View Full Version : האוטו מקרטע לרוב כשקר...
ראיתי פוסט של מישהו עם בעיה דומה ,
אבל ההבדל הוא שבתחילת נסיעה כשלוחץ גז והאוטו משמיע קולות של קירטוע ולא מאיץ אז מתחילה להבהב נורה עם ברז INJECTION, אחרי כמה שניות שאני משחרר את הגז היא מפסיקה.
לא שמתי לב שהוא מקרטע כשנותן גז בניוטרל.
מדובר על פונטו SX 2003 60
בדיוק לפני שנה החלפתי מחשב ניהול מנוע יחד עם פלאגים מקוריים.
כמה שהאוטו אצלי לא עשיתי נקוי אינג'קטורים, יכולה להיות בעיה בהם?
כמה עולה הניקוי בד"כ?
תודה
למה דווקא לנקות מזרקי דלק?.
מכיוון שבזמן התקלה נדלקת גם נורת מע' נהול המנוע, אז צריך להתחבר עם מחשב/סורק איבחון תקלות ולראות ממה נובעת הבעייה.
בברכה - רפי לין
הרכב מגיע מהר לטמפ' עבודה נורמאלית (חצי סקלה תוך 3 דק')?
אם כן נסה לנקות חישן טמפ' ,חישן קראנקשפט (CKP) וסעפת יניקה.
עדיין לא שמעתי על מישהו שביצע ניקוי אינג'קטורים שבאמת פתר לו בעיה כל שהיא בפונטו
לירן תודה, נראה שהרכב מגיע לטמפ' עבודה בזמן סביר,כרגיל.
היום הצלחתי סוף סוף להתחבר למחשב הרכב , וזה מה שקבלתי ...
האם מדובר על בעיה במצת 3?
אם כן נסה לנקות חישן טמפ' ,חישן קראנקשפט (CKP) וסעפת יניקה.
עדיין לא שמעתי על מישהו שביצע ניקוי אינג'קטורים שבאמת פתר לו בעיה כל שהיא בפונטו
חבל שעדיין לא שמעת, אבל קוד תקלה PO303 כן מצביע על אפשרות לתקלה באינג'קטור, בצילינדר מס' 3.
במכונאות לא עוסקים בניסיונות.
אלה הגורמים בקוד התקלה המדובר:
1. בעיה מכנית כמו למשל קומפרסיה חלשה.
2. חיווט. קונקטורים עם קורוזיה.
3. הצתה: פלגים, כבלי הצתה, קוייל.
4. אינג'קטור.
5. החיישנים (ECT) ו-(MAF).
6. מחשב.
לא כל חיבור למחשב, מצביע בדיוק על חלק תקול אחד. הקוד הנ"ל "מצביע" על מס' אפשרויות.
דוד.
תודה
בעצם הבעיה מופיעה כאשר אני לוחץ על גז בנסיעה, בלי קשר אם האוטו קר או לא....
אבל תכלס איפה נמצא צילינדר מס' 3?
רשום MISFIRE IN CYLINDER 3 IGNITION זה לא מצביע על בעיה אחת כלשהי, בלי קשר לקוד התקלה?
כן זה מצביע על בעיה אחת. שורה מס' 3 שכתבתי "הצתה". אבל כבר ניתקלתי שלאחר בדיקת מחשב, והחלפת החלק, לא נפתרה הבעיה.
צילינדר מס' 3 נמצא, בין צילינדר מס' 4 ל-2. :)
עכשיו ברצינות, נמצא השני מצד הגיר.
דוד.
יתכן ויש בעיה בכבל ההצתה של 3, בפנים הוא נראה רע, לא כמו של 2 למשל.
יש לך מושג כמה עולה והאם הם באים בזוגות או 4 ביחד, או שניתן לקנות אחד?
תודה
הם באים 4 ביחד. ביחס למחיר, יש חליפי ויש מקורי.
לא מקובל להחליף רק אחד. מחליפים אחד באופן זמני, עד שקונים סט חדש.
דוד.
אכן כן , רכשתי כבלים מקוריים ונראה שהאוטו מגיב ונוסע יותר טוב
לא החלפתי אותם מאז שרכשתי את האוטו ... כלומר 8 שנים
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.