דניאל_חיפה
12-02-13, 19:57
הפרטים של הרכב בחתימה.
התסמינים:
נכשל בטסט לפני מספר חודשים בגלל זיהום אוויר (לא בטוח שבגלל התופעה)
לא הרגשתי שינוי בצריכת דלק מכיוון שהתופעה קיימת מאז שהרכב אצלי כחצי שנה
התופעה היא שהרכב מגיע לטמפרטורת עבודה (חצי מד) ונשאר שם כל עוד הנסיעה מאומצת/יום חם/עירונית או עליות, בנסיעות קרות ימים קרים ונסיעות ארוכות בשיוט שהרבה רוח זורמת הרכב מתקרר לרבע מד חום.
נאמר לי שהתופעה לא תקינה וזה יכול להיות טרמוסטט תקוע על פתוח או חיישן טמפ׳ תקול, מה דעתכם?
התסמינים:
נכשל בטסט לפני מספר חודשים בגלל זיהום אוויר (לא בטוח שבגלל התופעה)
לא הרגשתי שינוי בצריכת דלק מכיוון שהתופעה קיימת מאז שהרכב אצלי כחצי שנה
התופעה היא שהרכב מגיע לטמפרטורת עבודה (חצי מד) ונשאר שם כל עוד הנסיעה מאומצת/יום חם/עירונית או עליות, בנסיעות קרות ימים קרים ונסיעות ארוכות בשיוט שהרבה רוח זורמת הרכב מתקרר לרבע מד חום.
נאמר לי שהתופעה לא תקינה וזה יכול להיות טרמוסטט תקוע על פתוח או חיישן טמפ׳ תקול, מה דעתכם?