View Full Version : בעיות בגיר של HGT
ישלי HGT 2001
לאחר שקניתי אותה נסעתי כמעט חודש ולאחר מכן הכנסתי אותה למוסך לטיפול כללי ביקשתי שיבדקו לי שמן גיר מכיוון שבהילוך שני לשלישי בסלד גבוהה יש רעש של מין חריקה והעברה קשה
אם אני נוסע ב4000 סלד בהילוך שני ומעביר לשלישי יא קושי בהעברה ובנוסף לזה גם רעש של חריקה .גם ברוורס לפעמים שאני עומד במקום מכניס מניוטרל לרוורס יש חריקה אבל לא תמיד וגם קשה להכניס .. במוסך אמרו לי כי היה חסר שמן גיר והוסיפו לי עכשיו אני נוסע כבר שבועיים אחרי השתפר ממש במעט אבל עדיין יש את אותה הבעיה ובנוסף .
אני מתחיל נסיעה בהילוך ראשון בסלד נמוך מעביר הילוך לשני עובד בסדר ללא חריקה אבל טיפה קשה ..
וכשאני בהילוך ראשון בסלד של 5000 אז אני ממש צריך להשתמש בכוח בכדי להעביר לשני ....
אתמול נסעתי בהילוך חמישי הורדתי לרביעי המשכתי לסוע רגוע ואחרי 10 שניות שרציתי להוריד מרביעי לשלישי לא הצלחתי להזיז את הידית הילוכים פשוט נתקע ולאחר כמה ניסיות השתחרר ההילוך
מה יכול להיות הבעיה היה למישו בעיה כזו ?
במוסך אמרו לי שיכול להיות הלך הגיר אבל צריך לנסות להוסיף איזשהו תוסף לפני שמחליפים גיר ..
מה יכול להיות ?..
תודה
תראה יכול להיות שיש לך את הבעיה הידועה של ידית דביקה, שקשה להעביר תהילוכים כמו אצלי, אבל אחרי שאתה מגרז את האזור איפה הידית הילוכים ואיפה שהבירור של ההילוכים זה מסתדר, תנסה, ולמה לא ביקשת מהמוסך שכבר טיפל ברכב לבדוק מה מצב הגיר...?
יש לבדוק תחילה אם הקלאץ מפריד כראוי.
עמוד בירידה עם מנוע כבוי בהילוך ראשון, לחץ על הקלאץ לאט, והרגיש מתי הרכב מדרדר.
הכוונה לבדוק, באיזה נקודה הרגלית נמצאת כאשרהוא מתחיל לזוז.
עדכן. מקווה שמדובר בגיר ידני.
דוד.
מה ז"א מקווה שמדובר בידני? יש HGT אוטומט ?
אני יוצא מתוך הנחה שבדקו נכון וכשורה את המצמד (קלאץ') ומצאו שהוא תקין לחלוטין,
כי מצמד לא תקין יכול לגרום בדיוק לתופעות האלו ולרוב זאת הסיבה הנפוצה לכך
(דרך אגב, איזה מוסך והיכן בדק זאת?).
אם המצמד תקין לחלוטין, אז יש מקרים שבהם ריקון כל השמן מתיבת ההילוכים ומילוי של שמן חדש מקורי של פז'ו יפתור הבעיות האלו ותוכל לבדוק עם חיים במוסך פיאט שמשון שכאן באיזה שמן מדובר במדויק: www.musach.co.il/details.asp?id=60
אם גם שמן זה לא יעזור אז כשלשב אחרון לפני פרוק ותיקון יקר של תיבת ההילוכים כדאי לשים את התוסף שבהרבה מקרים פותר בעיות כאלו מתוצרת XADO שכאן: www.musach.co.il/details.asp?id=571
נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
בברכה - רפי לין
איך התוסף אמור לעזור אם כבר יש בעיה בגיר לרוב כל התוספים הם קצת כמו ללכת לרופא אלילי ולבקש ממנו שירפה לך את הצינון בעזרת כישוף?
דוד אז בסוף הוא החליט לתקן ?
עני ירדתי מהרעיון של איסוזו יש להם הרגל של זלילת דלק ממה שיצא לי לדבר עם בעלי רכבים כאלה חשבתי על מיצובישי L200 דיזל אוטומט וגם כושר הנשיאת המשקל שלהם טובה יותר איך הם רכבים טובים?
***חח דוד אני כבר חשבתי שיש HGT אוטומט.... :]
יש מישהו מהפורום שיש לו אוטומט.. יותר נכון אין לו קלא'ץ.. אז הוא פשוט מעביר את ההילוכים, בלי ללחוץ על הקלא'ץ.. אם הבחור יירצה הוא יגיב... ח חח :rolleyes::D
ואוו כשאמרת מתיחה לא חשבתי שעד כדי כך אז מה הוא מצא תיבת אוצר בחצר או באר נפט *** אחרי הכל אמרת מתחת לאדמה
תראה יכול להיות שיש לך את הבעיה הידועה של ידית דביקה, שקשה להעביר תהילוכים כמו אצלי, אבל אחרי שאתה מגרז את האזור איפה הידית הילוכים ואיפה שהבירור של ההילוכים זה מסתדר, תנסה, ולמה לא ביקשת מהמוסך שכבר טיפל ברכב לבדוק מה מצב הגיר...?
לא ביקשתי ביום שישי אני אצלו ..
יש תמונה אולי איפה בידיוק צריך לגרז ?
יש לבדוק תחילה אם הקלאץ מפריד כראוי.
עמוד בירידה עם מנוע כבוי בהילוך ראשון, לחץ על הקלאץ לאט, והרגיש מתי הרכב מדרדר.
הכוונה לבדוק, באיזה נקודה הרגלית נמצאת כאשרהוא מתחיל לזוז.
עדכן. מקווה שמדובר בגיר ידני.
דוד.
אוקיי .. צריך ירידה ממש או סתם מקום שיוכל להתדרדר ?
ואיך אני אדע שזה בסדר איך בערך צריך להיות ?חצי לחיצה ?רבע ?
לאוניד.
דבר איתי
0542565910
יש לבדוק תחילה אם הקלאץ מפריד כראוי.
עמוד בירידה עם מנוע כבוי בהילוך ראשון, לחץ על הקלאץ לאט, והרגיש מתי הרכב מדרדר.
הכוונה לבדוק, באיזה נקודה הרגלית נמצאת כאשרהוא מתחיל לזוז.
עדכן. מקווה שמדובר בגיר ידני.
דוד.
בדקתי בירידה והרכב מתחיל להתדרדר שאני לוחץ חצי קלאצ ...
מזה אומר ?
זה בסדר ?<
אני רוצה להחליף שמן גיר ולהוסיף תוסף ..
איזה שמן אתם ממליצים ?
איזה תוסף ?
אני לא יודע איזה שמן יש עכשיו עוד לא החלפתי .. ?
MOBIL זה שמן גיר טוב ? מתאים לHGT?
הרכב מתחיל להידרדר בחצי מהלך הדבשה אז הקלאצ תקין
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.