PDA

View Full Version : טיפול 10000


Dutchy
18-03-13, 22:01
היי,
יש לי פונטו ספייס 2002 .. נקנתה משומשת וזה הטיפול הראשון שהיא עוברת אצלי (בעל הרכב הקודם המליץ לעשות טיפול 10 אלף אחרי 5 אלף ק"מ)
שאלה - אני כרגע מטופל במוסך לא רשמי של פיאט אבל אני סומך על המוסך והיה לי ניסיון חיובי איתו בעבר.
האם קריטי אם לבצע את הבדיקה במוסך מורשה פיאט?
הוצע לי מחיר של 700-750 ש"ח במוסך הרגיל שלי.

בנוסף - אני יודע שהשאלה נחרשה עשרות פעמים אבל כרגע ברכב שלי יש מי קירור ירוקים רגילים(וכנראה לרוב היו.. לפחות כל הזמן אצל בעל הרכב הקודם). אני יודע שמומלץ פרפלו. האם לנצל את ההזדמנות ולרוקן את הרדיאטור ולרכוש פרפלו?

yair791
18-03-13, 22:24
קורוזיה יש בכל מערכות הקירור לא משנה עם זה עם פראפלו או עם מים רגילים או כל מוצר אחר השאלה היא רק תוך כמה זמן זה קורה זה הכל יש רכבים שנוסעים שנים עם נוזל קירור שלא "הומלץ" ע"י יצרן הרכב והכל טוב ככה שאני אישית לא רועה בעיה עם שימוש ב"מים ירוקים" של כל חברה שבא לך או כל חומר אחר
רק תעשה שטיפה של המערכת ליפני שאתה מחליט להחליף לסוג אחר של נוזל קירור

מאור30
20-03-13, 23:22
לא רואה טעם להחליף את נוזל הקירור הירוק שנימצא שם כרגע.
לגבי מחיר הטיפול - יקר מאוד! אבל תלוי כמובן במה מחליפים.

GreaseDonkey
28-03-13, 20:57
קורוזיה יש בכל מערכות הקירור לא משנה עם זה עם פראפלו או עם מים רגילים או כל מוצר אחר השאלה היא רק תוך כמה זמן זה קורה זה הכל יש רכבים שנוסעים שנים עם נוזל קירור שלא "הומלץ" ע"י יצרן הרכב והכל טוב ככה שאני אישית לא רועה בעיה עם שימוש ב"מים ירוקים" של כל חברה שבא לך או כל חומר אחר
רק תעשה שטיפה של המערכת ליפני שאתה מחליט להחליף לסוג אחר של נוזל קירור

נוזל קירור מותאם כימית לסוגי המתכות הקיימות במנוע ורכיבי מערכת הקירור ולכן יכול להיות מסוגים שונים ומגוונים.
שימוש "בסתם" כל נוזל שתמצא, גם אם תנקה את המערכת לפני, עלול לגרום לקורזיה ובעיות במערכת הקירור.
לפיאט יש נוזל מעולה וזמין שניתן להשיג בכל מקום וכדאי מאוד לדבוק בשימוש בו.