View Full Version : גוף זר נפל לצינור האוויר שמתחבר למנוע.
הרכב HGT 2002
עשיתי ניקוי לבית מצערת כמו שאני עושה בכול תקופה אבל כאשר פירקתי את המצערת עוד לא הספקתי לשים ניילון על הצינור ונשבר איזה פלסטיק קטן ונפל לתוך צינור האוויר שמתחבר למנוע הייתי בטוח שהיא נפלה החוצה אז סיימתי לנקות והנעתי את הרכב הכול היה בסדר לאחר שעה בערך שסיימתי לשטוף את הרכב הנעתי שוב והפעם האוטו גימגם ורעד והיה רעש של משהו זז במנוע ונדלקה הנורה של הזרקת מנוע לא נדלקה קבוע אלה מהבהת ישר כיביתחי את המנוע ,ראיתי בספר שזה מראה על משו בממיר הקטליטיץ
תעזרו לי בבקשה מה אני עושה עכשיו אני מפחד שהרסתי משו ועשיתי נזק חמור
אני בלחץ מטורף
תודה איתי.
איזה חלק נפל לתוך איזה צינור? פירקת את הפילטר אויר והמצערת היתה חשופה?
מקווה שלא נפל לך לתוך לוע הפרפר של המצערת.
תמונות יותר יעזרו..
יש לי תחושת בטן שאין קשר בין הפלסטיק שנפל, לבין הרעידות.
ואם נניח שכן, לא יגרם נזק. יש מצב שהוא התיישב מתחת לשסתום פליטה, עד שיתחמם וימס.
זה קשור לממיר משום שהממיר מקבל חלק מקומפרסיה שלא ניצתה כראוי.
מה הגודל של הפלסטיק שנפל לצינור ?.
דוד.
נפל פלסטיק בגודל שני סמ' אפילו פחות והעובי שלו חצי סמ' לתוך צינור האוויר של המנוע לאחר שהמצערת פורקה לא לתוך הפרפר אלה לתוך הצינור שמגיע מהמנוע
לפי דעתי זה כן קשור לרעידות הם לא היו לפני מה אני צריך לעשות עכשיו אפשר לסוע ככה?
לדעתי הלא מחייבת, תן למנוע לעבוד במקום עד שהטמפ' תהיה אופטימלית.
יש מצב שהמנוע יעיף את הפלסטיק המומס החוצה.
דוד.
לא לפחד מזה שהמנוע מגמגם כזה ונשמע מוזר?
כשירו של רבי נחמן מברסלב. :)
כל העולם כולו
גשר צר מאוד
והעיקר, והעיקר
לא לפחד, לא לפחד כלל.
דוד.
ירדה לי אבן מהלב הרכב היה מונע חצי שעה בחמש דק הראשונות היה רעידות וגימגום מנורה הבהבה לאחר מכן היה בסדר גמור לא היו רעידות ול גמגומים עשיתי סיבוב עם הרכב סוחב כמו צריך אני מקווה שבאמת זה לא יחזור
תודה רבה לכולם :)
איתי.
שמח שירדה לך אבן מהלב. :)
תשמע מפיונר, לקחתי סיכון מחושב כאשר כתבתי לך להניע ולא לפחד. וטוב ששמעת.
האלטרנטיבה הייתה להוריד ראש, וזה מה שהיו אומרים לך במוסך.
קרה בדיוק מה שכתבתי לך, הפלסטיק נמס ועף החוצה. המנוע פשוט עבד על 3 צילינדרים, משום שהפלסטיק התיישב מתחת לשסתום פליטה. לכן גם הבהבה לך נורה שמתריעה על ממיר תקול.
הממיר וחיישן החמצן לא פעלו, משום שעברה דרכם קומפרסיה עשירה, שהוציאה אותם מטווח פעולתם.
להבא היה זהיר יותר.
דוד.
תקלת Miss Fire קשורה למערכת ההצתה.
בוא נחשוב לרגע שמפיונר לא היה מספר או לא היה רואה/יודע/מרגיש שנפל פלסטיק. הדבר הראשון שהיה לעשות לאחר בדיקת ניצוץ הוא לבדוק קומפרסיה. ברור שהמסקנה המתבקשת הייתה "שסתום שרוף".
לכן היה צורך להוריד ראש, למסור לחרט, לבצע טיימינג ושאר "ירקות".
הוצאה לא קטנה.
דוד.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.