התחבר

View Full Version : פתיחת מכסה מנוע


anski402
29-01-13, 17:09
יש בעיה עם המכסה מנוע כשאני מושך בידית המכסה מנוע לא קופץ כמו בכל רכב רגיל אלא צריך לתת לו משיכה קלה כדי שישתחרר מהנעילה ואז לדחוף את הקפיץ....
יש לזה פתרון? להחזרי את זה למצב שבו הוא יקפוץ כשאני ימשוך ידית....
תודה מראש:)

y0jik
29-01-13, 17:33
כשמכסה המנוע מורם, תראה כמו 2 בוררים מגומי בצדדים (אחד בכל צד) ממש קצת מעל החיבור של הפנסים לרכב.
תשחק איתם קצת, תסובב לאחד הכיוונים כדי שהכבל ימתח טוב.

davidmzr
29-01-13, 18:07
אל תיגע בשני הבוררים מגומי בצדדים. הם אינם שייכים לבעיה. תפקידם לכוון את גובה מכסה המנוע, ביחס לכנפיים.
פתח את מכסה המנוע, וכוון לפי התמונה המצורפת. שחרר את האום מפח. כוון עם מברג את הבורג.
אצלך צריך לפתוח את הבורג. (נגד סיבוב השעון). פתח סיבוב, חזק את האום ובדוק.
במקרה הצורך פתח את הבורג עוד.

דוד.

y0jik
29-01-13, 18:17
מוזר.. הייתה לי בדיוק את אותה הבעייה.
היה צריך 2 אנשים כדי לפתוח את המכסה, אחד מרים את הלשונית והשני מרים את המכסה מהנעילה כי משיכת הלשונית לא הייתה מספיקה..
סיבוב הבורר הימני פתר את הבעייה, המכסה קופץ מעולה..

anski402
29-01-13, 18:22
תודה על העזרה וההשעה בתמונה אני ינסה זאת ברגע שהרכב יחזור אלי מהמוסך

shotdown
29-01-13, 21:45
yojik לדעתי מה שעשית עזר לך במקרה שלך משום שהרמת את התושבת גומי והיא יצרה לחץ בעת סגירה, ולכן כאשר משכת את הידית אז הלחץ הזה החליף כביכול את האדם השני שהיה צריך להרים תוך כדי

matansab
30-01-13, 20:33
אל תיגע בשני הבוררים מגומי בצדדים. הם אינם שייכים לבעיה. תפקידם לכוון את גובה מכסה המנוע, ביחס לכנפיים.



היכן נמצאים בוררים לגובה מכסה המנוע?
אצלי הוא ממש נראה פתוח כל הזמן.

יש אפשרות לתמונה? :smile:

y0jik
30-01-13, 20:54
yojik לדעתי מה שעשית עזר לך במקרה שלך משום שהרמת את התושבת גומי והיא יצרה לחץ בעת סגירה, ולכן כאשר משכת את הידית אז הלחץ הזה החליף כביכול את האדם השני שהיה צריך להרים תוך כדי

כנראה שאתה צודק, הגיוני בכל אופן..
אצלי הייתה את אותה הבעייה כמו ל anski402 וזאת הדרך שפתרתי אותה.
חשבתי שזה יעזור לו גם כן.

matansab
30-01-13, 23:41
היכן נמצאים בוררים לגובה מכסה המנוע?
אצלי הוא ממש נראה פתוח כל הזמן.

יש אפשרות לתמונה? :smile:


חבר'ה, תודה כבר מצאתי וסובבתי. גם המנגנון עם הקפיץ היה זקוק להברגה.
עכשיו יש לי צד אחד גבוה וצד אחד נמוך (בגלל פגיעת פח) :roll:
עדיף על שני צדדים גבוהים.

davidmzr
31-01-13, 09:54
למה מצאת לבד, מה אעשה עכשיו בתמונה שצילמתי לך ?. :)
מתן השתמשתי בפלסטלינה ששלחת לי, על חצי מכסה המנוע. על החצי השני השתמשתי בפוליש. לא ראיתי הבדל בינהם.
שוב תודה בחור יקר.
דוד.

matansab
31-01-13, 11:07
*** דוד אין כמוך!
תודה על התמונה בכל זאת :)


מתן השתמשתי בפלסטלינה ששלחת לי, על חצי מכסה המנוע. על החצי השני השתמשתי בפוליש. לא ראיתי הבדל בינהם.


האם המסקנה המתבקשת היא שהפלסטלינה והפוליש הועילו באותה מידה?
אם כן, זוהי מחמאה אדירה לפלסטלינה.
האם רואים את ההבדל ביחס לשאר חלקי הפח?

davidmzr
31-01-13, 11:26
כן, המסקנה המתבקשת היא שהפלסטלינה והפוליש הועילו באותה מידה.
לא ראיתי ההבדל ביחס לשאר חלקי הפח. משום שעשיתי את הניסיון על פונטו מודל 2000, שנמצאת אצלי לחלקים. אולי בגלל שאין לה בעיות בצבע.
דוד.

anski402
31-01-13, 21:01
דוד יש מצב שהתמונה שהעלתה היא של פונטו דור 1 ? כי פתחתי את המכסה ואין שם קפיץ בכלל זה דור 2 אצלי

davidmzr
31-01-13, 21:23
חייב להיות קפיץ. אולי קפיץ שמרים לשונית.
למה לא צילמת ?.
דוד.

anski402
31-01-13, 21:59
חייב להיות קפיץ. אולי קפיץ שמרים לשונית.
למה לא צילמת ?.
דוד.

אני יצלם מחר בבוקר ויעלה