syn
13-02-13, 19:12
שלום, רציתי לשתף אתכם בבעיה שמטרידה אותי כבר יותר מדי זמן.
התורים "נתקעים" לאחר נסיעה של רבע שעה, יש לציין נסיעה רגועה שלא עברה את ה-3,000 סל"ד.
בהתחלת הנסיעה, לאחר כ-150 מ' כשעמדתי ברמזור נכבה הרכב. חיכיתי קצת והנעתי שוב. לאחר מכן כל הנסיעה האוטו נסע כמו שצריך, עד לעליית די קשה (לוקח לי אותה ב-80-90 קמ"ש בהילוך 4).
יש לציין שזאת דרך שאני עושה יום יום. ולא פעם ראשונה זה קורה לי. בנוסף, חום המנוע עלה לקצת יותר מרבע (שזה די מוזר אצלי, בדרך כלל עוד על הרבע, ובמיוחד בימים קרים יחסית כמו היום לא היה אמור לעבור את הרבע...)
בעלייה המדוברת האוטו התחיל לגמגם, הילוך רביעי והטורים נופלים (אני עם פול גז), העברתי לשלישי, הטורים לא עלו (כמו שצריך לקרות בהורדת הילוך), נשארו במקום ואפילו המשיכו לרדת.
בסופו של דבר נסעתי את העלייה הזאת ב-40 קמ"ש בהילוך שני (הטורים לא עולים לא משנה כמה גז אני נותן, הם "נתקעים"). בגמר של העלייה האוטו חזר לעצמו והמשכתי בנסיעה רגילה בהילוך 5.
הכל טוב ויפה עד שהגעתי לחנות את הרכב מתחת לבית, עושה רוורס, נותן גז ומרגיש ורואה גם שהטורים לא עולים. כאילו הגז "מנותק" מהמערכת. נכבה הרכב שוב.
VkyzBnNKZ1E
(שימו לב בהתחלה כשהשעון על 1.5, אני לא לוחץ גז, בנורמה באמברקס והילוך סרק הוא מתחת ל-1)
(אני לוחץ טיפה גז ועוזב, השעון נתקע על 2. לוחץ עוד טיפה ועוזב, נתקע על 2 וחצי. ואחרי כמה שניות מתייצב)
- בדקתי כבל מצערת, מחובר היטב, ונראה גם די משומן.
- חבר בדק לי את מייצב הטורים, אמר שהוא "נראה תקין", אמר שאולי אפשר "לעקוף" אותו כמו שהוא עשה ברכב שלו, וזה סידר לו את הבעיה - בסוף לא נגענו כי הוא לא ידע איך. האם וכדאי לעקוף את מייצב הטורים?
- הייתה תקופה שהרחתי ריח של דלק בזמן נסיעה (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?goto=newpost&t=15946), חברי הפורום סייעו לי ומסתבר שהצינור היה בלוי. קצת איזו "סידר" את הבעיה, ומאז אין ריח של דלק. יכול להיות שזה קשור? בכל הפעלה של הסוויץ' ברכב אני שומע קצת רעשים מהמשאבה, מחכה שנורת השמן תכבה ואז מניע.
אשמח לשמוע מה דעתכם חברים, ואם שווה וכדאי לפנות למוסך?
מדובר בפונטו '96 SX
התורים "נתקעים" לאחר נסיעה של רבע שעה, יש לציין נסיעה רגועה שלא עברה את ה-3,000 סל"ד.
בהתחלת הנסיעה, לאחר כ-150 מ' כשעמדתי ברמזור נכבה הרכב. חיכיתי קצת והנעתי שוב. לאחר מכן כל הנסיעה האוטו נסע כמו שצריך, עד לעליית די קשה (לוקח לי אותה ב-80-90 קמ"ש בהילוך 4).
יש לציין שזאת דרך שאני עושה יום יום. ולא פעם ראשונה זה קורה לי. בנוסף, חום המנוע עלה לקצת יותר מרבע (שזה די מוזר אצלי, בדרך כלל עוד על הרבע, ובמיוחד בימים קרים יחסית כמו היום לא היה אמור לעבור את הרבע...)
בעלייה המדוברת האוטו התחיל לגמגם, הילוך רביעי והטורים נופלים (אני עם פול גז), העברתי לשלישי, הטורים לא עלו (כמו שצריך לקרות בהורדת הילוך), נשארו במקום ואפילו המשיכו לרדת.
בסופו של דבר נסעתי את העלייה הזאת ב-40 קמ"ש בהילוך שני (הטורים לא עולים לא משנה כמה גז אני נותן, הם "נתקעים"). בגמר של העלייה האוטו חזר לעצמו והמשכתי בנסיעה רגילה בהילוך 5.
הכל טוב ויפה עד שהגעתי לחנות את הרכב מתחת לבית, עושה רוורס, נותן גז ומרגיש ורואה גם שהטורים לא עולים. כאילו הגז "מנותק" מהמערכת. נכבה הרכב שוב.
VkyzBnNKZ1E
(שימו לב בהתחלה כשהשעון על 1.5, אני לא לוחץ גז, בנורמה באמברקס והילוך סרק הוא מתחת ל-1)
(אני לוחץ טיפה גז ועוזב, השעון נתקע על 2. לוחץ עוד טיפה ועוזב, נתקע על 2 וחצי. ואחרי כמה שניות מתייצב)
- בדקתי כבל מצערת, מחובר היטב, ונראה גם די משומן.
- חבר בדק לי את מייצב הטורים, אמר שהוא "נראה תקין", אמר שאולי אפשר "לעקוף" אותו כמו שהוא עשה ברכב שלו, וזה סידר לו את הבעיה - בסוף לא נגענו כי הוא לא ידע איך. האם וכדאי לעקוף את מייצב הטורים?
- הייתה תקופה שהרחתי ריח של דלק בזמן נסיעה (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?goto=newpost&t=15946), חברי הפורום סייעו לי ומסתבר שהצינור היה בלוי. קצת איזו "סידר" את הבעיה, ומאז אין ריח של דלק. יכול להיות שזה קשור? בכל הפעלה של הסוויץ' ברכב אני שומע קצת רעשים מהמשאבה, מחכה שנורת השמן תכבה ואז מניע.
אשמח לשמוע מה דעתכם חברים, ואם שווה וכדאי לפנות למוסך?
מדובר בפונטו '96 SX