד לצינור התידלוק ומה שקורה זה שצינור התידלוק לוחץ אותו ומועך אותו ואז האויר לא יכול לצאת.
בזמנו יצאה הוראה טכנית לשים חבק מפלסטיק על צינור הוצאת האויר ולמשוך אותו כדי שלא יהיה צמוד לצינור התידלוק וזה פתר את הבעיה. אצלי בכל אופן אין שום בעיה בתידלוק ואני לא צריך להפוך את פיית התידלוק.
דרך אגב בפונטו גרנדה הפנימו את הבעיה וצינור הוצאת אויר מגיע בכלל ממקום אחר ולא קרוב לצינור התידלוק.
תודה אורן.
אני התכוונתי לא עד הסוף פנימה, לא טיפה בחוץ.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.