bennyavi
15-02-13, 19:12
אהלן לכם.
אני שייך לקטגוריית החובבנים והמאלתרים, זה לפעמים חוסך לי כסף ולפעמים עולה לי יותר, אני פשוט נהנה מזה וזה בסדר לי. אני בחיים לא אלך למוסך או מתקינים לדברים כאלה אז בבקשה תענו רק אם יש לכם עצות אחרות חוץ מ"לך למתקין לפני שתשרוף את האוטו שלך". תודה רבה
ככה, קניתי פונטו ספייס ELX 2001 לפני כמה ימים והר"ד (רדיו דיסק) לא נכבה אלא נשאר דלוק קבוע.
חיפשתי את ה(+) ACC ולא מצאתי אין לי מושג לאן הוא נעלם משם, הצהוב והאדום הם (+) קבוע מהמצבר.
אז פתחתי להנאתי הרבה את הפלסטיק שמכסה את כל הכפתורים [מזגן אורות ערפל מצת וכו'] וחיפשתי על איזה אני הולך להתעלק ולקחת משם (+) של אחרי הסוויץ' לר"ד (פלוס ACC). החלטתי שהמצת הכי נוח, פיצלתי את הכבל ומתחתי לר"ד, הכל טוב ויפה והוא באמת נכבה כאשר אני סוגר את הסוויץ' אך אוי ואבוי הוא נותן לי שמע דרך היציאות למגבר (סאב ו2 6*9 מאחורה) אבל לרמקולים הקידמיים שמחוברים ישר אליו הוא לא נותן בכלל חשמל. חשבתי שאולי שרפתי משהו שם ברוב ניסיונותיי [אני כבר רגיל לשרוף פיוזים, השלמתי עם העובדה שאני גם ממש מסכן עוד רכיבים באוטו. נא לא להטיף] וכשחיברתי ר"ד אחר שיש לי בבית ולא בשימוש, גם הוא לא נתן חשמל לרמקולים אבל העביר שמע למגבר בתא מטען. יכול להיות שאין לו מספיק מתח מהכבל שמגיע מהמצת?
-הצג בר"ד מאיר כמו באוטו הקודם כשהכל היה מחובר כראוי ועובד מעולה.
-המגבר מאחורה עובד מעולה ומפעיל את הרמקולים והסאב שמחוברים אליו.
-החוטים מהמצת מחוברים כהלכה ולא איזולירבנד.
סיכום שאלות למי שלא אוהב לקרוא הרבה:
-כמה וולטים מגיעים למצת, יכול להיות שפחות מ12V?
-מאיפה עוד ניתן למתוח חיווט (+) אחרי הסוויץ' (ACC+) לרדיו דיסק? תיבת פיוזים? אם כן, איך אני יודע איפה? (ברשותי ספר רכב ולא מצאתי מידע מתאים)
-איזה סיבה יכולה להיות לרדיו דיסק לא לתת בכלל חשמל לרמקולים במידה והוא בוודאי לא שרוף ועובד כהלכה עם שליחת שמע למגבר אחר בתא מטען?
תודה תודה לעונים
שבת שלום
אני שייך לקטגוריית החובבנים והמאלתרים, זה לפעמים חוסך לי כסף ולפעמים עולה לי יותר, אני פשוט נהנה מזה וזה בסדר לי. אני בחיים לא אלך למוסך או מתקינים לדברים כאלה אז בבקשה תענו רק אם יש לכם עצות אחרות חוץ מ"לך למתקין לפני שתשרוף את האוטו שלך". תודה רבה
ככה, קניתי פונטו ספייס ELX 2001 לפני כמה ימים והר"ד (רדיו דיסק) לא נכבה אלא נשאר דלוק קבוע.
חיפשתי את ה(+) ACC ולא מצאתי אין לי מושג לאן הוא נעלם משם, הצהוב והאדום הם (+) קבוע מהמצבר.
אז פתחתי להנאתי הרבה את הפלסטיק שמכסה את כל הכפתורים [מזגן אורות ערפל מצת וכו'] וחיפשתי על איזה אני הולך להתעלק ולקחת משם (+) של אחרי הסוויץ' לר"ד (פלוס ACC). החלטתי שהמצת הכי נוח, פיצלתי את הכבל ומתחתי לר"ד, הכל טוב ויפה והוא באמת נכבה כאשר אני סוגר את הסוויץ' אך אוי ואבוי הוא נותן לי שמע דרך היציאות למגבר (סאב ו2 6*9 מאחורה) אבל לרמקולים הקידמיים שמחוברים ישר אליו הוא לא נותן בכלל חשמל. חשבתי שאולי שרפתי משהו שם ברוב ניסיונותיי [אני כבר רגיל לשרוף פיוזים, השלמתי עם העובדה שאני גם ממש מסכן עוד רכיבים באוטו. נא לא להטיף] וכשחיברתי ר"ד אחר שיש לי בבית ולא בשימוש, גם הוא לא נתן חשמל לרמקולים אבל העביר שמע למגבר בתא מטען. יכול להיות שאין לו מספיק מתח מהכבל שמגיע מהמצת?
-הצג בר"ד מאיר כמו באוטו הקודם כשהכל היה מחובר כראוי ועובד מעולה.
-המגבר מאחורה עובד מעולה ומפעיל את הרמקולים והסאב שמחוברים אליו.
-החוטים מהמצת מחוברים כהלכה ולא איזולירבנד.
סיכום שאלות למי שלא אוהב לקרוא הרבה:
-כמה וולטים מגיעים למצת, יכול להיות שפחות מ12V?
-מאיפה עוד ניתן למתוח חיווט (+) אחרי הסוויץ' (ACC+) לרדיו דיסק? תיבת פיוזים? אם כן, איך אני יודע איפה? (ברשותי ספר רכב ולא מצאתי מידע מתאים)
-איזה סיבה יכולה להיות לרדיו דיסק לא לתת בכלל חשמל לרמקולים במידה והוא בוודאי לא שרוף ועובד כהלכה עם שליחת שמע למגבר אחר בתא מטען?
תודה תודה לעונים
שבת שלום